במקום לטפל בבעיה, נפתח פה נוהל של טיפול במתלונן ע"י נתינת באן.
במקום לצודד בגולשים ובתלונות שלהם, אתם מטאטאים את זה מתחת לשטיח ומקווים שעד הפעם הבאה זה יעבור.
הייתי מעדכן, והייתי מנהל. ככה שאני יודע שלהיות מעדכן בא עם אחריות לקבל ביקורת, והייתי מספיק בוגר כמנהל להודות בטעויות שעשיתי.
PBRMaster פתח 2 תלונות ברצף וזה נתן לכם את הרעיון שהוא נוב שיתלונן על כל דבר, אז זה לא נכון. האמת, שהוא צודק.
אם נעלתם את הנושא לפני שעניין טופל, זה אומר פשוט הכל.
אביב הוא זה שאיכשהו אמר את זה בצורה המושלמת, ואנסה לצטט את הדברים שלו:
"זה כבר לא מה אתה תרמת לנו בעבר, זה מה אנחנו יכולים לעשוק ממך היום".
במקום לתת לאחרים להשקיע בפורום, ולתקוע להם סכין בגב בתמורה, תתנהגו כמו שצריך ותטפלו בבעיות.
אלכס - אם ככה היית מגיב לגולשים בכל אתר אחר, אתה זה שהיית מטופל. איזה מין תשובה זו?!
http://pokemons.co.il/forum/index.php?show...ndpost&p=356380