Pokemon GO
עמוד 1 מתוך 5 123 ... אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 71
  1. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Nov 2007
    הודעות: 1,117
    #1
    מדריך הכנת מכונים

    למכונים במשחקי תפקידים הקשורים לפוקימון, יש חלק נכבד וחשוב מאוד.
    כל אחד יכול לעשות את המכונים איכשהוא רוצה, והמדריך שלי יוכל רק לעזור לו בכך.
    מקווה שתיהנו ותשתמשו , ליאור (:

    ---
    תוכן עניינים;
    • שלב א'- מיקום המכונים.
    • שלב ב'- מס' המכונים.
    • שלב ג'- סוגי המכונים.
    • שלב ד'- מס' הפוקימונים במכון.
    • שלב ה'- חוסר ידע במכון.
    • שלב ו'- מנהלי המכון.
    • שלב ז' - תגי המכון.
    • שלב ח' - חוזק המכון.
    • שלב ט' - זירת המכון.
    • שלב י' - המבנה.



    שלב א'- מיקום המכונים. | עליכם לבחור את המקום שאתם רוצים לשים את המכון. המקום יכול להיות כל עיר, כל עיירה, כל עיר. כל מקום שאתם רק חפצים בו.

    שלב ב' - מס' המכונים. | עליכם לבחור את מס' המכונים שאתם רוצים שיהיו במשחק. אתם יכולים לבחור כמה מכונים שאתם רק רוצים. הבסיס הוא כמובן 8 מכונים בכל משחק.

    שלב ג'- סוגי המכונים. | עליכם לבחור את סוגי המכונים שאתם רוצים שיהיו בכל משחק. סוגי המכונים גם כן חלק חשוב מאוד בהמשך המשחק. להלן הסוגים;
    (קרדיט לסרבי)

    שלב ד'- מס' הפוקימונים במכון. | עליכם לבחור את מס' פוקימונים במכון. בדרך כלל, המכון הראשון הוא בעל 2-3 פוקימונים, וככל שהמכונים מתחזקים יותר, ישנם יותר פוקימונים.

    שלב ה'- חוסר ידע במכון. *טיפ* | עליכם לא לתת מידע על הפוקימונים במכון. לתת רק את מס' הפוקימונים, ולא את הפוקימונים המסויימים. הדבר יכול לגרום למאמנים חשק רב יותר לחשוף אותם. דוגמא;
    פוקימונים; לא ידוע ; לא ידוע ; לא ידוע ; לא ידוע.
    בכך אפשר לדעת שיש למכון הזה ארבעה פוקימונים, אך אי אפשר לדעת באילו פוקימונים מדובר.

    שלב ו'- מנהלי המכון. | עליכם לתת תמונה של מנהל המכון. על מנת לעשות זאת, אפשר להשתמש באתר Pokemon Elite 2000 או לקחת מפה. (מי שמסתבך יכול לפנות אליי)

    שלב ז'- תגי המכון. | לפי דעתי הגענו לשלב החשוב ביותר. התגים. המנצחים בקרבות המכון מקבלים כמובן תגים. עליכם פשוט לתת לאותם המאמנים את התגים. להלן מס' תגים; (קרדיט לאתר ולtppcrpg)





    שלב ח'- חוזק המכון. | עליכם לבחור בחוכמה את החוזק של המכון שלכם. עליכם לבחור בכך שהמכון הראשון יהיו עם פוקימונים חלשים יחסית (בהתפתחות ראשונה) והמכון האחרון בחזקים יחסית (התפתחות שנייה ושלישית). (קרדיט ל omeriko)

    שלב ט'- זירת המכון. | עליכם להפתיע מעט את השחקנים הנלחמים במכונים, בכך שתשימו להם תוספות. לא לעשות שהכל יהיה זירת קרקע משעממת. להלן דוגמאות; (קרדיט ל scops owl)
    זירה של מכון מים - להוסיף שזירת המכון בנויה מבריכה ענקית, ועליה משקולות בגודל בינוני המיועדים לפוקימונים יבשתיים.
    זירה של מכון מעופף - במקרה שיש שני פוקימונים מעופפים בקרב, לפתוח את הכיפה של המכון והקרב יהיה קרב שמימי.
    זירה של מכון קרח - זירה סגורה. במקום קרקע רגילה, ישנה קרקע הבנויה מקרח מוצק ולא שביר. הקירות הסוגרות בנויות מקרח.

    שלב י'- המבנה. | כאשר אתם בונים את המשחק, עליכם גם לבנות את החלק של קרבות המכון. עליכם להשקיע בו שיהיה אסטתי ונאה. להלן דוגמא של מבנה טוב שיכול להיות למכונים;
    ~תמונת מנהל המכון~
    שם: ~שמו של מנהל המכון~
    מיקום: ~המיקום של המכון~
    תג המכון: ~הספרייט של תג המכון~
    פוקימונים: ~מס' הפוקימונים של אותו מכון~
    על מנהל המכון: ~מידע קצר על מנהל המכון~
    על הקרבות: ~מידע קצר על התנהלות הקרבות~
    אם הינכם רוצים את מבנה הזה של המכונים, העתיקו מהקוד; (אתם אחראים על מס' הפוקימונים שבמכון)
    קוד:
    ~תמונת מנהל המכון~
    [B]שם:[/B] 
    [B]מיקום:[/B] 
    [B]תג המכון:[/B] 
    [B]פוקימונים:[/B] לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע.
    [B]על מנהל המכון:[/B] 
    [B]על הקרבות:[/B]

  2. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Nov 2007
    הודעות: 1,117
    #2
    מדריך הכנת מכונים

    למכונים במשחקי תפקידים הקשורים לפוקימון, יש חלק נכבד וחשוב מאוד.
    כל אחד יכול לעשות את המכונים איכשהוא רוצה, והמדריך שלי יוכל רק לעזור לו בכך.
    מקווה שתיהנו ותשתמשו , ליאור (:

    ---
    תוכן עניינים;
    • שלב א'- מיקום המכונים.
    • שלב ב'- מס' המכונים.
    • שלב ג'- סוגי המכונים.
    • שלב ד'- מס' הפוקימונים במכון.
    • שלב ה'- חוסר ידע במכון.
    • שלב ו'- מנהלי המכון.
    • שלב ז' - תגי המכון.
    • שלב ח' - חוזק המכון.
    • שלב ט' - זירת המכון.
    • שלב י' - המבנה.



