áùáéì îåæé÷àé, ì÷áì ãîåú á"ñéîôñåðéí" æä ëîå ëåëá áùãøåú äåìéååã. ãðä ÷ñìø îåðä àú òùøú äàéøåçéí äîåæé÷ìééí äëé ùååéí áúåìãåú äñãøä
ääúøâùåú ì÷øàú äåôòú äàåøç ùì ÷åìãôìéé áôø÷ éåí ääåìãú äçâéâé ùì "äñéîôñåðéí" á-14 áéðåàø, ëáø îåøâùú áøùú. åæàú ìîøåú ùäí îîù ìà äìä÷ä äâãåìä äøàùåðä ùîúàøçú áñãøä. ëåìí äúàøçå á"ñéîôñåðéí"! îé ìà äúàøç á"ñéîôñåðñéí"? ðéðè. çåõ îîðä – ëåìí. áéï éúø äñìáñ ùáé÷øå áòùøéí äùðä äàçøåðåú áñôøéðâôéìã ðéúï ìîðåú âí àéðñôåø æîøéí, æîøåú åìä÷åú, ùìà åéúøå òì ñîì äñèèåñ äæä åòì ääæãîðåú äçã ôòîéú åä÷ñåîä ìøàåú àú ãîåúí îöäéáä åîñúîôñðú (ìôðé ùàôìé÷öéä ôùåèä äòðé÷ä àú äôøéáéìâéä äæàú ìëìì äàåëìåñéä). àéï ñô÷ ùîàè âøàåðéðâ îáéï ãáø àå ùðééí áîåæé÷ä – äåà ëáø àöø àú ôñèéáì äøå÷ äàìèøðèéáé äîëåáã All Tomorrow's Parties áàîøé÷ä á-2003 åéòùä æàú ùåá áàðâìéä áîàé 2010. äàäáä ùìå ìîåæé÷ä ðéëøú áàîðéí ùäåà áåçø ìäæîéï ìúëðéú (àåîøéí ùãåå÷à îéé÷ì â'÷ñåï äöéò àú òöîå), åáòìéìåú áäí àåøçéå îùåìáéí. âí àí àéï ìäí æîï îñê øá åäí ìà àåîøéí éåúø îùðé îùôèéí – åæä äîöá áãøê ëìì – äøâò ä÷è ùáå äí îâéçéí áàîöò ôø÷ ùì ä"ñéîôñåðñéí", äåà áãøê ëìì ëì ëê îãåé÷ åîáøé÷ ùäåà äåôê àú äôø÷ ëåìå ìéåí çâ öäåá. àí ìäúàøç á"ñéîôñåðñéí" ìà äéä àçã äãáøéí äîâðéáéí áéåúø ùàîï éëåì ìòùåú, îéé÷ì ñèééô ìà äéä îñëéí ìöçå÷ áúëðéú òì äàåáññéä ùìå ìàéëåú äñáéáä åàìáéñ ÷åñèìå ìà äéä îñëéí ùäåîø é÷øà ìå çðåï. àáì æä ëï äãáø äëé îâðéá ùàîï éëåì ìòùåú, åàðé îðéçä ùçåõ îäéåí ùì è÷ñ ôøñé äâøàîé, äéåí áå îùåãø äôø÷ ùìäí á"ñéîôñåðñéí" äåà äéåí äéçéã ùëåëáé øå÷ îú÷ùøéí ìîùôçä åùåàìéí: øàéú àåúé áèìååéæéä?? ìëáåã éåí ääåìãú äòùøéí ùì ä"ñéîôñåðñéí" àðçðå îöãéòéí ìòùø äåôòåú äàåøç äîåæé÷ìéåú äîòåìåú áéåúø áñãøä (äñãø øðãåîìé, äëáåã âãåì). åñìéçä ìéå-2, âøéï ãéé, àéøåñîéú, äøã äåè ö'éìé ôôøæ, àï-ñéð÷, áøéèðé ñôéøñ åëì îé ùòåã ðùàø áçåõ.
