Pokemon GO
עמוד 1 מתוך 14 12311 ... אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 201
  1. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Apr 2009
    הודעות: 9,036
    #1
    <div align="Center">Pokemon- legend of the sea</div>
    <div align="Center">
    קרדיט לרומה על הלוגו</div>

    רקע:
    אגדות רבות מספרות על הפוקימונים האגדיים, שלא נתפסו מעולם ושרק ברי מזל זכו לראות.
    ישנם אגדות על השמיים, על הים, על היבשה ועל האגמים. כל אגדה מספרת על פוקימון אגדי, ולכל &#39;קטגורייה&#39; יש לפחות שלוש אגדות.
    אלף שנים אחרי שאש קצם קיבל את פיקאצו ויצא למסע שלו, האסון קרה, שיצר את האגדות, ואת החלוקה ל&#39;קטגוריות&#39;. העולם התחלק לארבע מחוזות, שגם חמישים שנה אחרי האסון עדיין נמצאות בקשר נמוך ובהתפתחות נמוכה. כל מחוז מיוחס לקטגוריה אחת.
    מחוז &#39;טונק&#39;, הנוצר מעיוות השם קנטו, מיוחס לאגדות השמיים, והוא המחוז שיודע עליהן את רוב המידע, יותר מכל מידע אחר. האגדיים המוכרים לכולם שחיים שם הם דיאוקסיס, ריקואזה ודיאלגה.
    המחוז השני הינו מחוז &#39;לייקו&#39;, שקיבל את שמו בגלל שיוכו לאגדות האגמים. המחוז מלא באגמים, ושלושת פוקימוני התחושה מוכרים כפוקימונים של המחוז. במחוז מסתתר ידע רב על האגדות שלא נחשף לשום מקום אחר.
    המחוז השלישי הינו מחוז האדמה, מחוז &#39;הואן&#39;, אשר קיבל את שמו של מחוז הואן העתיק בגלל שרוב אנשיו הם אנשי הואן. במחוז זה חיים האגדיים גראודון, גרטינה ומיוטו, לפחות לפי מה שכבר גילו.
    המחוז האחרון הינו מחוז &#39;אקוושין&#39;, שנוצר מחיבור מוזר של המילה אקווה ושלשם המחוז הרביעי לפני האסון, מחוז שינו. במחוז אקוושין התגלו האגדיים קיוגר, פלקיאה ולוגיה, ורובו בנוי מאיים קטנים בים.

    <span style='color:blue'><div align="Center">אוונטי לילה לבן:</div></span>
    אוונט ראשון- האיש שיודע מתקפות נדירות מהאי מורקט יטייל באי דרופוס. הראשון שיפגוש אותו יקבל הזדמנות ללמוד מתקפה נדירה, ואחרי שמישהו ינצל הזדמנות זו האחרוים יקבלו את מס&#39; הטלפון שלו, כך שכשיגיעו לאי מורקט יוכלו להתקשר אליו ולהיפגש איתו כדי ללמוד מתקפה נדירה.
    אוונט שני- פוקימוני מים חזקים שיכולים ללמוד גלישה ישוטו במים שבין האי &#39;ספונקו 5&#39; לאי דרופוס ובחופים של האי דרופוס, ויהיה קל לתפוס אותם (יחסית)
    אוונט שלישי- הפרס הכספי על ניצחון באתגר (מכון/היכל) יהיה כפול
    אוונט רביעי- המוכר בחנות של האי דרופוס יחלק בחינם ריפוי
    אוונט חמישי- במרכז הפוקימונים תחולק תרופה שתגדיל את החיים של פוקימון בהטלת קוביה אחת. ינתנו תרופות כמספר הפוקימונים והמרגע שלקחת את התרופות לא תוכל לקבל עוד תרופות לפוקימונים נוספים
    אוונט שישי- חלק מהפוקימונים הפראיים יהיו עם שתי הטלות קוביה
    אוונט שביעי- סיכויי העלאת רמת שליטה במתקפה גדלים
    אוונט שמיני- עד עכשיו לא היו תוספים לנזק מהכוח הפיזי/מיוחד והקטנה לנזק מההגנה של הפוקימון. בחצי האי מורקו ישב אדם שילמד את הפוקימונים שלכם לנצל את התוספים שלכם, ומאותו רגע הם יתווספו להטלות שלכם

    מילות השה"מ:
    אחרי שקראתם את הרקע של המשחק אני יכול לדבר.
    קודם כל- לכל מי שחושב שוויתרתי על הפרישה, אני אמרתי שיש סיכוי שאמשיך להיות פעיל בחת"מ וכך החלטתי, המשחק הזה יהיה הפעילות היחידה שלי בפורום בזמן הקרוב, וינהיג שיטה חדשה לפורום הזה, עם קצת שינויים שאני אבצע כדי להתאים אותה למשחקי פוקימון ולרצונותי האישיים. האתגר במשחק זה לא יהיה התקדמות או התפתחות, הוא יהיה השיטה, שכן בשיטה החדשה גם השה"מ וגם השחקן מאבדים מכוחם. משחק זה יהיה הרבה יותר אמיתי מכל משחק אחר, המשחק יעבוד לפי זמן מה שאומר שהשחקנים שיתעקבו יפספו ימים במשחק. ברגע שיותר מחצי מהשחקנים יסיימו את היום, היום יוכל לעבור הלאה, הסבר יותר מפורט יגיע בסהבר על השיטה הייחודית.
    ועכשיו בנוגע למחוזות- כמו שיכולים להבין מהכותרת, המשחק יעסוק במחוז &#39;אקוושין&#39; ובאגדה אחת מתוך הרבות. דבר אחד חשוב, אתם תבחרו את האגדה שבה תתעמקו ואת הדרך שבה תלכו, אני לא אגביל את הפעולות שלכם ואת הדרכים שלכם. אתם תשמעו על כל האגדות במהלך המשחק, ותתעמקו באחת מהן. אם לא תתעמקו באחת מהן אתם תתקדמו, ובמהלך המשחק תגלו יתרונות וחסרונות בהחלטה הזאת. משחק זה הינו המשחק הראשון מתך סידרה של משחקים, משחק אחד לכל מחוז. אחרי שמישהו יגמור את המשחק הזה, תהייה הפסקה של שבוע עד חודש, ולאחר מכן המשחק הבא יפתח.
    הבהרה חשובה בנוגע לסעיף הקודם- כשאני אומר שאני לא מגביל אתכם אני מתכוון לזה במלוא מובן המילה, במקרה ולא הבנתי מה אתם אומרים אתם תפעלו לפי הבנתי ולא תוכלו לשנות את זה כי זה כבר קרה. הסבר מפורט יופיע בהסבר על השיטה.
    סיכסוכי עבר- כל מי שאי פעם הסתכסך איתי איך שהוא, אני מבקש ממנו לפתוח דף חדש. אני בא לפה בלי שום דעות קדומות, שום דעה על מישהו, והטופס יהיה הפרמטר היחידי לאם הוא מתקבל או לא. לא יהיו אתגרים רבים כמו במשחקים הקודמים שלי והמשחק ירוץ, אבל זה לא אומר שלא יהיו אתגרים. השיטה תקשה על השחקן והשה"מ ולכן המשחק ירוץ ברובו, רק לעיתים רחוקות תיתקעו במקום מסוים לאורך זמן, לרוב זה יהיה קשור לאגדות.