    שלב א'- מיקום המכונים. | עליכם לבחור את המקום שאתם רוצים לשים את המכון. המקום יכול להיות כל עיר, כל עיירה, כל עיר. כל מקום שאתם רק חפצים בו.

    שלב ב' - מס' המכונים. | עליכם לבחור את מס' המכונים שאתם רוצים שיהיו במשחק. אתם יכולים לבחור כמה מכונים שאתם רק רוצים. הבסיס הוא כמובן 8 מכונים בכל משחק.

    שלב ג'- סוגי המכונים. | עליכם לבחור את סוגי המכונים שאתם רוצים שיהיו בכל משחק. סוגי המכונים גם כן חלק חשוב מאוד בהמשך המשחק. להלן הסוגים;
    (קרדיט לסרבי)

    שלב ד'- מס' הפוקימונים במכון. | עליכם לבחור את מס' פוקימונים במכון. בדרך כלל, המכון הראשון הוא בעל 2-3 פוקימונים, וככל שהמכונים מתחזקים יותר, ישנם יותר פוקימונים.

    שלב ה'- חוסר ידע במכון. *טיפ* | עליכם לא לתת מידע על הפוקימונים במכון. לתת רק את מס' הפוקימונים, ולא את הפוקימונים המסויימים. הדבר יכול לגרום למאמנים חשק רב יותר לחשוף אותם. דוגמא;
    פוקימונים; לא ידוע ; לא ידוע ; לא ידוע ; לא ידוע.
    בכך אפשר לדעת שיש למכון הזה ארבעה פוקימונים, אך אי אפשר לדעת באילו פוקימונים מדובר.

    שלב ו'- מנהלי המכון. | עליכם לתת תמונה של מנהל המכון. על מנת לעשות זאת, אפשר להשתמש באתר Pokemon Elite 2000 או לקחת מפה. (מי שמסתבך יכול לפנות אליי)

    שלב ז'- תגי המכון. | לפי דעתי הגענו לשלב החשוב ביותר. התגים. המנצחים בקרבות המכון מקבלים כמובן תגים. עליכם פשוט לתת לאותם המאמנים את התגים. להלן מס' תגים; (קרדיט לאתר ולtppcrpg)





    שלב ח'- חוזק המכון. | עליכם לבחור בחוכמה את החוזק של המכון שלכם. עליכם לבחור בכך שהמכון הראשון יהיו עם פוקימונים חלשים יחסית (בהתפתחות ראשונה) והמכון האחרון בחזקים יחסית (התפתחות שנייה ושלישית). (קרדיט ל omeriko)

    שלב ט'- זירת המכון. | עליכם להפתיע מעט את השחקנים הנלחמים במכונים, בכך שתשימו להם תוספות. לא לעשות שהכל יהיה זירת קרקע משעממת. להלן דוגמאות; (קרדיט ל scops owl)
    זירה של מכון מים - להוסיף שזירת המכון בנויה מבריכה ענקית, ועליה משקולות בגודל בינוני המיועדים לפוקימונים יבשתיים.
    זירה של מכון מעופף - במקרה שיש שני פוקימונים מעופפים בקרב, לפתוח את הכיפה של המכון והקרב יהיה קרב שמימי.
    זירה של מכון קרח - זירה סגורה. במקום קרקע רגילה, ישנה קרקע הבנויה מקרח מוצק ולא שביר. הקירות הסוגרות בנויות מקרח.

    שלב י'- המבנה. | כאשר אתם בונים את המשחק, עליכם גם לבנות את החלק של קרבות המכון. עליכם להשקיע בו שיהיה אסטתי ונאה. להלן דוגמא של מבנה טוב שיכול להיות למכונים;
    ~תמונת מנהל המכון~
    שם: ~שמו של מנהל המכון~
    מיקום: ~המיקום של המכון~
    תג המכון: ~הספרייט של תג המכון~
    פוקימונים: ~מס' הפוקימונים של אותו מכון~
    על מנהל המכון: ~מידע קצר על מנהל המכון~
    על הקרבות: ~מידע קצר על התנהלות הקרבות~
    אם הינכם רוצים את מבנה הזה של המכונים, העתיקו מהקוד; (אתם אחראים על מס' הפוקימונים שבמכון)
    קוד:
    ~תמונת מנהל המכון~
    [B]שם:[/B] 
    [B]מיקום:[/B] 
    [B]תג המכון:[/B] 
    [B]פוקימונים:[/B] לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע.
    [B]על מנהל המכון:[/B] 
    [B]על הקרבות:[/B]

  3. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Nov 2007
    הודעות: 1,117
    #3
    מדריך הכנת מכונים

    למכונים במשחקי תפקידים הקשורים לפוקימון, יש חלק נכבד וחשוב מאוד.
    כל אחד יכול לעשות את המכונים איכשהוא רוצה, והמדריך שלי יוכל רק לעזור לו בכך.
    מקווה שתיהנו ותשתמשו , ליאור (:

    ---
    תוכן עניינים;
    • שלב א'- מיקום המכונים.
    • שלב ב'- מס' המכונים.
    • שלב ג'- סוגי המכונים.
    • שלב ד'- מס' הפוקימונים במכון.
    • שלב ה'- חוסר ידע במכון.
    • שלב ו'- מנהלי המכון.
    • שלב ז' - תגי המכון.
    • שלב ח' - חוזק המכון.
    • שלב ט' - זירת המכון.
    • שלב י' - המבנה.