àø.àé.àí áôø÷ “Homer the Moe” (òåðä 13)
àçã äãáøéí äèéôùééí áéåúø ùîå òùä æä ìùôõ àú äôàá ùìå åìäôåê àåúå ìãàðñ-áø. îäø îàåã îâìéí äåîø åçáøéå ùäí ëáø ìà îøâéùéí ááéú ááø äèøðãé åäîòåöá ùäçìéó àú äôàá äáéúé ùìäí, àæ äåîø îçìéè ìôúåç ôàá îùì òöîå áîøúó áéúå. äôàá áîøúó ùì äåîø äåôê ìäöìçä ëáéøä. äåà àôéìå îöìéç ìäáéà àú àø.àé.àí ìðâï àöìå áâøàæ' áàîúìä ùì îåôò öã÷ä ìîòï äöìú éòøåú äâùí. åèåá ùëê, àçøú ìà äééðå æåëéí ìùîåò àú äâøñä äîòåìä ùì äåîø ì "It's the End of the World as We Know It (And I Feel Fine)". ëùîå îñáéø ìäåîø ùæä ìà çå÷é ìôúåç ôàá ááéú, àåîø ìå äåîø ùæä ìà ôàá àìà îåòãåï öéã, îä ùëîåáï îàåã îøâéæ àú îéé÷ì ñèééô ùäáéï îäåîø ùîãåáø áôàá ùì à÷èéáéñèéí ìîòï àéëåú äñáéáä. àçøé òåã ëîä äñúáëåéåú – áîñâøúï éåøä äåîø ìîå áøâì áòåãå îðñä ìöåã úøðâåì äåãå – îâéò ääàôé-àðã äîéåçì. îå, ùâí äåà ìà îé éåãò îä îáñåè îæä ùéòì âåìãîï åàåøé ôôø ôå÷ãéí àú äáø äçãù ùìå, îçæéø àú äôàá ì÷ãîåúå, åëåìí, ëåìì çáøé àø.àé.àí, ðôâùéí àöì îå ìàøåçú çâ ääåãéä. úøðâåì äåãå ùòùåé ëåìå èåôå åâìåèï – òì çùáåï îéé÷ì ñèééô.
îèàìé÷ä áôø÷ “The Mook, the Chef, the Wife and Her Homer” (òåðä 18)
àéï ìæä ùåí ÷ùø ìôø÷ ùîúôúç áäîùê – áå îñúáëéí äñéîôñåðéí òí äîàôéä äàéèì÷éú - àáì áúçéìú äôø÷ òåöø àåèå, äðäâ äñèìï ùîñéò àú áàøè åçáøéå ìáéú äñôø, ëãé ìúú èøîô ììä÷úå äðòøöú, îèàìé÷ä, ùäøëá ùìä ðú÷ò áàîöò äëáéù. àåèå ëåìå àçåæ äúøâùåú, àìà ùáàøè çåèó àú àåèåáåñ ääñòä äöäåá ùìå åîùôéì àåúå áôðé çáøé îèàìé÷ä. àçøé ùàåèå ðåúø ììà àåèå, öåò÷ ìå ÷éø÷ äàîè, äâéèøéñè, "äé ìåæø, äùâðå èøîô îîòøéõ àîéúé!", åäáñéñè øåáøè èøåçéìå ôå÷ã òìéå ìà ìùîåò éåúø îèàìé÷ä áçééí. àåèå äîåáñ åäîåùôì îáéà îëåú ìáàøè, åàéìå îèàìé÷ä î÷áìéí èøîô îäàðñ îåìîï åîðâðéí àú äôúéçä ùì “Master of Puppets” áèðãø ùìå.