    הרשמה:
    שם בפורום: בלי שום משחקים.
    שם במשחק: ובבקשה שם נורמלי, שאני לא אצתרך לשאול את עצמי מאיפה השםף שבתאי או מאדים.
    גיל: אני משאיר לשיקולכם, אבל אל תתחילו להשתגע.
    רקע: הרקע של הדמות שלכם. תנו לי חומר שיעזור לי לנהל אתכם במשחק, שילמד אותי על האופי, האהבות, והפחדים של הדמות שלכם. אני אקפיד על שגיאות כתיב, משלב לשוני, ניסוח לא תקין של משפטים ואורך. הרקע חייב להיות באורך של לפחות חמש שורות בתגובה עצמה, רקע ארוך ומפורט יגדיל את סיכויי ההרשמה, אל תחששו לחפור, זה לא יקטין את סיכויי הקבלה שלכם (אלה אם אתם חוזרים על אותו הדבר שוב ושוב כדי להאריך את הרקע) ואפילו יגדיל, ובקשה אחרונה, תהייו יצירתיים.
    ציוד: אין
    כסף: 2000&#036;
    סוג מועדף: אפילו אל תחשבו על השאלה &#39;למה זה מעניין אותו?&#39;
    התחלתי מועדף: צורה ראשונה, בעל שלוש התפתחויות, לא אגדי, חוץ מהתחלתיים של דורות או פוקימוני מעופף בעל סוג אחד, לא דורש אבני פיתוח לאף אחת ההתפתחויות שלו, אין התפצלות לשתי דרכי התפתחות. אני לא מבטיח שתקבלו אותו, יש עוד קריטריונים שיחליטו אם כן או לא.
    העדפה שנייה להתחלתי: אם ההתחלתי הראשון לא מתאים עוד אופציה, ליתר ביטחון. אותם כללים.
    ציפיות: כל ציפיה שיש לכם, מהעלילה לשיטה ועד לרמת הקושי, כל דבר תרשמו כאן.
    הערות נוספות: יש עוד משהו שחשוב לכם לדעת? תשאלו

    התחלה:
    אתם קמים בבוקר, מתארגים ויוצאים החוצה, מחכים לסירה שתיקח אתכם ביחד עם שאר ילדי אי המגורים &#39;ספונקו 3&#39; למעבדה באי המחקר והאי הראשי של השרשרת &#39;ספונקו 1&#39;, שם תקבלו את הפוקימון הראשון שלכם והסבר על האגדות השונות. הסירה מתקרבת לאי ועוצרת, אחריה מגיעות עוד שתי סירות. כל הסירות מתמלאות במהירות וכמעט ואין מקום לעלות, ואתם עדיין לא עליתם. הספינה הראשונה יוצאת והשנייה מתכוננת לצאת, בקפיצה מהירה אתם עולים עליה וכמעט נופלים למים, כשהיא שטה למעבדה. כשאתם עוצרים במעבדה כולם יורדים במהירות, מפילים אתכם על החול הנעים של החוף. אחרי כחמש דקות אחד המדענים נשאר בלי שום ילד לטפל בו, ומרחוק אתה רואה את הסירה השלישית שמתקרבת לחוף, עמוסה עד אפס מקום.

    חוקים:
    1)חוקי פוקמונס
    2)חוקי חת"מ
    3)אם אתם רוצים לפרוש תשמרו על שפה נאותה, אני לא רוצה להגיע למצב של דיווח
    4)אסור לקלל קללות חמורות בתור הדמות, ההגדרה של קללה חמורה תשתנה לפי הגיל של הדמות.
    5)את טפסי ההרשמה חובה לשלוח לי בפרטי
    6)כל פעם שיהיה שינוי בחוקים זה יתפרסם בתגובה שלי, בכל פעם שאני מודיע על שינוי חוק חובה ללכת ולקרוא אותו
    7)הבהרה: מותר לתפוס כמה פוקימונים שרק רוצים
    8)אי ידיעת החוקים אינה פותרת מעונש


    התחרויות
    התחרויות במחוזות הן לא תחרויות רגילות.
    יש שלוש תחרויות:
    1)קרבות מכון- כדי להיכנס לליגה צריך להשיג 8 מכונים. אין סוג מסוים למכון, בכל מכון יש לפחות פוקימון מים אחד והשאר לפי העדפת המאמן.
    2)היכלי העוצמה- בוחנים את הכוח של הפוקימון. הפוקימון שישמיד מטרה בכמה שפחות מתקפות זוכה בסמל, הקרב הוא נגד ראש ההיכל ועוד שני אנשים ומכיל אתגרים המשתנים מהיכל להיכל. יש 5 היכלים שבהם צריך לזכות כדי להיכנס להיכל הראשי.
    3)היכלי ההילה- בוחנים את הדיוק של הפוקימון. הפפוקימון ינסה לפגוע בכמה שיותר מטרות במהלך הגבלת הזמן ולהשיג תוצאה הגבוהה מהתוצאה של חצי מהמשתתפים. המאמנים שיהיו בחצי העליון יזכו בסמל הילה. כדי להיכנס לאתגר האחרון צריך להסיג 3 סמלי הילה שונים בארבע התחרויות המפוזרות