    שלב א'- מיקום המכונים. | עליכם לבחור את המקום שאתם רוצים לשים את המכון. המקום יכול להיות כל עיר, כל עיירה, כל עיר. כל מקום שאתם רק חפצים בו.

    שלב ב' - מס' המכונים. | עליכם לבחור את מס' המכונים שאתם רוצים שיהיו במשחק. אתם יכולים לבחור כמה מכונים שאתם רק רוצים. הבסיס הוא כמובן 8 מכונים בכל משחק.

    שלב ג'- סוגי המכונים. | עליכם לבחור את סוגי המכונים שאתם רוצים שיהיו בכל משחק. סוגי המכונים גם כן חלק חשוב מאוד בהמשך המשחק. להלן הסוגים;
    (קרדיט לסרבי)

    שלב ד'- מס' הפוקימונים במכון. | עליכם לבחור את מס' פוקימונים במכון. בדרך כלל, המכון הראשון הוא בעל 2-3 פוקימונים, וככל שהמכונים מתחזקים יותר, ישנם יותר פוקימונים.

    שלב ה'- חוסר ידע במכון. *טיפ* | עליכם לא לתת מידע על הפוקימונים במכון. לתת רק את מס' הפוקימונים, ולא את הפוקימונים המסויימים. הדבר יכול לגרום למאמנים חשק רב יותר לחשוף אותם. דוגמא;
    פוקימונים; לא ידוע ; לא ידוע ; לא ידוע ; לא ידוע.
    בכך אפשר לדעת שיש למכון הזה ארבעה פוקימונים, אך אי אפשר לדעת באילו פוקימונים מדובר.

    שלב ו'- מנהלי המכון. | עליכם לתת תמונה של מנהל המכון. על מנת לעשות זאת, אפשר להשתמש באתר Pokemon Elite 2000 או לקחת מפה. (מי שמסתבך יכול לפנות אליי)

    שלב ז'- תגי המכון. | לפי דעתי הגענו לשלב החשוב ביותר. התגים. המנצחים בקרבות המכון מקבלים כמובן תגים. עליכם פשוט לתת לאותם המאמנים את התגים. להלן מס' תגים; (קרדיט לאתר ולtppcrpg)





    שלב ח'- חוזק המכון. | עליכם לבחור בחוכמה את החוזק של המכון שלכם. עליכם לבחור בכך שהמכון הראשון יהיו עם פוקימונים חלשים יחסית (בהתפתחות ראשונה) והמכון האחרון בחזקים יחסית (התפתחות שנייה ושלישית). (קרדיט ל omeriko)

    שלב ט'- זירת המכון. | עליכם להפתיע מעט את השחקנים הנלחמים במכונים, בכך שתשימו להם תוספות. לא לעשות שהכל יהיה זירת קרקע משעממת. להלן דוגמאות; (קרדיט ל scops owl)
    זירה של מכון מים - להוסיף שזירת המכון בנויה מבריכה ענקית, ועליה משקולות בגודל בינוני המיועדים לפוקימונים יבשתיים.
    זירה של מכון מעופף - במקרה שיש שני פוקימונים מעופפים בקרב, לפתוח את הכיפה של המכון והקרב יהיה קרב שמימי.
    זירה של מכון קרח - זירה סגורה. במקום קרקע רגילה, ישנה קרקע הבנויה מקרח מוצק ולא שביר. הקירות הסוגרות בנויות מקרח.

    שלב י'- המבנה. | כאשר אתם בונים את המשחק, עליכם גם לבנות את החלק של קרבות המכון. עליכם להשקיע בו שיהיה אסטתי ונאה. להלן דוגמא של מבנה טוב שיכול להיות למכונים;
    ~תמונת מנהל המכון~
    שם: ~שמו של מנהל המכון~
    מיקום: ~המיקום של המכון~
    תג המכון: ~הספרייט של תג המכון~
    פוקימונים: ~מס' הפוקימונים של אותו מכון~
    על מנהל המכון: ~מידע קצר על מנהל המכון~
    על הקרבות: ~מידע קצר על התנהלות הקרבות~
    אם הינכם רוצים את מבנה הזה של המכונים, העתיקו מהקוד; (אתם אחראים על מס' הפוקימונים שבמכון)
    קוד:
    ~תמונת מנהל המכון~
    [B]שם:[/B] 
    [B]מיקום:[/B] 
    [B]תג המכון:[/B] 
    [B]פוקימונים:[/B] לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע.
    [B]על מנהל המכון:[/B] 
    [B]על הקרבות:[/B]

  4. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Nov 2007
    הודעות: 1,117
    #4
    מדריך הכנת מכונים

    למכונים במשחקי תפקידים הקשורים לפוקימון, יש חלק נכבד וחשוב מאוד.
    כל אחד יכול לעשות את המכונים איכשהוא רוצה, והמדריך שלי יוכל רק לעזור לו בכך.
    מקווה שתיהנו ותשתמשו , ליאור (:

    ---
    תוכן עניינים;
    • שלב א'- מיקום המכונים.
    • שלב ב'- מס' המכונים.
    • שלב ג'- סוגי המכונים.
    • שלב ד'- מס' הפוקימונים במכון.
    • שלב ה'- חוסר ידע במכון.
    • שלב ו'- מנהלי המכון.
    • שלב ז' - תגי המכון.
    • שלב ח' - חוזק המכון.
    • שלב ט' - זירת המכון.
    • שלב י' - המבנה.



    שלב א'- מיקום המכונים. | עליכם לבחור את המקום שאתם רוצים לשים את המכון. המקום יכול להיות כל עיר, כל עיירה, כל עיר. כל מקום שאתם רק חפצים בו.

    שלב ב' - מס' המכונים. | עליכם לבחור את מס' המכונים שאתם רוצים שיהיו במשחק. אתם יכולים לבחור כמה מכונים שאתם רק רוצים. הבסיס הוא כמובן 8 מכונים בכל משחק.

