<div align="Center">Pokemon- legend of the sea</div>
<div align="Center">
קרדיט לרומה על הלוגו</div>
רקע:
אגדות רבות מספרות על הפוקימונים האגדיים, שלא נתפסו מעולם ושרק ברי מזל זכו לראות.
ישנם אגדות על השמיים, על הים, על היבשה ועל האגמים. כל אגדה מספרת על פוקימון אגדי, ולכל 'קטגורייה' יש לפחות שלוש אגדות.
אלף שנים אחרי שאש קצם קיבל את פיקאצו ויצא למסע שלו, האסון קרה, שיצר את האגדות, ואת החלוקה ל'קטגוריות'. העולם התחלק לארבע מחוזות, שגם חמישים שנה אחרי האסון עדיין נמצאות בקשר נמוך ובהתפתחות נמוכה. כל מחוז מיוחס לקטגוריה אחת.
מחוז 'טונק', הנוצר מעיוות השם קנטו, מיוחס לאגדות השמיים, והוא המחוז שיודע עליהן את רוב המידע, יותר מכל מידע אחר. האגדיים המוכרים לכולם שחיים שם הם דיאוקסיס, ריקואזה ודיאלגה.
המחוז השני הינו מחוז 'לייקו', שקיבל את שמו בגלל שיוכו לאגדות האגמים. המחוז מלא באגמים, ושלושת פוקימוני התחושה מוכרים כפוקימונים של המחוז. במחוז מסתתר ידע רב על האגדות שלא נחשף לשום מקום אחר.
המחוז השלישי הינו מחוז האדמה, מחוז 'הואן', אשר קיבל את שמו של מחוז הואן העתיק בגלל שרוב אנשיו הם אנשי הואן. במחוז זה חיים האגדיים גראודון, גרטינה ומיוטו, לפחות לפי מה שכבר גילו.
המחוז האחרון הינו מחוז 'אקוושין', שנוצר מחיבור מוזר של המילה אקווה ושלשם המחוז הרביעי לפני האסון, מחוז שינו. במחוז אקוושין התגלו האגדיים קיוגר, פלקיאה ולוגיה, ורובו בנוי מאיים קטנים בים.
<span style='color:blue'><div align="Center">אוונטי לילה לבן:</div></span>
אוונט ראשון- האיש שיודע מתקפות נדירות מהאי מורקט יטייל באי דרופוס. הראשון שיפגוש אותו יקבל הזדמנות ללמוד מתקפה נדירה, ואחרי שמישהו ינצל הזדמנות זו האחרוים יקבלו את מס' הטלפון שלו, כך שכשיגיעו לאי מורקט יוכלו להתקשר אליו ולהיפגש איתו כדי ללמוד מתקפה נדירה.
אוונט שני- פוקימוני מים חזקים שיכולים ללמוד גלישה ישוטו במים שבין האי 'ספונקו 5' לאי דרופוס ובחופים של האי דרופוס, ויהיה קל לתפוס אותם (יחסית)
אוונט שלישי- הפרס הכספי על ניצחון באתגר (מכון/היכל) יהיה כפול
אוונט רביעי- המוכר בחנות של האי דרופוס יחלק בחינם ריפוי
אוונט חמישי- במרכז הפוקימונים תחולק תרופה שתגדיל את החיים של פוקימון בהטלת קוביה אחת. ינתנו תרופות כמספר הפוקימונים והמרגע שלקחת את התרופות לא תוכל לקבל עוד תרופות לפוקימונים נוספים
אוונט שישי- חלק מהפוקימונים הפראיים יהיו עם שתי הטלות קוביה
אוונט שביעי- סיכויי העלאת רמת שליטה במתקפה גדלים
אוונט שמיני- עד עכשיו לא היו תוספים לנזק מהכוח הפיזי/מיוחד והקטנה לנזק מההגנה של הפוקימון. בחצי האי מורקו ישב אדם שילמד את הפוקימונים שלכם לנצל את התוספים שלכם, ומאותו רגע הם יתווספו להטלות שלכם
מילות השה"מ:
אחרי שקראתם את הרקע של המשחק אני יכול לדבר.