    מפה
    איי ספונקו- איי ספונקו הם קבוצת איים הכוללת בה חמש איים הממוספרים מאחד עד חמש.
    איים 2 עד 4 הם איי מגורים ויש בהם קצת אזורים אם פוקימונים אותם מאמן צריך לעבור כדי לעבור בין האיים. אי 1 הוא המעבדה, אליה נלקחים ילדים מכל האיים כל שנה ומקבלים את הפוקימון הראשון שלהם, משם הם מוחזרים לאי 2 וצריכים לעבור את האיזורים שורצי הפוקימונים כדי להגיע לאי 5 בו נמצא הנמל הגדול שיקח את הילדים לאי דרופוס.
    האי דרופוס- האי עם המכון הראשון ומעט מאוד בתי מגורים. מכיוון שרוב האוכלוסיה גרה באיי ספונקו ובאי נורטו האי די שומם רוב הזמן, עד שמגיעים המאמנים החדשים לאתגר את המכון הראשון. באי זה נמצא בית שבו תוכלו ללמד פוקימון מים את המתקפה גלישה, אך השליטה שלו בה תהיה אחד עד שתגיעו לבית נוסף באי אקספו, שם ישפרו את השליטה של הפוקימון במתקפה והוא יוכל להמשיך לשפר אותה.
    חצי האי מורקו- חצי האי מורקו הוא חצי אי שמחובר לחצי אי נוסף המופרדים בשרשרת הרים גבוהה. באי זה תמצאו את ההיכלים הראשונים, היכל העוצמה הראשון והיכל התהילה הראשון.
    בנוסף לכך ניתן לקבל כאן שוברים לאופניים אם מנצחים באתגר המהירות של חצי האי, שמאפשרים לקבל אופניים בחינם בחצי האי השני.
    חצי האי אוקנוס- הדרך היחידה להגיע לחלק המיושב בחצי אי זה היא למצוא את אחת מעשרות מערות המים הסודיות הממוקמותבמערות ולשחות שם. כאן אפשר לקבל את האופניים וכאן תמצאו מפל עצום, שאם תצליחו לעלות עליו תגיעו לאיש זקן שילמד את אחד הפוקימונים שלכם מתקפה נדירה. האי נמצא על סלעים המוקפים במפלים משני הכיוונים, ואם תרדו במפל השני הגדול פי שתיים מהראשון תגיעו לים ותוכלו לראות את האי צוד, אי קטן ונידח עם המכון השני.
    האי צוד- האנשים היחידים שחיים באי זה הם מי שעובדים במכון, במרכז או בחנות. המכון השני הינו מכון קשה שבו מאמנים רבים נכשלים, בגלל שמנהיג המכון היה פעם חבר ברביעיית העלית, ולפעמים הוא שוכח איפה הוא. למרות זאת הפוקימונים שלו הם לא אותם פוקימונים איתם הוא היה עלית גדול, אז אין מה לדאוג.
    האי אקספו- במקום זה נמצא המכון השלישי והיכל העוצמה השני. באי זה חי הזקן שיעזו לפוקימון שלכם לשפר את השליטה שלו במתקפה גלישה, ומכאן יוצאת מעבורת לאי נורטו.
    האי נורטו- אי מלא עד אפס מקום, בו תמצאו את המכון הרביעי, היכל העוצמה השני והיכל ההילה השלישי. צפיפות האוכליסין בו גדולה עד כדי כך שבכל בית חיים לפחות עשרה אנשים, ורוב הזמן למרכז הפוקימונים אין מקום לינה להציע.
    גשר החיים והמוות מחבר בין אי זה לאי מורקט, אבל רוב המאמנים עוברים את הדרך לשם בעזרת המתקפה גלישה, שכן הדשר תמיד עמוס עד אפס מקום.
    באי זה אין חנות.
    האי מורקט- באי הזה נמצא קניון ענק שתוכל למצוא בו כמעט כל מה שתחפש, וגם המכון החמישי.
    הסדר של המכונים, רביעי וחמישי, ניתן להחלפה, והמכונים שווים בכוחם, פחות או יותר.
    באי זה קיימת נקודת תצפית שדרכה אפשר לצפות איפה נמצאים האיים הבאים.
    כמו כן מסתובב בעיר אדם המכיר מתקפות נדירות ויכול ללמד אותן.
    האיים הבאים- מהאי מורקט אין עוד מידע על המשך המסע, אתם תצתרכו לתצפת ולמצוא את האי ואז לשוט אליו וללמוד עליו כמה שיותר.


    מאמנים:

    צוות אקווה:
    זה לא צוות אקווה שתקף את מחוז הואן, אבל הצוות נראה אותו הדבר ומחפש את אותן מטרות. מכיוון שפוקימוני המים האגדיים הגיעו למחוז הזה גם הם התקבצו כאן במטרה לתפוס אותם.
    חיילים זוטרים:
    אין מידע
    סגן/נים:
    אין מידע
    מפקד:
    אין מידע

    מאמני מכון:
    מאמן המכון הראשון מינור:
    ידוע שיש לו אזוריל, ושהוא מתמקד בסוג הרגיל.
    אזוריל, אין עוד מידע על פוקימונים
    מאמן המכון השני מקס:
    ידוע שיש לו צינצו ושהוא מתמקד בסוג החשמל.
    צינצו, אין עוד מידע על פוקימונים
    מאמן המכון השלישי סער:
    ידוע שיש לו לפרס ושהוא מתמקד בסוג הקרח.
    לפרס, אין עוד מידע על פוקימונים.
    מאמן המכון הרביעי (האי נורקטו) ברוק:
    ידוע שיש לו פליפר ושהוא מתמקד בסוג מעופף.
    פליפר, אין עוד מידע על פוקימונים
    מאמן המכון החמישי (האי מורקט) גיא:
    ידוע שיש לו לומיניון ושאין לו סוג מועדף.
    לומיניון, אין עוד מידע על פוקימונים

    ראשי ההיכלים:
    לכל היכל כוח יש ראש.
    ראש האתגר הראשון ניב:
    האתגר הזה מבוצע בעמידה במקום ותקיפת מטרה במרחק 10 מטר מול הפוקימון, אין מידע על הפוקימונים שלו.
    ראש האתגר השני סער:
    באתגר זה הפוקימונים צריכים להשמיד מטרה זזה מלמעלה למטה, כשמתחתיה מים, ידוע שיש לו צימיצו.
    כל מטרה זזה בבריכה משלה והוא מחשמל את המים וכך פוגע בקלות במטרה הזזה.
    ראש אתגר זה הוא גם מנהיג המכון השלישי.
    ראש האתגר השלישי אמיר:
    באתגר זה צריך לעבור שני פוקימוני לוחם, להכות במטרה מכה אחת מטווח אפס מכל הכוח ולחזור חזרה לנקודת ההתחלה, ככה שוב ושוב עד שמצליחים לשבור את המטרה. ידוע שיש לאמיר פוקימוני לוחם ורוח.

    רביעית העלית:
    חוץ מהעובדה שהם ארבע מאמנים החזקים יותר מכל מאמן אחר אין עליהם מידע.

    מאמני ההיכל ההראשי:
    כדי לאתגר את ראש ההיכל הראשי צריך לנצח את מאמני ההיכל, בכל אחת מצורות הקרב של ההיכלים הרגילים.

    האלופים:
    אין מידע על האלופים, חוץ מהעובדה שהם מי שניצחו בשנה שעברה את רביעית העלית וראש ההיכל הראש ושקוראים להם נועם ונטלי.
    גם להיכלי ההילה יש אלוף, וכשכולם מתחרים באתגר האחרון גם הוא מתחרה, והמתמודד שישמיד הכי הרבה מטרות הופך לאלוף.


  2. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Apr 2009
    הודעות: 9,036
    #2
    <div align="Center">שיטת המשחק</div>

    הקדמה
    כמו שאמרתי, משחק זה יונהג בשיטה חדשה לגמרי לפורום זה, שלא נראה לי שהונגה במקומות אחרים. השיטה דומה לשיטות שיכול להיות שראיתם בפורומים אחרים, אבל מהר מאוד תגלו שיש לה את הייחודיות שלה. אם ברצונך להשתמש בשיטה במשחק שלך בבקשה תבקש ממני רשות, עבדתי קשה על התאמת השיטה למשחק של פוקימון ולצרכי, מן הראוי שתבקש רשות להשתמש בה.