    שלב ג'- סוגי המכונים. | עליכם לבחור את סוגי המכונים שאתם רוצים שיהיו בכל משחק. סוגי המכונים גם כן חלק חשוב מאוד בהמשך המשחק. להלן הסוגים;
    (קרדיט לסרבי)

    שלב ד'- מס' הפוקימונים במכון. | עליכם לבחור את מס' פוקימונים במכון. בדרך כלל, המכון הראשון הוא בעל 2-3 פוקימונים, וככל שהמכונים מתחזקים יותר, ישנם יותר פוקימונים.

    שלב ה'- חוסר ידע במכון. *טיפ* | עליכם לא לתת מידע על הפוקימונים במכון. לתת רק את מס' הפוקימונים, ולא את הפוקימונים המסויימים. הדבר יכול לגרום למאמנים חשק רב יותר לחשוף אותם. דוגמא;
    פוקימונים; לא ידוע ; לא ידוע ; לא ידוע ; לא ידוע.
    בכך אפשר לדעת שיש למכון הזה ארבעה פוקימונים, אך אי אפשר לדעת באילו פוקימונים מדובר.

    שלב ו'- מנהלי המכון. | עליכם לתת תמונה של מנהל המכון. על מנת לעשות זאת, אפשר להשתמש באתר Pokemon Elite 2000 או לקחת מפה. (מי שמסתבך יכול לפנות אליי)

    שלב ז'- תגי המכון. | לפי דעתי הגענו לשלב החשוב ביותר. התגים. המנצחים בקרבות המכון מקבלים כמובן תגים. עליכם פשוט לתת לאותם המאמנים את התגים. להלן מס' תגים; (קרדיט לאתר ולtppcrpg)





    שלב ח'- חוזק המכון. | עליכם לבחור בחוכמה את החוזק של המכון שלכם. עליכם לבחור בכך שהמכון הראשון יהיו עם פוקימונים חלשים יחסית (בהתפתחות ראשונה) והמכון האחרון בחזקים יחסית (התפתחות שנייה ושלישית). (קרדיט ל omeriko)

    שלב ט'- זירת המכון. | עליכם להפתיע מעט את השחקנים הנלחמים במכונים, בכך שתשימו להם תוספות. לא לעשות שהכל יהיה זירת קרקע משעממת. להלן דוגמאות; (קרדיט ל scops owl)
    זירה של מכון מים - להוסיף שזירת המכון בנויה מבריכה ענקית, ועליה משקולות בגודל בינוני המיועדים לפוקימונים יבשתיים.
    זירה של מכון מעופף - במקרה שיש שני פוקימונים מעופפים בקרב, לפתוח את הכיפה של המכון והקרב יהיה קרב שמימי.
    זירה של מכון קרח - זירה סגורה. במקום קרקע רגילה, ישנה קרקע הבנויה מקרח מוצק ולא שביר. הקירות הסוגרות בנויות מקרח.

    שלב י'- המבנה. | כאשר אתם בונים את המשחק, עליכם גם לבנות את החלק של קרבות המכון. עליכם להשקיע בו שיהיה אסטתי ונאה. להלן דוגמא של מבנה טוב שיכול להיות למכונים;
    ~תמונת מנהל המכון~
    שם: ~שמו של מנהל המכון~
    מיקום: ~המיקום של המכון~
    תג המכון: ~הספרייט של תג המכון~
    פוקימונים: ~מס' הפוקימונים של אותו מכון~
    על מנהל המכון: ~מידע קצר על מנהל המכון~
    על הקרבות: ~מידע קצר על התנהלות הקרבות~
    אם הינכם רוצים את מבנה הזה של המכונים, העתיקו מהקוד; (אתם אחראים על מס' הפוקימונים שבמכון)
    קוד:
    ~תמונת מנהל המכון~
    [B]שם:[/B] 
    [B]מיקום:[/B] 
    [B]תג המכון:[/B] 
    [B]פוקימונים:[/B] לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע.
    [B]על מנהל המכון:[/B] 
    [B]על הקרבות:[/B]

  5. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Nov 2007
    הודעות: 1,117
    #5
    מדריך הכנת מכונים

    למכונים במשחקי תפקידים הקשורים לפוקימון, יש חלק נכבד וחשוב מאוד.
    כל אחד יכול לעשות את המכונים איכשהוא רוצה, והמדריך שלי יוכל רק לעזור לו בכך.
    מקווה שתיהנו ותשתמשו , ליאור (:

    ---
    תוכן עניינים;
    • שלב א'- מיקום המכונים.
    • שלב ב'- מס' המכונים.
    • שלב ג'- סוגי המכונים.
    • שלב ד'- מס' הפוקימונים במכון.
    • שלב ה'- חוסר ידע במכון.
    • שלב ו'- מנהלי המכון.
    • שלב ז' - תגי המכון.
    • שלב ח' - חוזק המכון.
    • שלב ט' - זירת המכון.
    • שלב י' - המבנה.



    שלב א'- מיקום המכונים. | עליכם לבחור את המקום שאתם רוצים לשים את המכון. המקום יכול להיות כל עיר, כל עיירה, כל עיר. כל מקום שאתם רק חפצים בו.

    שלב ב' - מס' המכונים. | עליכם לבחור את מס' המכונים שאתם רוצים שיהיו במשחק. אתם יכולים לבחור כמה מכונים שאתם רק רוצים. הבסיס הוא כמובן 8 מכונים בכל משחק.

    שלב ג'- סוגי המכונים. | עליכם לבחור את סוגי המכונים שאתם רוצים שיהיו בכל משחק. סוגי המכונים גם כן חלק חשוב מאוד בהמשך המשחק. להלן הסוגים;
    (קרדיט לסרבי)

    שלב ד'- מס' הפוקימונים במכון. | עליכם לבחור את מס' פוקימונים במכון. בדרך כלל, המכון הראשון הוא בעל 2-3 פוקימונים, וככל שהמכונים מתחזקים יותר, ישנם יותר פוקימונים.

