<div align="Center">תחרות הPVP של חת"מ</div>
התחרות מבוססת על תחרות שלא צלחה שהופעלה ע"י ליאור באחד הלילות הלבנים, הוא נתן אישור
קישור- התחרות ונושא ההרשמה
לאחר שרועי (סטיב) הציע לי לפתוח את התחרות הזאת בגלל שלא אין זמן לנהל אותה, חשבתי על הרעיון, ועל איך ליעל את שיטת הניהול שלה. לאחר מחשבה רבה הבניה של התחרות הושלמה, והנה היא מולכם. התחרות היא תחרות של קרבות פוקימון, כמו התחרות המקורית שנוהלה ע"י ליאור, ולא התקדמה יותר מדי.
התחרות בנויה משני שלבים- שלב המחוזות ושלב האלופים.
בשלב המחוזות יש 4 טורנירים, בכל טורניר 8 משתתפים. אדם שלא זכה במקום ראשון בטורניר מסוים יכול להתחרות גם בטורניר השני, ובמידה ויהיה מחסור בשחקנים, חלק מהשחקנים יהיו דמויות שאני אשחק. בצורה אקראית יוגרלו קרבות של שחקן נגד שחקן, והמנצח בכל קרב יעלה לחצי הגמר. פירוט איך הקרבות יעבדו בהמשך. בחצי הגמר שוב פעם יהיו קרבות אקראיים, והמנצחים יעלו לגמר. בגמר, כל ארבעת האנשים שעלו לחצי הגמר משתתפים, בשני קרבות של אחד על אחד. שני המנצחים יתחרו על המקום הראשון שיעלה לשלב האלופים, ושני המפסידים יתחרו על המקום השלישי. ככה מתחרים בכל ארבעת המחוזות, קנטו,גוטו,הואן וסינו, כשלכל מחוז תנאים מיוחדים משלו, עד שיש לנו ארבעה מתמודדים שעולים לשלב האלופים.
שלב האלופים מתנהל בצורה של השגת נקודות. כל אחד נלחם נגד כל אחד. ניצחון נותן שתי נקודות, הפסד נקודה אחת. לאחר שכולם נלחמו בכולם, נקבעים המנצחים לפי כמות הנקודות שהושגו. במידה ויש תיקו (דבר שכנראה יקרה) שני האנשים שבתיקו יתחרו זה מול זה בקרב על המקום שבו שניהם נמצאים. הקרב ההוא לא משנה את כמות הנקודות, ככה שקרב של תיקו לא יצור תיקו נוסף.
הקרבות
מי שרוצה יכול לקרוא רק את ההתחלה והסוף. שיטת הזמן מבוססת על שיטה של שה"מ שמנהל משחק שאני משחק בו, לא דרך האינטרנט
הקרבות יהיו קרבות של מאמן אחד על מאמן אחד, כאשר בכל תחרות החוקים שונים והזירות שונות.
הקרבות יתנהלו בצורה הבאה:
אני מגיב תגובת פתיחה שבה אני מתאר את הזירה והמתמודדים. לאחר מכן כל אחד שולח לי תגובה שבה הוא אומר איזה פוקימון הוא מוציא. אני מתאר את היציאה של הפוקימונים, ואז הקרב מתחיל. כל אחד שולח לי בה"פ את פקודת הקרב. כל פעולה תיקח לפוקימון כמות זמן מסויימת, התיספר ביחידת זמן חסרת שם. אני מתאר מה קורה בכל יחידת זמן כזאת, וככה מתאר את מהלך הקרב. אם לאחד השחקנים נגמרים המהלכים, השני ממשיך לתקוף כשהפוקימון שלו תוקף באקראי. יש הגבלת זמן בכל תור, והמהירויות של ביצוע פעולות ישתנו מפוקימון לפוקימון. ברגע שפוקימון מובס, שני השחקנים שולחים לי ה"פ מי יהיה הפוקימון הבא שלהם.
כל מה שאתם צריכים לעשות, הוא לשלוח לי ה"פים עם הפעולות שאתם עושים, ולקרוא את התגובות שאני מגיב.
הסבר- שלב המחוזות
לכל מחוז תנאים משלו, הכוללים בין השאר תנאי פוקימונים.
כאשר אדם נרשם הוא בוחר פוקימון אחד שהוא רוצה, ועוד סוג שהוא רוצה שיהיה דומיננטי אצלו. הפוקימון שהוא בוחר חייב להיות מהדור של אותו המחוז. בנוסף לכך, רק הסוג הדומיננטי אצלו יכול להיות מדורות של מחוזות אחרים. אפשר לבחור להיות חסרי סוג דומיננטי, ואז כל הפוקימונים יוכלו להיות מדורות אחרים חוץ מהאחד שאתם בוחרים, אבל כתוצאה מכך חלקם יחלשו, למשל בגוטו אדם שבחר להיות חסר סוג דומיננטי לא יקבל דרגונייט, הוא יקבל דרגונייר.
חוקים:
כל חוקי חת"מ תקפים גם פה
אסור לקלל ולהספים
אסור לומר מחוץ למשחק מה אתה עושה
מי שלא נרשם לתחרות, אסור לו להגיב
כדי למנוע דאבלים בלתי נגמרים שלי, בין תור לתור השחקנים יכולים לומר משהו אחד לשני, ואף רצוי שהם יומרו משהו אחד לשני
במידה של קרב מול דמות שאני מנהל, מגיבים את התגובה בנושא, ביחד עם האמירה לאדם השני
להנות
הרשמה:
טופס ההרשמה הוא הטופס הבא:
שם בפורום-
שם הדמות-
פוקימון מהדור שאתה רוצה-
סוג דומיננטי-
הערות-
הפרסים:
שלב המחוזות (כאן יש 4 זוכים בכל מקום):
מקום ראשון- ווינר ל-3 ימים
מקום שני- ווינר ליומיים
מקום שלישי- ווינר ליום
שלב האלופים:
מקום ראשון (הזוכה הסופי בכל התחרות): ווינר לשבוע
מקום שני- ווינר ל3 ימים
מקום שלישי- ווינר ליומיים
<div align="Center">שימו לב, עכשיו זוהי התחרות של הדור השני- מחוז גוטו</div>
מחוז גוטו- צורת העבודה
אני רוצה שעד פורים התחרות כבר תרוץ, אז אני נותן עכשיו כמה שיותר מידע.
בשלב הראשון- כל קרב מתרחש בזירה אחת מארבע הזירות הבאות: זירת הקרחונים, זירת ההרים (כמו זירת האבן והאדמה בקנטו), זירת המדשאות (כמו זירת העשב) וזירת השמיים (על גג). הקרבות הם קרבות של שלוש על שלוש, אסור להחליף
בשלב השני- ל קרב מתרחש בזירה משלו, אחד בזירת הים (גירסא גדולה של זירת המים) והשני בזירה המערה (מערה תרתי משמע). קרבות אחד על אחד
השלב השלישי, הגמר, הוא שלב הישרדות. בשלב השני בזירת המערה מכניסים אתכם להיכל שבתוכה. בגמר אתם נכנסים דרך כניסות בצדדים המנוגדים שלה ומטיילים במערה מלאת הפוקימונים, מנסים להגיע למרכזה, או למקום אחר שבו תפגשו את המאמן השני. ברגע שתיפגשו, תילחמו אחד בשני עם הפוקימונים שנשארו לכם, כאשר פוקימונים הנמצאים במערה עלולים להפריע לכם. זה אתגר קשה הבוחן את כל כישוריי המתמודד.