קודם כל- לכל מי שחושב שוויתרתי על הפרישה, אני אמרתי שיש סיכוי שאמשיך להיות פעיל בחת"מ וכך החלטתי, המשחק הזה יהיה הפעילות היחידה שלי בפורום בזמן הקרוב, וינהיג שיטה חדשה לפורום הזה, עם קצת שינויים שאני אבצע כדי להתאים אותה למשחקי פוקימון ולרצונותי האישיים. האתגר במשחק זה לא יהיה התקדמות או התפתחות, הוא יהיה השיטה, שכן בשיטה החדשה גם השה"מ וגם השחקן מאבדים מכוחם. משחק זה יהיה הרבה יותר אמיתי מכל משחק אחר, המשחק יעבוד לפי זמן מה שאומר שהשחקנים שיתעקבו יפספו ימים במשחק. ברגע שיותר מחצי מהשחקנים יסיימו את היום, היום יוכל לעבור הלאה, הסבר יותר מפורט יגיע בסהבר על השיטה הייחודית.
ועכשיו בנוגע למחוזות- כמו שיכולים להבין מהכותרת, המשחק יעסוק במחוז 'אקוושין' ובאגדה אחת מתוך הרבות. דבר אחד חשוב, אתם תבחרו את האגדה שבה תתעמקו ואת הדרך שבה תלכו, אני לא אגביל את הפעולות שלכם ואת הדרכים שלכם. אתם תשמעו על כל האגדות במהלך המשחק, ותתעמקו באחת מהן. אם לא תתעמקו באחת מהן אתם תתקדמו, ובמהלך המשחק תגלו יתרונות וחסרונות בהחלטה הזאת. משחק זה הינו המשחק הראשון מתך סידרה של משחקים, משחק אחד לכל מחוז. אחרי שמישהו יגמור את המשחק הזה, תהייה הפסקה של שבוע עד חודש, ולאחר מכן המשחק הבא יפתח.
הבהרה חשובה בנוגע לסעיף הקודם- כשאני אומר שאני לא מגביל אתכם אני מתכוון לזה במלוא מובן המילה, במקרה ולא הבנתי מה אתם אומרים אתם תפעלו לפי הבנתי ולא תוכלו לשנות את זה כי זה כבר קרה. הסבר מפורט יופיע בהסבר על השיטה.
סיכסוכי עבר- כל מי שאי פעם הסתכסך איתי איך שהוא, אני מבקש ממנו לפתוח דף חדש. אני בא לפה בלי שום דעות קדומות, שום דעה על מישהו, והטופס יהיה הפרמטר היחידי לאם הוא מתקבל או לא. לא יהיו אתגרים רבים כמו במשחקים הקודמים שלי והמשחק ירוץ, אבל זה לא אומר שלא יהיו אתגרים. השיטה תקשה על השחקן והשה"מ ולכן המשחק ירוץ ברובו, רק לעיתים רחוקות תיתקעו במקום מסוים לאורך זמן, לרוב זה יהיה קשור לאגדות.
הרשמה:
שם בפורום: בלי שום משחקים.
שם במשחק: ובבקשה שם נורמלי, שאני לא אצתרך לשאול את עצמי מאיפה השםף שבתאי או מאדים.
גיל: אני משאיר לשיקולכם, אבל אל תתחילו להשתגע.
רקע: הרקע של הדמות שלכם. תנו לי חומר שיעזור לי לנהל אתכם במשחק, שילמד אותי על האופי, האהבות, והפחדים של הדמות שלכם. אני אקפיד על שגיאות כתיב, משלב לשוני, ניסוח לא תקין של משפטים ואורך. הרקע חייב להיות באורך של לפחות חמש שורות בתגובה עצמה, רקע ארוך ומפורט יגדיל את סיכויי ההרשמה, אל תחששו לחפור, זה לא יקטין את סיכויי הקבלה שלכם (אלה אם אתם חוזרים על אותו הדבר שוב ושוב כדי להאריך את הרקע) ואפילו יגדיל, ובקשה אחרונה, תהייו יצירתיים.