    שלב ה'- חוסר ידע במכון. *טיפ* | עליכם לא לתת מידע על הפוקימונים במכון. לתת רק את מס' הפוקימונים, ולא את הפוקימונים המסויימים. הדבר יכול לגרום למאמנים חשק רב יותר לחשוף אותם. דוגמא;
    פוקימונים; לא ידוע ; לא ידוע ; לא ידוע ; לא ידוע.
    בכך אפשר לדעת שיש למכון הזה ארבעה פוקימונים, אך אי אפשר לדעת באילו פוקימונים מדובר.

    שלב ו'- מנהלי המכון. | עליכם לתת תמונה של מנהל המכון. על מנת לעשות זאת, אפשר להשתמש באתר Pokemon Elite 2000 או לקחת מפה. (מי שמסתבך יכול לפנות אליי)

    שלב ז'- תגי המכון. | לפי דעתי הגענו לשלב החשוב ביותר. התגים. המנצחים בקרבות המכון מקבלים כמובן תגים. עליכם פשוט לתת לאותם המאמנים את התגים. להלן מס' תגים; (קרדיט לאתר ולtppcrpg)





    שלב ח'- חוזק המכון. | עליכם לבחור בחוכמה את החוזק של המכון שלכם. עליכם לבחור בכך שהמכון הראשון יהיו עם פוקימונים חלשים יחסית (בהתפתחות ראשונה) והמכון האחרון בחזקים יחסית (התפתחות שנייה ושלישית). (קרדיט ל omeriko)

    שלב ט'- זירת המכון. | עליכם להפתיע מעט את השחקנים הנלחמים במכונים, בכך שתשימו להם תוספות. לא לעשות שהכל יהיה זירת קרקע משעממת. להלן דוגמאות; (קרדיט ל scops owl)
    זירה של מכון מים - להוסיף שזירת המכון בנויה מבריכה ענקית, ועליה משקולות בגודל בינוני המיועדים לפוקימונים יבשתיים.
    זירה של מכון מעופף - במקרה שיש שני פוקימונים מעופפים בקרב, לפתוח את הכיפה של המכון והקרב יהיה קרב שמימי.
    זירה של מכון קרח - זירה סגורה. במקום קרקע רגילה, ישנה קרקע הבנויה מקרח מוצק ולא שביר. הקירות הסוגרות בנויות מקרח.

    שלב י'- המבנה. | כאשר אתם בונים את המשחק, עליכם גם לבנות את החלק של קרבות המכון. עליכם להשקיע בו שיהיה אסטתי ונאה. להלן דוגמא של מבנה טוב שיכול להיות למכונים;
    ~תמונת מנהל המכון~
    שם: ~שמו של מנהל המכון~
    מיקום: ~המיקום של המכון~
    תג המכון: ~הספרייט של תג המכון~
    פוקימונים: ~מס' הפוקימונים של אותו מכון~
    על מנהל המכון: ~מידע קצר על מנהל המכון~
    על הקרבות: ~מידע קצר על התנהלות הקרבות~
    אם הינכם רוצים את מבנה הזה של המכונים, העתיקו מהקוד; (אתם אחראים על מס' הפוקימונים שבמכון)
    קוד:
    ~תמונת מנהל המכון~
    [B]שם:[/B] 
    [B]מיקום:[/B] 
    [B]תג המכון:[/B] 
    [B]פוקימונים:[/B] לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע.
    [B]על מנהל המכון:[/B] 
    [B]על הקרבות:[/B]

  6. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Nov 2007
    הודעות: 1,117
    #6
    מדריך הכנת מכונים

    למכונים במשחקי תפקידים הקשורים לפוקימון, יש חלק נכבד וחשוב מאוד.
    כל אחד יכול לעשות את המכונים איכשהוא רוצה, והמדריך שלי יוכל רק לעזור לו בכך.
    מקווה שתיהנו ותשתמשו , ליאור (:

    ---
    תוכן עניינים;
    • שלב א'- מיקום המכונים.
    • שלב ב'- מס' המכונים.
    • שלב ג'- סוגי המכונים.
    • שלב ד'- מס' הפוקימונים במכון.
    • שלב ה'- חוסר ידע במכון.
    • שלב ו'- מנהלי המכון.
    • שלב ז' - תגי המכון.
    • שלב ח' - חוזק המכון.
    • שלב ט' - זירת המכון.
    • שלב י' - המבנה.



    שלב א'- מיקום המכונים. | עליכם לבחור את המקום שאתם רוצים לשים את המכון. המקום יכול להיות כל עיר, כל עיירה, כל עיר. כל מקום שאתם רק חפצים בו.

    שלב ב' - מס' המכונים. | עליכם לבחור את מס' המכונים שאתם רוצים שיהיו במשחק. אתם יכולים לבחור כמה מכונים שאתם רק רוצים. הבסיס הוא כמובן 8 מכונים בכל משחק.

    שלב ג'- סוגי המכונים. | עליכם לבחור את סוגי המכונים שאתם רוצים שיהיו בכל משחק. סוגי המכונים גם כן חלק חשוב מאוד בהמשך המשחק. להלן הסוגים;
    (קרדיט לסרבי)

    שלב ד'- מס' הפוקימונים במכון. | עליכם לבחור את מס' פוקימונים במכון. בדרך כלל, המכון הראשון הוא בעל 2-3 פוקימונים, וככל שהמכונים מתחזקים יותר, ישנם יותר פוקימונים.

    שלב ה'- חוסר ידע במכון. *טיפ* | עליכם לא לתת מידע על הפוקימונים במכון. לתת רק את מס' הפוקימונים, ולא את הפוקימונים המסויימים. הדבר יכול לגרום למאמנים חשק רב יותר לחשוף אותם. דוגמא;
    פוקימונים; לא ידוע ; לא ידוע ; לא ידוע ; לא ידוע.
    בכך אפשר לדעת שיש למכון הזה ארבעה פוקימונים, אך אי אפשר לדעת באילו פוקימונים מדובר.