ñôééðì èàô áôø÷ “The Otto Show” (òåðä 3)
áàøè åîéìäàåñ äåìëéí ìäåôòä ùì ñôééðì èàô, ìä÷ú ääáé îèàì äôé÷èéáéú äâãåìä áäéñèåøéä. ìîøåú ùääåôòä äéà àñåï åäàååéø éåöà îäáìåï äòð÷ ùì äùèï äîøçó îòì ìáîä, áàøè îàåã îúøùí îìä÷ú äøå÷ äîæã÷ðú åîçìéè ùäåà øåöä ìäéåú âéèøéñè øå÷. äåøéå äúåîëéí ÷åðéí ìå âéèøä çùîìéú, àáì áàøè ìà îîù îöìéç ììîåã ìðâï òìéä. áãøê ìáéú äñôø îøàä áàøè ìàåèå àú äâéèøä ùìå åçåùù ùäéà ùáåøä. àåèå ãåô÷ ñåìå, åàæ ãåäø ìëéååï áéú äñôø. áãøê äåà îòéó àú äèåø-áàñ ùì ñôééðì èàô îäëáéù. äàåèåáåñ ùìäí îúøñ÷ áúäåí, òåìä áàù åäåøâ àú çáøé äìä÷ä. åàæ îúçéìä òìéìú äôø÷, äòåñ÷ú ëåìä áçééå ùì àåèå. äîöçé÷ äåà ùäáñéñè äîùåôí ùì ñôééðì èàô äåà ìà àçø îàùø äàøé ùéøø, îé ùîãáá àú ÷åìå ùì àåèå äøåöç.
äøàîåðæ áôø÷ “Rosebud” (òåðä 5)
àçøé ùâ'åàé åâ'åðé øàîåï îúå, æä ÷öú òöåá ìøàåú àú äôø÷ äæä î-93', áå äøàîåðæ áëáåãí åáòöîí îåôéòéí áîñéáú éåí ääåìãú ùì îéñèø áøðæ. áøðæ, ùìà ëì ëê îåøâì ìøèåøé÷ä åìàñúèé÷ä ùì äôàð÷ åìà îáéï ìîä äìä÷ä î÷ììú àåúå, éåöà îääåôòä áúçåùä ôçåú èåáä îäìä÷ä òöîä. ìîæìí ùì äøàîåðæ, îéñèø áøðæ îúáìáì áùí ùìäí åîåøä ìñîéú'øæ ìãàåâ ùéåöéàå ìäåøâ àú äøåìéðâ ñèåðñ.
The Who áôø÷ “A Tale of Two Springfields” (òåðä 12)
äåîø îúòöáï òì äôéöåì ùì ñôøéðâôéìã ìùúé ÷éãåîåú èìôåðéåú åîçìéè ìäðäéâ àú îçöéú äòéø ù÷éáìä ÷éãåîú çãùä, ìîøã åìä÷îú òééøä çãùä áùí ðéå ñôøéðâéìã, ùçåîú àùôä òð÷éú îôøéãä áéðä ìáéï àåìã ñôøéðâôéìã. áîìçîúå äòé÷ùú áñôøéðâôéìã äéùðä îöìéç äåîø ìâøåí ì-The Who ìäåôéò áòééøä ùìå. àìà ùäòåöîä äãöéáìéú äáå÷òú îäîâáøéí, ëùôéè èàåðñðã îðâï àú "Won't Get Fooled Again", îîåèèú àú çåîú äàùôä åäøå÷ðøåì îàçã àú ñôøéðâôéìã îçãù. äñåìï øåâ'ø ãàìèøé, äáñéñè â'åï àðèååéñì (ùðôèø îàæ) åôåì, àçéå ùì äâéèøéñè ôéè èàåðñðã, ñéô÷å àú ä÷åìåú ìôø÷, áå äåôéò âí äîúåôó äîéúåìåâé ÷éú îåï ùðôèø áñåó äñáðèéæ.