ציוד: אין
כסף: 2000$
סוג מועדף: אפילו אל תחשבו על השאלה 'למה זה מעניין אותו?'
התחלתי מועדף: צורה ראשונה, בעל שלוש התפתחויות, לא אגדי, חוץ מהתחלתיים של דורות או פוקימוני מעופף בעל סוג אחד, לא דורש אבני פיתוח לאף אחת ההתפתחויות שלו, אין התפצלות לשתי דרכי התפתחות. אני לא מבטיח שתקבלו אותו, יש עוד קריטריונים שיחליטו אם כן או לא.
העדפה שנייה להתחלתי: אם ההתחלתי הראשון לא מתאים עוד אופציה, ליתר ביטחון. אותם כללים.
ציפיות: כל ציפיה שיש לכם, מהעלילה לשיטה ועד לרמת הקושי, כל דבר תרשמו כאן.
הערות נוספות: יש עוד משהו שחשוב לכם לדעת? תשאלו
התחלה:
אתם קמים בבוקר, מתארגים ויוצאים החוצה, מחכים לסירה שתיקח אתכם ביחד עם שאר ילדי אי המגורים 'ספונקו 3' למעבדה באי המחקר והאי הראשי של השרשרת 'ספונקו 1', שם תקבלו את הפוקימון הראשון שלכם והסבר על האגדות השונות. הסירה מתקרבת לאי ועוצרת, אחריה מגיעות עוד שתי סירות. כל הסירות מתמלאות במהירות וכמעט ואין מקום לעלות, ואתם עדיין לא עליתם. הספינה הראשונה יוצאת והשנייה מתכוננת לצאת, בקפיצה מהירה אתם עולים עליה וכמעט נופלים למים, כשהיא שטה למעבדה. כשאתם עוצרים במעבדה כולם יורדים במהירות, מפילים אתכם על החול הנעים של החוף. אחרי כחמש דקות אחד המדענים נשאר בלי שום ילד לטפל בו, ומרחוק אתה רואה את הסירה השלישית שמתקרבת לחוף, עמוסה עד אפס מקום.
חוקים:
1)חוקי פוקמונס
2)חוקי חת"מ
3)אם אתם רוצים לפרוש תשמרו על שפה נאותה, אני לא רוצה להגיע למצב של דיווח
4)אסור לקלל קללות חמורות בתור הדמות, ההגדרה של קללה חמורה תשתנה לפי הגיל של הדמות.
5)את טפסי ההרשמה חובה לשלוח לי בפרטי
6)כל פעם שיהיה שינוי בחוקים זה יתפרסם בתגובה שלי, בכל פעם שאני מודיע על שינוי חוק חובה ללכת ולקרוא אותו
7)הבהרה: מותר לתפוס כמה פוקימונים שרק רוצים
8)אי ידיעת החוקים אינה פותרת מעונש
התחרויות
התחרויות במחוזות הן לא תחרויות רגילות.
יש שלוש תחרויות:
1)קרבות מכון- כדי להיכנס לליגה צריך להשיג 8 מכונים. אין סוג מסוים למכון, בכל מכון יש לפחות פוקימון מים אחד והשאר לפי העדפת המאמן.
2)היכלי העוצמה- בוחנים את הכוח של הפוקימון. הפוקימון שישמיד מטרה בכמה שפחות מתקפות זוכה בסמל, הקרב הוא נגד ראש ההיכל ועוד שני אנשים ומכיל אתגרים המשתנים מהיכל להיכל. יש 5 היכלים שבהם צריך לזכות כדי להיכנס להיכל הראשי.
3)היכלי ההילה- בוחנים את הדיוק של הפוקימון. הפפוקימון ינסה לפגוע בכמה שיותר מטרות במהלך הגבלת הזמן ולהשיג תוצאה הגבוהה מהתוצאה של חצי מהמשתתפים. המאמנים שיהיו בחצי העליון יזכו בסמל הילה. כדי להיכנס לאתגר האחרון צריך להסיג 3 סמלי הילה שונים בארבע התחרויות המפוזרות
מפה
איי ספונקו- איי ספונקו הם קבוצת איים הכוללת בה חמש איים הממוספרים מאחד עד חמש.
איים 2 עד 4 הם איי מגורים ויש בהם קצת אזורים אם פוקימונים אותם מאמן צריך לעבור כדי לעבור בין האיים. אי 1 הוא המעבדה, אליה נלקחים ילדים מכל האיים כל שנה ומקבלים את הפוקימון הראשון שלהם, משם הם מוחזרים לאי 2 וצריכים לעבור את האיזורים שורצי הפוקימונים כדי להגיע לאי 5 בו נמצא הנמל הגדול שיקח את הילדים לאי דרופוס.
האי דרופוס- האי עם המכון הראשון ומעט מאוד בתי מגורים. מכיוון שרוב האוכלוסיה גרה באיי ספונקו ובאי נורטו האי די שומם רוב הזמן, עד שמגיעים המאמנים החדשים לאתגר את המכון הראשון. באי זה נמצא בית שבו תוכלו ללמד פוקימון מים את המתקפה גלישה, אך השליטה שלו בה תהיה אחד עד שתגיעו לבית נוסף באי אקספו, שם ישפרו את השליטה של הפוקימון במתקפה והוא יוכל להמשיך לשפר אותה.
חצי האי מורקו- חצי האי מורקו הוא חצי אי שמחובר לחצי אי נוסף המופרדים בשרשרת הרים גבוהה. באי זה תמצאו את ההיכלים הראשונים, היכל העוצמה הראשון והיכל התהילה הראשון.
בנוסף לכך ניתן לקבל כאן שוברים לאופניים אם מנצחים באתגר המהירות של חצי האי, שמאפשרים לקבל אופניים בחינם בחצי האי השני.
חצי האי אוקנוס- הדרך היחידה להגיע לחלק המיושב בחצי אי זה היא למצוא את אחת מעשרות מערות המים הסודיות הממוקמותבמערות ולשחות שם. כאן אפשר לקבל את האופניים וכאן תמצאו מפל עצום, שאם תצליחו לעלות עליו תגיעו לאיש זקן שילמד את אחד הפוקימונים שלכם מתקפה נדירה. האי נמצא על סלעים המוקפים במפלים משני הכיוונים, ואם תרדו במפל השני הגדול פי שתיים מהראשון תגיעו לים ותוכלו לראות את האי צוד, אי קטן ונידח עם המכון השני.
האי צוד- האנשים היחידים שחיים באי זה הם מי שעובדים במכון, במרכז או בחנות. המכון השני הינו מכון קשה שבו מאמנים רבים נכשלים, בגלל שמנהיג המכון היה פעם חבר ברביעיית העלית, ולפעמים הוא שוכח איפה הוא. למרות זאת הפוקימונים שלו הם לא אותם פוקימונים איתם הוא היה עלית גדול, אז אין מה לדאוג.
האי אקספו- במקום זה נמצא המכון השלישי והיכל העוצמה השני. באי זה חי הזקן שיעזו לפוקימון שלכם לשפר את השליטה שלו במתקפה גלישה, ומכאן יוצאת מעבורת לאי נורטו.
האי נורטו- אי מלא עד אפס מקום, בו תמצאו את המכון הרביעי, היכל העוצמה השני והיכל ההילה השלישי. צפיפות האוכליסין בו גדולה עד כדי כך שבכל בית חיים לפחות עשרה אנשים, ורוב הזמן למרכז הפוקימונים אין מקום לינה להציע.
גשר החיים והמוות מחבר בין אי זה לאי מורקט, אבל רוב המאמנים עוברים את הדרך לשם בעזרת המתקפה גלישה, שכן הדשר תמיד עמוס עד אפס מקום.
באי זה אין חנות.
האי מורקט- באי הזה נמצא קניון ענק שתוכל למצוא בו כמעט כל מה שתחפש, וגם המכון החמישי.
הסדר של המכונים, רביעי וחמישי, ניתן להחלפה, והמכונים שווים בכוחם, פחות או יותר.
באי זה קיימת נקודת תצפית שדרכה אפשר לצפות איפה נמצאים האיים הבאים.
כמו כן מסתובב בעיר אדם המכיר מתקפות נדירות ויכול ללמד אותן.
האיים הבאים- מהאי מורקט אין עוד מידע על המשך המסע, אתם תצתרכו לתצפת ולמצוא את האי ואז לשוט אליו וללמוד עליו כמה שיותר.
מאמנים:
צוות אקווה:
זה לא צוות אקווה שתקף את מחוז הואן, אבל הצוות נראה אותו הדבר ומחפש את אותן מטרות. מכיוון שפוקימוני המים האגדיים הגיעו למחוז הזה גם הם התקבצו כאן במטרה לתפוס אותם.
חיילים זוטרים:
אין מידע
סגן/נים:
אין מידע
מפקד:
אין מידע
מאמני מכון:
מאמן המכון הראשון מינור:
ידוע שיש לו אזוריל, ושהוא מתמקד בסוג הרגיל.
אזוריל, אין עוד מידע על פוקימונים
מאמן המכון השני מקס:
ידוע שיש לו צינצו ושהוא מתמקד בסוג החשמל.
צינצו, אין עוד מידע על פוקימונים
מאמן המכון השלישי סער:
ידוע שיש לו לפרס ושהוא מתמקד בסוג הקרח.
לפרס, אין עוד מידע על פוקימונים.
מאמן המכון הרביעי (האי נורקטו) ברוק:
ידוע שיש לו פליפר ושהוא מתמקד בסוג מעופף.
פליפר, אין עוד מידע על פוקימונים
מאמן המכון החמישי (האי מורקט) גיא:
ידוע שיש לו לומיניון ושאין לו סוג מועדף.
לומיניון, אין עוד מידע על פוקימונים
ראשי ההיכלים:
לכל היכל כוח יש ראש.
ראש האתגר הראשון ניב:
האתגר הזה מבוצע בעמידה במקום ותקיפת מטרה במרחק 10 מטר מול הפוקימון, אין מידע על הפוקימונים שלו.
ראש האתגר השני סער:
באתגר זה הפוקימונים צריכים להשמיד מטרה זזה מלמעלה למטה, כשמתחתיה מים, ידוע שיש לו צימיצו.
כל מטרה זזה בבריכה משלה והוא מחשמל את המים וכך פוגע בקלות במטרה הזזה.
ראש אתגר זה הוא גם מנהיג המכון השלישי.
ראש האתגר השלישי אמיר:
באתגר זה צריך לעבור שני פוקימוני לוחם, להכות במטרה מכה אחת מטווח אפס מכל הכוח ולחזור חזרה לנקודת ההתחלה, ככה שוב ושוב עד שמצליחים לשבור את המטרה. ידוע שיש לאמיר פוקימוני לוחם ורוח.
רביעית העלית:
חוץ מהעובדה שהם ארבע מאמנים החזקים יותר מכל מאמן אחר אין עליהם מידע.
מאמני ההיכל ההראשי:
כדי לאתגר את ראש ההיכל הראשי צריך לנצח את מאמני ההיכל, בכל אחת מצורות הקרב של ההיכלים הרגילים.
האלופים:
אין מידע על האלופים, חוץ מהעובדה שהם מי שניצחו בשנה שעברה את רביעית העלית וראש ההיכל הראש ושקוראים להם נועם ונטלי.
גם להיכלי ההילה יש אלוף, וכשכולם מתחרים באתגר האחרון גם הוא מתחרה, והמתמודד שישמיד הכי הרבה מטרות הופך לאלוף.