    שלב ו'- מנהלי המכון. | עליכם לתת תמונה של מנהל המכון. על מנת לעשות זאת, אפשר להשתמש באתר Pokemon Elite 2000 או לקחת מפה. (מי שמסתבך יכול לפנות אליי)

    שלב ז'- תגי המכון. | לפי דעתי הגענו לשלב החשוב ביותר. התגים. המנצחים בקרבות המכון מקבלים כמובן תגים. עליכם פשוט לתת לאותם המאמנים את התגים. להלן מס' תגים; (קרדיט לאתר ולtppcrpg)





    שלב ח'- חוזק המכון. | עליכם לבחור בחוכמה את החוזק של המכון שלכם. עליכם לבחור בכך שהמכון הראשון יהיו עם פוקימונים חלשים יחסית (בהתפתחות ראשונה) והמכון האחרון בחזקים יחסית (התפתחות שנייה ושלישית). (קרדיט ל omeriko)

    שלב ט'- זירת המכון. | עליכם להפתיע מעט את השחקנים הנלחמים במכונים, בכך שתשימו להם תוספות. לא לעשות שהכל יהיה זירת קרקע משעממת. להלן דוגמאות; (קרדיט ל scops owl)
    זירה של מכון מים - להוסיף שזירת המכון בנויה מבריכה ענקית, ועליה משקולות בגודל בינוני המיועדים לפוקימונים יבשתיים.
    זירה של מכון מעופף - במקרה שיש שני פוקימונים מעופפים בקרב, לפתוח את הכיפה של המכון והקרב יהיה קרב שמימי.
    זירה של מכון קרח - זירה סגורה. במקום קרקע רגילה, ישנה קרקע הבנויה מקרח מוצק ולא שביר. הקירות הסוגרות בנויות מקרח.

    שלב י'- המבנה. | כאשר אתם בונים את המשחק, עליכם גם לבנות את החלק של קרבות המכון. עליכם להשקיע בו שיהיה אסטתי ונאה. להלן דוגמא של מבנה טוב שיכול להיות למכונים;
    ~תמונת מנהל המכון~
    שם: ~שמו של מנהל המכון~
    מיקום: ~המיקום של המכון~
    תג המכון: ~הספרייט של תג המכון~
    פוקימונים: ~מס' הפוקימונים של אותו מכון~
    על מנהל המכון: ~מידע קצר על מנהל המכון~
    על הקרבות: ~מידע קצר על התנהלות הקרבות~
    אם הינכם רוצים את מבנה הזה של המכונים, העתיקו מהקוד; (אתם אחראים על מס' הפוקימונים שבמכון)
    קוד:
    ~תמונת מנהל המכון~
    [B]שם:[/B] 
    [B]מיקום:[/B] 
    [B]תג המכון:[/B] 
    [B]פוקימונים:[/B] לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע.
    [B]על מנהל המכון:[/B] 
    [B]על הקרבות:[/B]

  7. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Nov 2007
    הודעות: 1,117
    #7
    מדריך הכנת מכונים

    למכונים במשחקי תפקידים הקשורים לפוקימון, יש חלק נכבד וחשוב מאוד.
    כל אחד יכול לעשות את המכונים איכשהוא רוצה, והמדריך שלי יוכל רק לעזור לו בכך.
    מקווה שתיהנו ותשתמשו , ליאור (:

    ---
    תוכן עניינים;
    • שלב א'- מיקום המכונים.
    • שלב ב'- מס' המכונים.
    • שלב ג'- סוגי המכונים.
    • שלב ד'- מס' הפוקימונים במכון.
    • שלב ה'- חוסר ידע במכון.
    • שלב ו'- מנהלי המכון.
    • שלב ז' - תגי המכון.
    • שלב ח' - חוזק המכון.
    • שלב ט' - זירת המכון.
    • שלב י' - המבנה.



    שלב א'- מיקום המכונים. | עליכם לבחור את המקום שאתם רוצים לשים את המכון. המקום יכול להיות כל עיר, כל עיירה, כל עיר. כל מקום שאתם רק חפצים בו.

    שלב ב' - מס' המכונים. | עליכם לבחור את מס' המכונים שאתם רוצים שיהיו במשחק. אתם יכולים לבחור כמה מכונים שאתם רק רוצים. הבסיס הוא כמובן 8 מכונים בכל משחק.

    שלב ג'- סוגי המכונים. | עליכם לבחור את סוגי המכונים שאתם רוצים שיהיו בכל משחק. סוגי המכונים גם כן חלק חשוב מאוד בהמשך המשחק. להלן הסוגים;
    (קרדיט לסרבי)

    שלב ד'- מס' הפוקימונים במכון. | עליכם לבחור את מס' פוקימונים במכון. בדרך כלל, המכון הראשון הוא בעל 2-3 פוקימונים, וככל שהמכונים מתחזקים יותר, ישנם יותר פוקימונים.

    שלב ה'- חוסר ידע במכון. *טיפ* | עליכם לא לתת מידע על הפוקימונים במכון. לתת רק את מס' הפוקימונים, ולא את הפוקימונים המסויימים. הדבר יכול לגרום למאמנים חשק רב יותר לחשוף אותם. דוגמא;
    פוקימונים; לא ידוע ; לא ידוע ; לא ידוע ; לא ידוע.
    בכך אפשר לדעת שיש למכון הזה ארבעה פוקימונים, אך אי אפשר לדעת באילו פוקימונים מדובר.