äáéèìñ áôø÷éí "Brush with Greatness" (òåðä 2), "Homer's Barbershop Quartet" (òåðä 5) å"Lisa the Vegetarian" (òåðä 7)
àçú äâàååú äâãåìåú ùì îàè âøàåðéðâ äéà äòåáãä ùëì ùìåùú äáéèìñ ùçéå áú÷åôúå äúàøçå – ëì àçã áúåøå - á"ñéîôñåðéí". äøàùåï äéä øéðâå ñèàø, ùúøí àú ÷åìå ìôø÷ áå îâìä îàøâ' îçãù àú ëéùøåðä ìöéåø åîúååãä ùùìçä áöòéøåúä öéåø ìîåùà äòøöúä, äîúåôó äîòåê ùì äáéèìñ. äçéôåùéú äáàä ùäâéòä ìñôøéðâôéìã äéà â'åøâ' äøéñåï, ùäâéç áôø÷ òì øáéòééú äà-÷ôìä ùì äåîø åçáøéå,The Be Sharps. áúçéìú äôø÷ îåöàéí áàøè åìéñä ú÷ìéè éùï ùàáà ùìäí îúðåññ òì òèéôúå, åäåîø îñôø ìäí òì òáøå áøáéòééú áøáøùåô îöìéçä ùä÷øééøä ùìä äééúä î÷áéìä, ôçåú àå éåúø, ìæå ùì äáéèìñ. ää÷áìä ëåììú àú ùí äàìáåí, "éåúø âãåìéí îéùå", àú òæéáúå ùì áàøðé àú äìä÷ä áò÷áåú àäáúå ìàîðéú ÷åðñôèåàìéú éôðéú, åàú äåôòú àéçåã òì äââ ùì äáø ùì îå. åîä äéä ìâ'åøâ' äøéñåï ìäâéã òì æä? "ëáø òùå àú æä ìôðéäí". àú øùéîú äáé÷åøéí ùì äáéèìñ äùìéí ôåì î÷øèðé, áéçã òí àéùúå ãàæ, ìéðãä, ùôâùå àú ìéñä áâéðä äñåãéú ùì àôå (àåúå äí äëéøå áäåãå áñé÷ñèéæ), åúîëå áäçìèúä ìäéåú öîçåðéú.
ñåðé÷ éåú', ñîùéðâ ôîô÷éðæ, ñééôøñ äéì åôéèø ôøîèåï áôø÷ “Homerpalooza” (òåðä 7)
ùåøä ùì ìä÷åú îâðéáåú äú÷áöå áôø÷ áå îðñä äåîø ìäåëéç ìéìãéå ùäåà ìà ãéðåæàåø åùäåà òãééï áòðééðéí. ìîèøä æå äåà ìå÷ç àåúí ìôñèéáì äøå÷ äàìáìåæä – ôøåãéä òì ôñèéáì ìåìàôìåæä äàîéúé - áå îåôéòéí ñåðé÷ éåú, ñîùéðâ ôîô÷éðæ, ñééôøñ äéì, åôéèø ôøîôèåï ùìà ëì ëê äåìê ìå. îôä ìùí îúâìâì äåîø ìçìèåøä áôñèéáì, åîåöà àú òöîå îëëá áôøé÷-ùåàå áå äëøñ äòð÷éú ùìå îùîùú îèøä ìëãåøé úåúçéí. ëðâã ëì äñéëåééí äåôê äåîø ìôåôåìøé á÷øá ä÷äì äàìèøðèéáé òí ä÷ò÷åòéí åäôéøñéðâ, æåëä ìðäì ùéçä îùòùòú òí áéìé ÷åøâï îäñîùéðâ ôîô÷éðæ, åàôéìå áàøè åìéñä ñåó ñåó âàéí áå. äáòéä îúòåøøú ëùäøåôà àåîø ìå ùäåà âåøí ìòöîå ðæ÷ áìúé äôéê åòìéå ìäôñé÷ ìäåôéò áôñèéáì. çáì, àáì ìôçåú ðùàøðå òí áéöåò ùì ñåðé÷ éåú' ìùéø äðåùà ùì ä"ñéîôñåðéí".