    העלילה
    אני לא מגביל אתכם פה, מבחינתי, תעשו מה שבא לכם, כל עוד זה מתאים לדמות. כשאתם חושבים במשחק תכתבו לי מה אתם חושבים, כשאתם מחליטים החלטה תסבירו למה בסוף/תחילת התגובה.
    אם ההסבר יצדיק פעולה כזאת, היא תתבצע. אם לא, תצתרכו להגיב מחדש.
    זה המקרה היחיד שבו תצתרכו להגיב מחדש, אם אני לא מבין משהו אני אגיב לפי הבנתי, אז תיזהרו בתגובות שלכם ובניסוח.

    הרקע
    אל תפחדו להיפתח. תיצרו רקע ארוך ומעניין שייחד את הדמות שלכם וילמד אותי על העבר שלה, האופי שלה והפחדים שלה. רקע יותר מפורט יגדיל את הסיכויים שלכם להתקבל ואת ההנאה במשחק. השיטה מתבססת על זה שאני יכול לזמן לכם מקרים הקשורים לרקע שלכם, לכם החשיבות של זה עליונה.

    מטרות
    ברקע חובה לפחות מטרה אחת, במהלך המשחק תוכלו להוסיף עוד. רוב המידע נשאר סמוי רק לשחקן ולשה"מ כך שהרקע והמטרה לא יתגלו, המטרות האלה ישפיעו על ההתקדמות שלכם במשחק לטובה ולרעה, אבל אל תחששו מהן, הן חשובות.

    הקוביות
    בגלל ששיטת משחק זו מסתמכת על קוביות, הכוח של השחקן ושל השה"מ יורד.
    מצד אחד, השחקן יכול להיות מסוגל לקפוץ למרחק של 8 מ&#39;, אבל בית עולה בלהבות ונופל עליו קרש בוער, ובגלל תוצאה נמוכה הוא מחליק ונופל, אולי מעקם את הרגל.
    השה"מ לא קובע את התוצאות ולכן גם אני מאבד מכוחי.
    אבל, בגלל שאני עדיין השליט של המשחק הזה ובגלל שלדעתי לרובכם אין את הקוביות המתאימות (למישהו יש ק20?) אני אטיל את הקוביות. זה אומר שהתגובות שלי ידרשו יותר זמן הכנה, אני אגיב בתכיפות נמוכה יחסית למשחק רגיל, ושאני אבדוק פעיים לפני שליחת תגובה שהגבתי לכולם, כדי לא ליצור מצב לא נעים שהשחקן לא מספיק לגמור יום בגלל שפיספסתי אותו.

    אמון
    בהמשך לסעיף הקודם, אחת הבעיות הגדולות היא אמון. עכשיו אני חוזר ואומר, אני בא לפה עם דף חלק לכולם, ורק בשביל המשחק הזה. זה אומר שאני לא אשנה את תוצאת הקוביה כדי שהיא תהייה יותר נוחה בשבילי. אם מישהו לא מוכן להאמין שאני אמסור את התוצאות שיצאו או מתכנן לפרוש אם יהיה לו מזל רע שלא ירשם, במשחק הזה אם מישהו נכנס מאוחר הוא בבעיה

    שיטת החיים והנזק
    במשחק זה מגוון ההתקפות יהיה קטן יחיסית.
    הנזק שכל מתקפה תגרום יקבע לפי טווח נזק של המתקפה, שינוע בין 1-12. בנוסף לכך יהיו תוספים מתכונות, רמת השליטה במתקפה והתכונות של היריב.
    יתרון/חיסרון סוג יגדילו פי 2/יקטינו פי 2 את העוצמה של המתקפה, ויתרון/חסרון כפול יגדילו פי 4/יקטינו פי 4 את עוצמת המתקפה, בשני המקרים לאחר כל שאר ההשפעות.
    לכל פוקימון יהיו חיים לפי תוצאה של קוביה שתשתנה בין פוקימון לפוקימון. הפוקידע יתן לכם מידע על טווח של מתקפה ואיזו קוביה מטילים בשביל החיים של הפוקימון.
    הנזק הבסיסי יקבע לפי הטלת קובייה, וכדי להקדים תרופה למכה, יש לי קוביות בעלות 4 פאות, שש פאות, שמונה פאות, עשר פאות, שתיים עשרה פאות ועשרים פאות, והקובייה בעלת 4 פאות מאפשרת שימוש לשתי פאות.
    קוביית העשרים תסמל חיים של הפוקימונים החזקים ביותר ותקבע מתי פעולה מצליחה ומתי לא. ככה יקבע אם אתם משכנעים מישהו או אם הפוקימון שלכם חומק, וככה כל דבר שהוא יקבע.

    תכונות
    לכל פוקימון ולכל שחקן יהיו תכונות.
    תכונות של פוקימון:
    כוח פיזי- מגדיל נזק של התקפה פיזית ועוזר באתגרי כוח
    כוח מיוחד- מגדיל נזק של התקפה מיוחדת
    חוסן- מגדיל חיים של פוקימון ועוזר למשימות של סיבולת
    זריזות- עוזר לפוקימון לחמוק
    מהירות- עוזר לפוקימון לתקוף יותר מהיר ומגביר סיכויי פגיעה. אם רוכבים על הפוקימון יגביר מהירות הגעה
    הגנה פיזית- מקטין נזק הנגרם מהתקפה פיזית/ מתקפה שפוגעת בגוף
    הגנה מנטלית- מקטין נזק שנגרם מהתקפה מיוחדת , מגדיל סיכויים לצאת מצבים כמו בילבול ושינה ועוזר לשרוד יותר זמן נגד מצבים כמו הרעלה, כוויה וכו&#39;
    תכונות של שחקן:
    כוח פיזי- עוזר במצבים בהם כוחו של השחקן נבדק
    יציבות- עוזר בבחינות יציבות למיניהן
    מהירות וזריזות- מגביר מהירות מעבר בין ערים ומהירות תגובה שעוזרת להגיב לעיתים יותר תכופות במהלך הקרב.
    כריזמה- עוזר לשכנע אנשים
    חוסן- עוזר בבדיקות סיבולת
    חוסן נפשי- עוזר נגד מתקפות כמו בילבול ושניה ועוזר לעמוד במצבים קשים נפשית.