    שלב ו'- מנהלי המכון. | עליכם לתת תמונה של מנהל המכון. על מנת לעשות זאת, אפשר להשתמש באתר Pokemon Elite 2000 או לקחת מפה. (מי שמסתבך יכול לפנות אליי)

    שלב ז'- תגי המכון. | לפי דעתי הגענו לשלב החשוב ביותר. התגים. המנצחים בקרבות המכון מקבלים כמובן תגים. עליכם פשוט לתת לאותם המאמנים את התגים. להלן מס' תגים; (קרדיט לאתר ולtppcrpg)





    שלב ח'- חוזק המכון. | עליכם לבחור בחוכמה את החוזק של המכון שלכם. עליכם לבחור בכך שהמכון הראשון יהיו עם פוקימונים חלשים יחסית (בהתפתחות ראשונה) והמכון האחרון בחזקים יחסית (התפתחות שנייה ושלישית). (קרדיט ל omeriko)

    שלב ט'- זירת המכון. | עליכם להפתיע מעט את השחקנים הנלחמים במכונים, בכך שתשימו להם תוספות. לא לעשות שהכל יהיה זירת קרקע משעממת. להלן דוגמאות; (קרדיט ל scops owl)
    זירה של מכון מים - להוסיף שזירת המכון בנויה מבריכה ענקית, ועליה משקולות בגודל בינוני המיועדים לפוקימונים יבשתיים.
    זירה של מכון מעופף - במקרה שיש שני פוקימונים מעופפים בקרב, לפתוח את הכיפה של המכון והקרב יהיה קרב שמימי.
    זירה של מכון קרח - זירה סגורה. במקום קרקע רגילה, ישנה קרקע הבנויה מקרח מוצק ולא שביר. הקירות הסוגרות בנויות מקרח.

    שלב י'- המבנה. | כאשר אתם בונים את המשחק, עליכם גם לבנות את החלק של קרבות המכון. עליכם להשקיע בו שיהיה אסטתי ונאה. להלן דוגמא של מבנה טוב שיכול להיות למכונים;
    ~תמונת מנהל המכון~
    שם: ~שמו של מנהל המכון~
    מיקום: ~המיקום של המכון~
    תג המכון: ~הספרייט של תג המכון~
    פוקימונים: ~מס' הפוקימונים של אותו מכון~
    על מנהל המכון: ~מידע קצר על מנהל המכון~
    על הקרבות: ~מידע קצר על התנהלות הקרבות~
    אם הינכם רוצים את מבנה הזה של המכונים, העתיקו מהקוד; (אתם אחראים על מס' הפוקימונים שבמכון)
    קוד:
    ~תמונת מנהל המכון~
    [B]שם:[/B] 
    [B]מיקום:[/B] 
    [B]תג המכון:[/B] 
    [B]פוקימונים:[/B] לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע.
    [B]על מנהל המכון:[/B] 
    [B]על הקרבות:[/B]

  8. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Nov 2007
    הודעות: 1,117
    #8
    מדריך הכנת מכונים

    למכונים במשחקי תפקידים הקשורים לפוקימון, יש חלק נכבד וחשוב מאוד.
    כל אחד יכול לעשות את המכונים איכשהוא רוצה, והמדריך שלי יוכל רק לעזור לו בכך.
    מקווה שתיהנו ותשתמשו , ליאור (:

    ---
    תוכן עניינים;
    • שלב א'- מיקום המכונים.
    • שלב ב'- מס' המכונים.
    • שלב ג'- סוגי המכונים.
    • שלב ד'- מס' הפוקימונים במכון.
    • שלב ה'- חוסר ידע במכון.
    • שלב ו'- מנהלי המכון.
    • שלב ז' - תגי המכון.
    • שלב ח' - חוזק המכון.
    • שלב ט' - זירת המכון.
    • שלב י' - המבנה.



    שלב א'- מיקום המכונים. | עליכם לבחור את המקום שאתם רוצים לשים את המכון. המקום יכול להיות כל עיר, כל עיירה, כל עיר. כל מקום שאתם רק חפצים בו.

    שלב ב' - מס' המכונים. | עליכם לבחור את מס' המכונים שאתם רוצים שיהיו במשחק. אתם יכולים לבחור כמה מכונים שאתם רק רוצים. הבסיס הוא כמובן 8 מכונים בכל משחק.

    שלב ג'- סוגי המכונים. | עליכם לבחור את סוגי המכונים שאתם רוצים שיהיו בכל משחק. סוגי המכונים גם כן חלק חשוב מאוד בהמשך המשחק. להלן הסוגים;
    (קרדיט לסרבי)

    שלב ד'- מס' הפוקימונים במכון. | עליכם לבחור את מס' פוקימונים במכון. בדרך כלל, המכון הראשון הוא בעל 2-3 פוקימונים, וככל שהמכונים מתחזקים יותר, ישנם יותר פוקימונים.

    שלב ה'- חוסר ידע במכון. *טיפ* | עליכם לא לתת מידע על הפוקימונים במכון. לתת רק את מס' הפוקימונים, ולא את הפוקימונים המסויימים. הדבר יכול לגרום למאמנים חשק רב יותר לחשוף אותם. דוגמא;
    פוקימונים; לא ידוע ; לא ידוע ; לא ידוע ; לא ידוע.
    בכך אפשר לדעת שיש למכון הזה ארבעה פוקימונים, אך אי אפשר לדעת באילו פוקימונים מדובר.

    שלב ו'- מנהלי המכון. | עליכם לתת תמונה של מנהל המכון. על מנת לעשות זאת, אפשר להשתמש באתר Pokemon Elite 2000 או לקחת מפה. (מי שמסתבך יכול לפנות אליי)

    שלב ז'- תגי המכון. | לפי דעתי הגענו לשלב החשוב ביותר. התגים. המנצחים בקרבות המכון מקבלים כמובן תגים. עליכם פשוט לתת לאותם המאמנים את התגים. להלן מס' תגים; (קרדיט לאתר ולtppcrpg)





    שלב ח'- חוזק המכון. | עליכם לבחור בחוכמה את החוזק של המכון שלכם. עליכם לבחור בכך שהמכון הראשון יהיו עם פוקימונים חלשים יחסית (בהתפתחות ראשונה) והמכון האחרון בחזקים יחסית (התפתחות שנייה ושלישית). (קרדיט ל omeriko)

    שלב ט'- זירת המכון. | עליכם להפתיע מעט את השחקנים הנלחמים במכונים, בכך שתשימו להם תוספות. לא לעשות שהכל יהיה זירת קרקע משעממת. להלן דוגמאות; (קרדיט ל scops owl)
    זירה של מכון מים - להוסיף שזירת המכון בנויה מבריכה ענקית, ועליה משקולות בגודל בינוני המיועדים לפוקימונים יבשתיים.
    זירה של מכון מעופף - במקרה שיש שני פוקימונים מעופפים בקרב, לפתוח את הכיפה של המכון והקרב יהיה קרב שמימי.
    זירה של מכון קרח - זירה סגורה. במקום קרקע רגילה, ישנה קרקע הבנויה מקרח מוצק ולא שביר. הקירות הסוגרות בנויות מקרח.