äøåìéðâ ñèåðñ áôø÷ “How I Spent My Strummer Vacation” (òåðä 14)
ëùîàøâ' åäéìãéí îâìéí ùäåîø îúåñëì îæä ùäåà îòåìí ìà îéîù àú çìåîå ìäéåú ëåëá øå÷, äí ìå÷çéí àåúå ì"îçðä øå÷ðøåì" (îæòæò ëëì ùæä ðùîò, îñúáø ùéù ãáø ëæä áàîú), áäðäìú äøåìéðâ ñèåðñ. ùí äåà ìåîã ìäéåú øå÷ñèàø îëåëáéí àîéúééí ëîå îé÷ â'àâø, ÷éú øéö'øãñ, àìáéñ ÷åñèìå, ìðé ÷øáéõ, èåí ôèé åáøéàï æöø îä -Stray Cats. áîåôò äñéåí ùì îçðä ä÷éõ òåùä äåîø ñèééâ' ãééáéðâ (àçøé ùäáòéø àú äâéèøä ùìå ñèééì â'éîé äðãøé÷ñ) åðåçú éùø òì îé÷ â'àâø.
ååééè ñèøééôñ áôø÷ “Jazzy and the Pussycats” (òåðä 18)
áàçú îàéðñôåø äôòîéí áäï îñúáê áàøè áöøåú, îöéò ôñéëéàèø ìäåîø åîàøâ' ì÷ðåú ìéìã îòøëú úåôéí, ëãé ùéúòì àú äàðøâéä äòåãôú åäëòñéí ùìå ìî÷åí ôøåãå÷èéáé. áàøè îúâìä ëëéùøåï îåìã, îöèøó ìäøëá â'æ îôåøñí åîúàîï òì äúåôéí ììà äôñ÷. äåà àôéìå ðåñò ìáéú äñôø òì îòøëú úåôéí ùîùëôìú àú òöîä, áîçååä ì÷ìéô ùì îéùì âåðãøé ì"The Hardest Button to Button" ùì äååééè ñèøééôñ. áãøê äåà îúðâù áååééè ñèøééôñ áôéðú äøçåá åîâìä ùîâ ìà ðçîãä ëîå ùäéà ðøàéú.
îéé÷ì â'÷ñåï áôø÷ "Stark Raving Dad" (òåðä 3)
îéé÷ì â'÷ñåï úøí àú ÷åìå ìãîåúå ùì ìàåï ÷åîôàåñ÷é – òð÷ îùåâò ùîúçæä ìîéé÷ì â'÷ñåï, àéúå çåì÷ äåîø çãø ááéú çåìéí ìçåìé ðôù (àìéå ðùìç áèòåú ëé úàåðú ëáéñä àéìöä àåúå ìòùåú ãáø ùìà éòùä åììáåù çåìöä åøåãä ìòáåãä). îñéáåú îùôèéåú ìà ðéúï ìîéé÷ì â'÷ñåï ÷øãéè áñåó äôø÷, åø÷ îàåçø éåúø àåùø ùäåà áàîú ãåáá àú ÷åìå ùì ÷åîôàåñ÷é. îä ùëï, â'÷ñåï ø÷ ãåáá àú ä÷èòéí áäí ÷åîôàåñ÷é ãéáø, áòåã äæîø (äîåæø) ÷éô ìðåï äéä àçøàé òì äùéøä ùìå.ìîé ùìà éãò: îéé÷ì â'÷ñåï, ùäéä îòøéõ âãåì ùì ä"ñéîôñåðéí", äéä ùåúó ìëúéáú ìäéèå ùì áàøè, "Do the Bartman", åäåà âí ëúá àú äùéø "Happy Birthday Lisa" äîåôéò áôø÷.
úâåáåú áá÷ùä ì÷ç ìé æîï ìäáéà àú æä ìôä..
