    הגנה וסיכויי חמיקה
    לכל שחקן יש הגנה וסיכויי חמיקה.
    הבסיס של כל פוקימון משתנה לפי הגודל שלו.
    פוקימון קטן יקבל בסיס הגנה של 2 ובסיס חמיקה של 10
    פוקימון בגודל אדם יקבל בסיס הגנה של 4 ובסיס חמיקה של 7
    פוקימון גדול יקבל בסיס הגנה של 5 ובסיס חמיקה של 6
    פוקימון כביר (סנורלאקס ופוקימונים בגודלו ומשקלו או יותר) מקבלים בסיס הגנה של 6 ובסיס חמיקה של 5
    פוקימון אגדי מקבל תוסף לבסיס הגנה וחמיקה שגודלו לא ידוע, והבסיס שאליו מתווסף בתוסף נקבע לפי גודלו של האגדי
    לבסיס סיכויי החמיקה מוסיפים את הזריזות.
    במידה ופוקימון לא מצליח לחמוק ההגנה מקטינה את הנזק עד לחציו, או בולמת אותו בשלמות אם היא כפולה מהנזק בלי הבונוס.
    להגנה מוסיפית הגנה פיזית במתקפה פיזית או במתקפה מיוחדת שיוצרת נזק פיזי למשתמש והגנה מיוחדת במתקפות מיוחדת. במקרה של מתקפה מיוחדת שגורמת נזק פיזי התוסף הגדול יתווסף להגנה.

    סיכויי פגיעה ובונוסי נזק
    לכל פוקימון יש סיכויי פגיעה ובונוסים לנזק.
    סיכויי הפגיעה של פוקימון שווים לתוצאת הקוביה+המהירות של הפוקימון.
    במקרה של אחד המצב הוא פיספוס בטוח, במקרה של עשרים המצב הוא פגיעה בטוחה.
    בונוסי ההתקפה נקבעים לפי העוצמה של הפוקימון, למתקפות פיזיות הכוח והפיזי ולמתקפות מיוחדות הכוח המיוחד.
    פוקימון שמנסה לתקוף פוקימון הגדול ממנו בשתי יחידות מידה (קטן תוקף גדול/כביר, גודל אדם תוקף כביר) מקבל בונוס של שתי לסיכויים הפגיעה ומינוס של שתי נקודות לנזק במידה וזה נזק פיזיץ
    פוקימון שמנסה לתקוף פוקימון הקטן ממנו בשתי מידות (כביר תוקף גודל אדם או קטן, גדול תוקף קטן) מאבד נקודה אחת מסיכויי הפגיעה ומקבל עוד נקודה אחת לנזק פיזי. אם פוקימון כביר תוקף פוקימון קטן התוסף לנזק פיזי גדל ל3 אבל הוא מאבד נקודה נוספת מסיכויי הפגיעה שלו.

    שליטה במתקפה
    שליטה במתקפה זזה מאפס עד מאה.
    הפוקימון ידע מתקפות מסוימות, אבל הוא לא יוכל להשתמש במתקפה שהשליטה שלו בה היא אפס.
    למשל, אם מאמן מתחיל מקבל גרווליט הוא יודע להביהור, אבל השליטה שלו במתקפה היא אפס לכן עד שיתחזק מספיק/ימצא מישהו שיעזור לו לשלוט בה הוא לא מסוגל להשתמש בה. עבודה על מתקפה בשליטה אפס לבד תידרוש בין יומיים לשבועיים, תלוי במתקפה, ואם מישהו שמכיר אותה בזמן יקטן בחצי. לימוד מתקפה שהפוקימון לא מכיר מחייב מישהו שיודע את המתקפה, ויקח בין שבוע לחודש, את האדם המלמד צריך רק ביומיים עד שבוע הראשונים, הכל תלוי במתקפה.
    כל 20 נקודות שליטה במתקפה מוסיפות בונוס של נקודת נזק איתה וכל 25 נקודות מוסיפות נקודה אחת לסיכויי הפגיעה. כשפוקימון מצליח להשתמש במתקפה השליטה שלו משתנה לפי סוג ואם הפוקימון רק למד אותה/הכיר אותה מראש ורק התאמן עליה.
    הנה הפירוט:
    מהסוג שלו והכיר- 15 נקודות
    מהסוג שלו ולמד- 10 נקודות
    לא מהסוג שלו והכיר- 10 נקודות
    לא מהסוג שלו ולמד- 5 נקודות
    לא מהסוג שלו, למד והתקשה- נקודה אחת
    פוקימון יתקשה בלמידת מתקפה לרוב אם היא מסוג שביחסים &#39;גרועים&#39; אם סוג הפוקימון או סוג שאין לפוקימון מתקפה שהוא מכיר.
    יש שתי דרכים לשיפור שליטה במתקפה:
    בכל פעם שפוקימון משתמש במתקפה יש סיכוי שהשליטה בה תגדל, המדענים לא הצליחו לגלות מה החוקיות.
    הדרך השניה היא אימון שליטה במתקפה, אותו אימון כמו אימון שמאפשר ללמוד להשתמש במתקפה חדשה, רק דורש יומיים בלבד ומנוחה של יום בין אימון לאימון.

    חיים
    החיים של פוקימון ישתנו לפי מי הפוקימון ומה הגודל שלו.
    פוקימון קטן- לרוב קוביה בעלת 4 פאות
    פוקימון בגודל אדם- לרוב קובייה בעלת 6 או 8 פאות
    פוקימון גדול- בעיקר 10 פאות
    פוקימון כביר- בעיקר 12 פאות
    אגדי קטן- 12 פאות
    אגדי בגודל אדם- או 12 פאות או 20 פאות
    אגדי גדול/כביר- תמיד 20 פאות
    לכמות הבסיסית מוסיפים את החוסן על כל הטלת קוביה.
    פוקימון מקבל 3 הטלות בצורה ראשונה, 6 בצורה שנייה (לא אחרונה) ו9 בצורה שלישית/אחרונה
    בנוסף לכך יש מספר דרכים להשיג עוד הטלות, הידועה ביותר היא סוכריה נדירה, גם למידה של מתקפה קשה מאוד ואימון מיוחד במשך שבוע שלם.

    אימונים
    אימון לשליטה במתקפה דורש בין שעה לשלוש ביום, תלוי במתקפה.
    אימון ללמידת מתקפה דורש בין שעתיים לארבע ביום, ידרוש חצי מהזמן אם יש מורה.
    אימון להעלאת חיים דורש חצי שעה ביום, וצריך לחכות שבוע בין אימון לאימון.