    שלב י'- המבנה. | כאשר אתם בונים את המשחק, עליכם גם לבנות את החלק של קרבות המכון. עליכם להשקיע בו שיהיה אסטתי ונאה. להלן דוגמא של מבנה טוב שיכול להיות למכונים;
    ~תמונת מנהל המכון~
    שם: ~שמו של מנהל המכון~
    מיקום: ~המיקום של המכון~
    תג המכון: ~הספרייט של תג המכון~
    פוקימונים: ~מס' הפוקימונים של אותו מכון~
    על מנהל המכון: ~מידע קצר על מנהל המכון~
    על הקרבות: ~מידע קצר על התנהלות הקרבות~
    אם הינכם רוצים את מבנה הזה של המכונים, העתיקו מהקוד; (אתם אחראים על מס' הפוקימונים שבמכון)
    קוד:
    ~תמונת מנהל המכון~
    [B]שם:[/B] 
    [B]מיקום:[/B] 
    [B]תג המכון:[/B] 
    [B]פוקימונים:[/B] לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע; לא ידוע.
    [B]על מנהל המכון:[/B] 
    [B]על הקרבות:[/B]

  9. the bitch is back
    תאריך הצטרפות: Jan 2009
    הודעות: 17,822
    #9
    מדריך יפה אבל אפשר להוסיף שמכונים בהתחלה לא יהיו למשל יותר מידי קשים.
    כלומר לא לשים דרגונייט ופוקימונים ברמה גבוהה
    אלא להתחיל בחלשים טיפה ולהמשיך ולחזק את המכונים..
    ציטוט פורסם במקור על ידי מלך השטיחים צפה בהודעה
    אני מכריז עליכם בעל ובעל ):
    גיל! 3>

  10. the bitch is back
    תאריך הצטרפות: Jan 2009
    הודעות: 17,822
    #10
    מדריך יפה אבל אפשר להוסיף שמכונים בהתחלה לא יהיו למשל יותר מידי קשים.
    כלומר לא לשים דרגונייט ופוקימונים ברמה גבוהה
    אלא להתחיל בחלשים טיפה ולהמשיך ולחזק את המכונים..
    ציטוט פורסם במקור על ידי מלך השטיחים צפה בהודעה
    אני מכריז עליכם בעל ובעל ):
    גיל! 3>

  11. the bitch is back
    תאריך הצטרפות: Jan 2009
    הודעות: 17,822
    #11
    מדריך יפה אבל אפשר להוסיף שמכונים בהתחלה לא יהיו למשל יותר מידי קשים.
    כלומר לא לשים דרגונייט ופוקימונים ברמה גבוהה
    אלא להתחיל בחלשים טיפה ולהמשיך ולחזק את המכונים..
    ציטוט פורסם במקור על ידי מלך השטיחים צפה בהודעה
    אני מכריז עליכם בעל ובעל ):
    גיל! 3>

  12. the bitch is back
    תאריך הצטרפות: Jan 2009
    הודעות: 17,822
    #12
    מדריך יפה אבל אפשר להוסיף שמכונים בהתחלה לא יהיו למשל יותר מידי קשים.
    כלומר לא לשים דרגונייט ופוקימונים ברמה גבוהה
    אלא להתחיל בחלשים טיפה ולהמשיך ולחזק את המכונים..
    ציטוט פורסם במקור על ידי מלך השטיחים צפה בהודעה
    אני מכריז עליכם בעל ובעל ):
    גיל! 3>

  13. the bitch is back
    תאריך הצטרפות: Jan 2009
    הודעות: 17,822
    #13
    מדריך יפה אבל אפשר להוסיף שמכונים בהתחלה לא יהיו למשל יותר מידי קשים.
    כלומר לא לשים דרגונייט ופוקימונים ברמה גבוהה
    אלא להתחיל בחלשים טיפה ולהמשיך ולחזק את המכונים..
    ציטוט פורסם במקור על ידי מלך השטיחים צפה בהודעה
    אני מכריז עליכם בעל ובעל ):
    גיל! 3>

  14. the bitch is back
    תאריך הצטרפות: Jan 2009
    הודעות: 17,822
    #14
    מדריך יפה אבל אפשר להוסיף שמכונים בהתחלה לא יהיו למשל יותר מידי קשים.
    כלומר לא לשים דרגונייט ופוקימונים ברמה גבוהה
    אלא להתחיל בחלשים טיפה ולהמשיך ולחזק את המכונים..
    ציטוט פורסם במקור על ידי מלך השטיחים צפה בהודעה
    אני מכריז עליכם בעל ובעל ):
    גיל! 3>

  15. the bitch is back
    תאריך הצטרפות: Jan 2009
    הודעות: 17,822
    #15
    מדריך יפה אבל אפשר להוסיף שמכונים בהתחלה לא יהיו למשל יותר מידי קשים.
    כלומר לא לשים דרגונייט ופוקימונים ברמה גבוהה
    אלא להתחיל בחלשים טיפה ולהמשיך ולחזק את המכונים..
    ציטוט פורסם במקור על ידי מלך השטיחים צפה בהודעה
    אני מכריז עליכם בעל ובעל ):
    גיל! 3>

עמוד 1 מתוך 5 123 ... אחרוןאחרון

מידע על הנושא

משתמשים שצופים באשכול

יש כרגע 1 גולשים שצופים באשכול. (0 משתמשים ו-1 אורחים)

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •