קודם כל, אני יציין את שמות הסמלים ואת המאפיינים שלהם:

MovieClip - סמל הכולל סרטון בפני עצמו שחוזר על עצמו בתוך הסצנה.
Button - סמל שנועד שיקרה משהו כשילחצו עליו או כשיעבירו עליו את העכבר.
Graphic - סמל שמאפשר לכם לעבוד איתו עם אפקטי צבע גראפים.

עכשיו נתחיל באיך בכלל יוצרים סמל:

על מנת שיהיה לכם סמל עליכם ליצור משהו שיהיה הסמל, זה יכול להיות כל דבר גראפי, ורק כדי להמחיש תציירו עיגול.
תסמנו את העיגול, תלחצו עליו עם העכבר בלחצן הימני ותבחרו ב-Convert to Symbol, או שפשוט תלחצו על הכפתור במקלדת - F8.
עכשיו יפתח לכם חלון כזה:

באדום - השם(Name), כאן תבחרו שם לסמל, אין מה לדאוג, אם שחכתם לקרוא לו בשם זה לא נורא בגלל שזה לא ממש משנה, רק עוזר לכם להבדיל בין הסמלים ואם אתם רוצים לתקן את השם בכל זאת אפשר ללחוץ F11 או Ctrl+L לפתיחת הספרייה ושם ללחוץ בעכבר על המקש הימני על הסמל ולבחור ב-rename.
בכחול - סוג הסמל(Type) שאתם רוצים, פשוט תבחרו.

הסמלים:

:MovieClip
במדריכים שתקראו לפעמים יקראו לMovieClip, בשם הקיצור MC, אז זה מה שזה אם לא ידעתם.
מיקודם כבר הסברתי איך ליצור סמל אז תעשו את הפעולה הזו ותבחרו ב-MovieClip, נצייר משהו, לדוגמא עיגול, בואו נקרא לו בשם MC(באיזור ה-Name) ונלחץ על OK/אישור.
עכשיו העיגול נמצא בתוך מין ריבוע כחול(ללא מילוי).

כדי לשנות את העיגול שלנו תלחצו פעמיים של הסמל.
שימו לב שעכשיו נפתח לנו כמו סצנה חדשה, פריימים ב-TimeLine, וכו'...
אני לא ילמד אותכם עכשיו לעשות אנימציה אז תעשו איזו אנימציה שבא לכם, וכשתראו את התוצאה אז תראו שהMC מתנגן ברקע.
זה מאוד שימושי, זה בעיקר חוסך בפריימים ושכבות(Layers).

:Button
אני חושב שהכפתור הוא סוג של תבנית שאתם פשוט ממלאים, כל עוד אתם לא משתמשים ב-Action Scrip יש הגבלה למה שאפשר לעשות, וזה לא דבר רע, כי כפתור בעצם רק נועד כדי שנלחץ עליו...
בואו נתחיל בכך שנצייר הפעם ריבוע, נסמן אותו ולפי איך שהסברתי בהתחלה נהפוך אותו לסמל Button, נלחץ עליו פעמיים ועכשיו ה-TimeLine שלנו יראה קצת שונה:

זה פשוט מאוד:
UP - בפריים הזה תשנו את הריבוע שלנו איך שאתם רוצים שהוא יראה במצב רגיל.
OVER - בפריים הזה תשנו את הריבוע שלנו איך שאתם רוצים שהוא יראה כשסמן העכבר נמצא עליו.
DOWN - בפריים הזה תשנו את הריבוע שלנו איך שאתם רוצים שהוא יראה כשלוחצים עליו.
HIT - בפריים הזה הצבעים לא משנים אלא הצורה והמיקום שלה, כאן אתם בעצם מגדירים את האזור שבו סמן העכבר יוכל ללחוץ על הכפתור.
*הערה- תמיד תוכלו לשים בפריימים של הכפתורים סמל MC ככה כשלמשל הסמן עכבר יהיה על הכפתור אז הכפתור יהיה באנימציה למשל, הברקה.
שימו לב! כשאתם לוחצים על פריים באחד מ-4 הפריימים של הכפתור, אם תלחצו Ctrl+F3 אז יפתח לכם חלון ה-Properties ושם, מימין תראו את זה:

בכחול - זו אפשרות להכניס קובץ של שמע(Sound) אבל תזכרו קודם להעלות אותו לספרייה.
באדום - אפשרות לקבוע איך קובץ השמע יתחיל להתנגן, כלומר, אם יפעל עליו אפקט ואם כן אז איזה.
בירוק - האפשרות הזו אומרת מה זה יעשה למוזיקה, אם זה יפעיל אותה, או יעצור אותה, וכו'...
גם אפשר לקבוע אם השיר יחזור ויתנגן על עצמו שוב ושוב, או שיתנגן מספר פעמים.

:Graphic
ניצור הפעם שוב עיגול, נהפוך אותו לסמל מסוג Graphic, זה מאפשר לך לשחק בצבעים של הסמל, בעזרת ה-Color Effects שיופיע לכם בחלון ה-Properties כאשר שתלחצו לחיצה אחת על הסמל:
Brightness - תשנו את האחוזים לרמת הבהיאות או הכהות שאתם רוצים.
Tint - שנו את הצבע איך שאתם רוצים ובעזרת שינוי האחוזים תוכלו לשנות את רמת השקיפות, כלומר, 0% יהפכו את האובייקט לבלתי נראה.
Alpha - בעזרת שינוי האחוזים תוכלו לשנות את רמת השקיפות, כלומר, 0% יהפכו את האובייקט לבלתי נראה.
Advanced - שינוי הצבע לפי הקודים של הצבעים, קשה יותר להשיג צבע מדוייק, בעזרת שינוי האחוזים תוכלו לשנות את רמת השקיפות, כלומר, 0% יהפכו את האובייקט לבלתי נראה.

אם תלחצו על הסמל פעמיים ותעשו אנימצייה בפריים, זה לא יריץ את האנימציה!

שימו לב!
לא משנה כמה פעמים תעתיקו סמל, כל הסמלים יהיו אותו אחד, כלומר, אם תשנו משהו במראה או בפריימים של סמל אז כל ההעתקים שלו ישתנו גם הם!

זהו זה! זהו סוף המדריך

כל הזכויות על המדריך שמורות אך ורק לי!