    מתקפות מיוחדות
    מתקפות מיוחדות הן מתקפות נדירות שפוקימון לא יודע אם הוא לא אגדי וקשה למצוא מישהו שיכול ללמד אותך את אחת מהן. משך זמן הלימוד גדול מהמשך המקסימלי בשבוע וחובה מורה כדי ללמוד את המתקפה.
    המתקפות הנדירות הן:
    מתקפות שמחלישות תכונה של אויב או מגדילות תכונה שלך
    מתקפות שגורמות נזק למשתמש
    מתפקות עוצמתיות (במשחקים לרוב 150)
    מתקפות שמשתקות את הפוקימון לאחר השימוש
    מתקפות הדורשות טעינה לפני השימוש


  3. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Apr 2009
    הודעות: 9,036
    #3
    <div align="Center"></div>
    <u><div align="Center">קרדיט לרומה על הלוגו</div></u>
    שם בפורום: @Shon@
    שם במשחק: ג&#39;ימי
    גיל: 15
    ציוד: 5 פוקדורים, פוקדע
    כסף: 2000&#036;
    סוג מועדף: דרקון (אפשר עוד סוגים?)
    התחלתי מועדף: גיבל
    העדפה שנייה להתחלתי: מדקיפ
    תכונות:
    כוח פיזי- 3
    יציבות- 2
    זריזות ומהירות- 5
    כריזמה- 4
    חוסן- 3
    חוסן נפשי- 4
    פוקימונים:
    מדקיפ:
    כוח פיזי- 2
    כוח מיוחד- 5
    חוסן- 2
    זריזות- 5
    מהירות- 2
    הגנה פיזית- 6
    הגנה מנטלית- 3
    חיים- 5 (נשארו 4)
    מתקפות:
    התקלה- 1ק4(רמת שליטה 10)
    הורדה- 1ק8 ו1ק6 למשתמש(רמת שליטה 10)
    מכת בוץ- 1ק4(רמה שליטה 10)
    אקדח מים- 1ק4(רמת שליטה 15)
    מערבולת- 4ק2(רמת שליטה 1)
    משאבת הידרו- 3ק6(רמת שליטה אפס)

    שם בפורום: The GIL(אני אשנה אותו בעתיד, אני כבר לא אוהב אותו)
    שם במשחק: יוקי וואר
    גיל: 16
    ציוד: חמש פוקדורים, פוקדע
    כסף: 2000&#036;
    סוג מועדף: אש
    התחלתי מועדף: סווינב, אלה אם הוא ישאר תקוע שנה באותה צורה.
    העדפה שנייה להתחלתי: נאמל, כפי שכתוב למעלה הוא האופציה הראשונה אם סווינב ישאר תקוע.
    תכונות:
    כוח פיזי- 6
    יציבות- 1
    זריזות ומהירות- 3
    כריזמה- 3
    חוסן- 4
    חוסן נפשי- 3
    פוקימונים:
    טורציק:
    כוח פיזי- 2
    כוח מיוחד- 3
    חוסן- 4
    זריזות- 3
    מהירות- 5
    הגנה פיזית- 3
    הגנה מנטלית- 3
    חיים- 6
    מתקפות:
    שריטה- 1ק4(רמת שליטה 10)
    מתקפה מהירה- 1ק4+ 1(רמת שליטה 10)
    גחלת- 1ק4(רמת שליטה 17, אחרי יום אחד של אימון)
    להביהור-3ק4(רמת שליטה 0)
    ניקור- 1ק4(רמת שליטה 10)

    שם בפורום:~nitay~
    שם במשחק:קיט קריי
    גיל: 14
    ציוד: פוקדע, ארבע פוקדורים
    כסף: 2000&#036;
    סוג מועדף:עשב
    התחלתי מועדף: שינקס
    העדפה שנייה להתחלתי:צ&#39;יקוריטה
    תכונות:
    כוח פיזי- 3
    יציבות- 5
    זריזות ומהירות- 4
    כריזמה- 5
    חוסן- 2
    חוסן נפשי- 3
    פוקימונים:
    שינקס:
    כוח פיזי- 4
    כוח מיוחד- 2
    חוסן- 3
    זריזות- 3
    מהירות- 4
    הגנה פיזית- 5
    הגנה מנטלית- 2
    חיים- 7
    מתקפות:
    התקלה- 1ק4(רמת שליטה 10)
    ניצוץ- 1ק6(רמת שליטה 15)
    ניב חשמלי- 1ק10(רמת שליטה 0)
    פריקה- 1ק12(רמת שליטה 0)
    נשיכה- 1ק6(רמת שליטה 10)
    נגיסה- 2ק4(רמת שליטה 0)
    גולדין-:
    כוח פיזי- 4
    כוח מיוחד- 5
    חוסן- 1
    זריזות- 2
    מהירות- 5
    הגנה פיזית- 4
    הגנה מנטלית- 1
    חיים- 7
    מתקפות:
    ניקור- 1ק4(רמת שליטה 10)
    מכת קרן- 2ק4(רמת שליטה 10)
    ניקור קידוח-1ק10(רמת שליטה 0)
    קרן מגה- 2ק6(רמת שליטה 0)
    אקדח מים- 1ק4(רמת שליטה 15)
    פעימת מים- 2ק4(רמת שליטה 15)
    מפל- 1ק8(רמת שליטה 0- דורש לפחות רמת שליטה 1 בגלישה כדי לבצע)


  4. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Apr 2009
    הודעות: 9,036
    #4
    <div align="Center">רשומים 4-6</div>
    שם בפורום: The Dudi
    שם במשחק:ג&#39;ייסון
    גיל: 12
    ציוד: אין
    כסף: 2000&#036;
    סוג מועדף: חשמל
    התחלתי מועדף: דרטיני
    העדפה שנייה להתחלתי: לביטר
    ציפיות: שיהיה כיף
    הערות נוספות: לילכוד איווי , פוליווג , ראיולו ואלקיד
    תכונות:
    כוח פיזי- 2
    יציבות- 3
    מהירות וזריזות- 5
    כריזמה- 4
    חוסן- 3
    חוסן נפשי- 2
    פוקימונים:
    דרטיני:
    כוח פיזי- 2
    כוח מיוחד- 2
    חוסן- 4
    זריזות- 4
    מהירות- 6
    הגנה פיזית- 2
    הגנה מנטלית- 4
    חיים- 9
    מתקפות:
    טוויסטר- 1ק4(רמת שליטה 15)
    זעם דרקון- תמיד חמש(ניתן לשימוש בקרב)
    מהירות דרקון- 1ק10+ 1(רמת שליטה 0)
    חניקה- 1ק2 כל תגובה(רמת שליטה 10)
    זנב אקווה- 1ק8(רמת שליטה 0)


  5. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Apr 2009
    הודעות: 9,036
    #5
    <div align="Center">שמור למידע נוסף/רשומים נוספים</div>


  6. מורחקים
    תאריך הצטרפות: Jun 2009
    שם: מה אתם פדופילים?
    הודעות: 4,853
    #6
    Originally posted by Norg Man@Sep 20 2009, 10:55 AM
    התחלה:
    אתם קמים בבוקר, מתארגים ויוצאים החוצה, מחכים לסירה שתיקח אתכם ביחד עם שאר ילדי אי המגורים &#39;ספונקו 3&#39; למעבדה באי המחקר והאי הראשי של השרשרת &#39;ספונקו 1&#39;, שם תקבלו את הפוקימון הראשון שלכם והסבר על האגדות השונות. הסירה מתקרבת לאי ועוצרת, אחריה מגיעות עוד שתי סירות. כל הסירות מתמלאות במהירות וכמעט ואין מקום לעלות, ואתם עדיין לא עליתם. הספינה הראשונה יוצאת והשנייה מתכוננת לצאת, בקפיצה מהירה אתם עולים עליה וכמעט נופלים למים, כשהיא שטה למעבדה. כשאתם עוצרים במעבדה כולם יורדים במהירות, מפילים אתכם על החול הנעים של החוף. אחרי כחמש דקות אחד המדענים נשאר בלי שום ילד לטפל בו, ומרחוק אתה רואה את הסירה השלישית שמתקרבת לחוף, עמוסה עד אפס מקום.
    "היי&#33; אתה&#33;" אני קורא אל הפרופסור ורץ אליו "אני כאן כדי לקבל את הפוקימון הראשון שלי&#33;" אגיד לו


  7. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Apr 2009
    הודעות: 9,036
    #7
    קיט
    המדען אומר "אתה קיט נכון? כתוב לי פה שאתה רוצה את שינקס בתור התחלתי. טוב, הנה הפוקדור שלו, עוד חמש פוקדורים ריקים בשביל פוקימונים אחרים ופוקדע שתעזור לך במסע."
    המדען מגיש לך את החפצים, ואתה לוקח אותם בידיים רועדות, מתרגש מחשיבות הרגע. אחד הפוקדורים הריקים נופל לריצפה והספינה עוגנת ליד החוף. הדלתות מתחילות להיפתח והנהירה מתחילה. אתה מרים את הפוקדור וזז הצידה, מפנה מקום לילדים שרוצים לקבל את הפוקימון המתחיל לשהם לעבור. אחרי שכולםלוקחים פוקימונים הדלתות של שלוש הספינות שיקחו את המאמנים החדשים חזרה לספונקו שתיים נפתחות, ומתחילה נהירה חזרה פנימה, שממלאת במהירות גבוהה את הספינות


  8. מִיסְטֵר פִיזַָה
    תאריך הצטרפות: Jun 2007
    שם: גיל גיל גיל הגמל הרגיל
    הודעות: 12,306
    #8
    Originally posted by Norg Man@Sep 20 2009, 11:55 AM
    התחלה:
    אתם קמים בבוקר, מתארגים ויוצאים החוצה, מחכים לסירה שתיקח אתכם ביחד עם שאר ילדי אי המגורים &#39;ספונקו 3&#39; למעבדה באי המחקר והאי הראשי של השרשרת &#39;ספונקו 1&#39;, שם תקבלו את הפוקימון הראשון שלכם והסבר על האגדות השונות. הסירה מתקרבת לאי ועוצרת, אחריה מגיעות עוד שתי סירות. כל הסירות מתמלאות במהירות וכמעט ואין מקום לעלות, ואתם עדיין לא עליתם. הספינה הראשונה יוצאת והשנייה מתכוננת לצאת, בקפיצה מהירה אתם עולים עליה וכמעט נופלים למים, כשהיא שטה למעבדה. כשאתם עוצרים במעבדה כולם יורדים במהירות, מפילים אתכם על החול הנעים של החוף. אחרי כחמש דקות אחד המדענים נשאר בלי שום ילד לטפל בו, ומרחוק אתה רואה את הסירה השלישית שמתקרבת לחוף, עמוסה עד אפס מקום.
    &#39;אני צריך למהר, אין זמן לבזבז&#39; אני אחשוב בחופזה ואגש בחצי ריצה אל המדען חסר הילד "אתה יכול לתת לי את הפוקימון הראשון שלי? אני מקווה שזה לא חצוף מדי, אבל הייתי מעדיף פוקימון אש או קרח, אבל שיהיה אדמה. יש לך אחד כזה במקרה?" אני אשאל בתקווה.
    המשך יום נעים, גיל
    يوم سعيد,جيل.
    ________________
    المستخدم الناطقة بالعربية، جيل.
    מי שהמציא את הגלגל היה אדיוט, אבל מי שהמציא את שלושת האחרים היה גאון.
    יש חקלאים שחושבים שהם מגדלים תפוזים, האמת היא שהם לא מגדלים את התפוזים, הטבע עושה את זה.


    כל כך נכון...



    משפטי החוכמה שלי:
    Spoiler ספוילר


    עוד כל מיני דברים:
    Spoiler ספוילר


    ציטוט פורסם במקור על ידי מלך השטיחים צפה בהודעה
    אני מכריז עליכם בעל ובעל ):
    עומר! 3>
    http://www.rogeldiamonds.co.il/loade...ement-ring.jpg


  9. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Apr 2009
    הודעות: 9,036
    #9
    יוקי
    "אתה יוקי נכון? יש לנו בעיה, אף אחד מהפוקימונים שביקשת לא מתאים לדרישות, לכן ניתן לך פוקימון אקראי לפי ההעדפה שלך, סוג אש"
    המדען מגיש לך פוקדור ובתוכו פוקימון, עוד חמש פוקדורים ריקים ופוקדע שתעזור לך במסע.
    הסירה השניה מתחילה להתמלות, כדי שתעלה עליה לפני שלא תהייה לך דרך לחזור


  10. מורחקים
    תאריך הצטרפות: Jun 2009
    שם: מה אתם פדופילים?
    הודעות: 4,853
    #10
    Originally posted by Norg Man@Sep 26 2009, 07:54 PM
    קיט
    המדען אומר "אתה קיט נכון? כתוב לי פה שאתה רוצה את שינקס בתור התחלתי. טוב, הנה הפוקדור שלו, עוד חמש פוקדורים ריקים בשביל פוקימונים אחרים ופוקדע שתעזור לך במסע."
    המדען מגיש לך את החפצים, ואתה לוקח אותם בידיים רועדות, מתרגש מחשיבות הרגע. אחד הפוקדורים הריקים נופל לריצפה והספינה עוגנת ליד החוף. הדלתות מתחילות להיפתח והנהירה מתחילה. אתה מרים את הפוקדור וזז הצידה, מפנה מקום לילדים שרוצים לקבל את הפוקימון המתחיל לשהם לעבור. אחרי שכולםלוקחים פוקימונים הדלתות של שלוש הספינות שיקחו את המאמנים החדשים חזרה לספונקו שתיים נפתחות, ומתחילה נהירה חזרה פנימה, שממלאת במהירות גבוהה את הספינות
    &#39;אוי לא&#39; אחשוב ואצמיד לגופי את הפוכדורים והפוקדע, במיוחד את הפוכדור של שינקס "פנו דרך" אצרח בעודי עובר


  11. מִיסְטֵר פִיזַָה
    תאריך הצטרפות: Jun 2007
    שם: גיל גיל גיל הגמל הרגיל
    הודעות: 12,306
    #11
    Originally posted by Norg Man@Sep 26 2009, 08:59 PM
    יוקי
    "אתה יוקי נכון? יש לנו בעיה, אף אחד מהפוקימונים שביקשת לא מתאים לדרישות, לכן ניתן לך פוקימון אקראי לפי ההעדפה שלך, סוג אש"
    המדען מגיש לך פוקדור ובתוכו פוקימון, עוד חמש פוקדורים ריקים ופוקדע שתעזור לך במסע.
    הסירה השניה מתחילה להתמלות, כדי שתעלה עליה לפני שלא תהייה לך דרך לחזור
    "תודה רבה" אני אומר במהירות ואשתחווה לתודה(כמו יפני, אתה יודע) ואז אנצל את כישורי האתלטיים ואת שרירי המהוללים כדי לרוץ מהר (כמעט) כמו בוסיין פולט ולתפוס מקום בסירה, ולא חשוב אם אפיל איזה ילד או שניים בדרך. בעיה שלו.
    המשך יום נעים, גיל
    يوم سعيد,جيل.
    ________________
    المستخدم الناطقة بالعربية، جيل.
    מי שהמציא את הגלגל היה אדיוט, אבל מי שהמציא את שלושת האחרים היה גאון.
    יש חקלאים שחושבים שהם מגדלים תפוזים, האמת היא שהם לא מגדלים את התפוזים, הטבע עושה את זה.


    כל כך נכון...



    משפטי החוכמה שלי:
    Spoiler ספוילר


    עוד כל מיני דברים:
    Spoiler ספוילר


    ציטוט פורסם במקור על ידי מלך השטיחים צפה בהודעה
    אני מכריז עליכם בעל ובעל ):
    עומר! 3>
    http://www.rogeldiamonds.co.il/loade...ement-ring.jpg


  12. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Apr 2009
    הודעות: 9,036
    #12
    אתגר ביצוע פעולה- הסבר כולם לקרוא
    כששחקן מבצע פעולה כמו ריצה אני אבחן את הכישורים שלו לפי דירוג קושי. במקרה הריצה בין ילדים הזמן, הזריזות והמהירות יקבעו אם תגיעו לסירה בזמן ורמת הקושי היא 12.
    לקיט יצא 8 בקובייה עם תוסף של 4 מהזריזות והמהירות שלו, מה שמעמיד אותו על 12 והוא עובר בהצלחה את הבדיקה.
    ליוקי יצא 13 בקובייה עם תוסף של 3 מהזריזות והמהירות שלו, מה שמעמיד אותו על 16 ומעביר אותו בלי בעיה את האתגר.

    יוקי
    אתה רץ ובקלות מדהימה עולה על הסירה כשהיא כמעט ריקה. הפעם יש לך מקום נוח על הסירה.
    מורידים אתכם באי ספונקו 2, משם כל הילדים רצים במהירות, משאירים אותך הרחק מאוחר.

    קיט
    בשנייה האחרונה אתה עולה על הסירה, ויורד עם כולם באי ספונקו 2. כל הילדים רצים לבתים שלהם או לכיוון המעבר לספונקו 3, משאירים אותך מאחור


  13. מורחקים
    תאריך הצטרפות: Jun 2009
    שם: מה אתם פדופילים?
    הודעות: 4,853
    #13
    Originally posted by Norg Man@Sep 26 2009, 08:09 PM
    אתגר ביצוע פעולה- הסבר כולם לקרוא
    כששחקן מבצע פעולה כמו ריצה אני אבחן את הכישורים שלו לפי דירוג קושי. במקרה הריצה בין ילדים הזמן, הזריזות והמהירות יקבעו אם תגיעו לסירה בזמן ורמת הקושי היא 12.
    לקיט יצא 8 בקובייה עם תוסף של 4 מהזריזות והמהירות שלו, מה שמעמיד אותו על 12 והוא עובר בהצלחה את הבדיקה.
    ליוקי יצא 13 בקובייה עם תוסף של 3 מהזריזות והמהירות שלו, מה שמעמיד אותו על 16 ומעביר אותו בלי בעיה את האתגר.

    קיט
    בשנייה האחרונה אתה עולה על הסירה, ויורד עם כולם באי ספונקו 2. כל הילדים רצים לבתים שלהם או לכיוון המעבר לספונקו 3, משאירים אותך מאחור
    "שינקס צא&#33;" אני אומר ומוציא את שינקס ונותן בו מבט ומחייך "שינקס, אני הוא קיט, המאמן החדש שלך&#33;" אגיד לו בהתלהבות


  14. מִיסְטֵר פִיזַָה
    תאריך הצטרפות: Jun 2007
    שם: גיל גיל גיל הגמל הרגיל
    הודעות: 12,306
    #14
    Originally posted by Norg Man@Sep 26 2009, 09:09 PM
    יוקי
    אתה רץ ובקלות מדהימה עולה על הסירה כשהיא כמעט ריקה. הפעם יש לך מקום נוח על הסירה.
    מורידים אתכם באי ספונקו 2, משם כל הילדים רצים במהירות, משאירים אותך הרחק מאוחר.
    "טוב נו" אני אומר באדישות ואקפוץ מן הסירה במיומנות הרבה שלי.
    אתמתח מעט ואחלץ את השרירים. "הו כן, כמעט שכחתי לראות מי עומד להיות השותף שלי למסע הזה, זה פוקימון אש, אני יודע" אני מהרהר בקול ואסתכל על הפוכדור המבריק אנשום עמוק ואתפלל שאין זה פוקימון חלש כמו סלאגמה(אל תעשה לי בכוונה =0) ואז אומר "פוכדור צא&#33;" בהתלהבות יתרה.
    המשך יום נעים, גיל
    يوم سعيد,جيل.
    ________________
    المستخدم الناطقة بالعربية، جيل.
    מי שהמציא את הגלגל היה אדיוט, אבל מי שהמציא את שלושת האחרים היה גאון.
    יש חקלאים שחושבים שהם מגדלים תפוזים, האמת היא שהם לא מגדלים את התפוזים, הטבע עושה את זה.


    כל כך נכון...



    משפטי החוכמה שלי:
    Spoiler ספוילר


    עוד כל מיני דברים:
    Spoiler ספוילר


    ציטוט פורסם במקור על ידי מלך השטיחים צפה בהודעה
    אני מכריז עליכם בעל ובעל ):
    עומר! 3>
    http://www.rogeldiamonds.co.il/loade...ement-ring.jpg


  15. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Apr 2009
    הודעות: 9,036
    #15
    יוקי
    התמונה של טורציק עודכנה בפוקדע
    __________________________
    אתה זורק את הפוקדור ומתוכו יוצא טורציק קטן וחמוד שמחייך חיוך גדול.

    קיט
    התמונה שלשינקס עודכנה בפוקדע
    _________________________
    שינקס נעמד מולך ומותח שרירים, לא נראה שהוא מתלהב ממך יותר מדי


עמוד 1 מתוך 14 12311 ... אחרוןאחרון

מידע על הנושא

משתמשים שצופים באשכול

יש כרגע 1 גולשים שצופים באשכול. (0 משתמשים ו-1 אורחים)

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •