Pokemon GO
מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13
  1. מייסד האתר והפורום
    תאריך הצטרפות: Jun 2007
    הודעות: 22,715
    #1

  2. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: May 2010
    שם: חנות אדידס
    הודעות: 681
    #2
    אם המנוי פעיל והוא מת קודם שישאלו מה הם רוצים לעשות עם המנוי וזה הדבר שהם לא עשו בסדר

  3. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Oct 2009
    הודעות: 86
    #3
    הבעיה היא שבטח הוא נפטר לפני כמה ימים והם שלחו את זה לפני ואז פרסמו את זה כדי צלמים וכתבים זה כמו נגיד פפרצי ומנסים לעשות רע לכולם ודברים כאלה אבל נראה לי שזה היה טעות

  4. NYO HO HO
    תאריך הצטרפות: Dec 2009
    שם: עמית.
    הודעות: 19,665
    #4
    הם שלחו כסף למישהו מת :d
    הוא יקום לחיים רק בשביל לראות את החשבון ימות שוב ויחזור לחייים רק בשביל להתנתק..
    NYO HO HO BITCH

  5. מייסד האתר והפורום
    תאריך הצטרפות: Jun 2007
    הודעות: 22,715
    #5
    היו להם 2 אפשרויות לפי דעתי :
    1. או לשלוח להם את המכתב על שם האבא (והם עוד הוסיפו ז"ל בשביל לכבד).
    2. או להתקשר ולהגיד להם שבגלל שאבא שלהם נפטר על שם מי הם רוצים לשנות את החשבון.

    ואני בטוח שאם היו עושים את 2 עוד יותר הם היו מתלוננים וישר רצים לבכות לתקשורת.

    לדעתי יס יצאה בסדר גמור!!

  6. NYO HO HO
    תאריך הצטרפות: Dec 2009
    שם: עמית.
    הודעות: 19,665
    #6
    לדעתי יס יצאה בסדר גמור!!
    הם לא יצאו בסדר גמור כי זה לא כ"כ נעים לשלוח חשבונית ללקוח מת.
    הם היו יכולים לטלפן ולהגיד שצריך לשלם את החשבון ולא לשלוח חשבונית עם הכתובת "ז"ל" על השם,כי זה ממש מעליב לדעתי ולא מכבד את זכר המת.
    NYO HO HO BITCH

  7. מייסד האתר והפורום
    תאריך הצטרפות: Jun 2007
    הודעות: 22,715
    #7
    איזה שטויות.
    אם הם היו מתקשרים או שולחים מכתב , המשפחה הייתה נעלבת כמו שהיא נעלבה מהמכתב העלוב הזה.
    הם היו אומרים "אבא שלנו נפטר ואתם עוד מתקשרים אלינו לבקש כסף?!?!"

    שלא נדבר על זה,
    שאיך בכלל ליס יש את המידע הזה שאבא שלהם מת ? או שהמשפחה דיברה איתם על זה כבר פעם אחת לפני ששלחו את המכתב , או שיש פה עוד מקרה מוזר של חדירה לפרטיות.

  8. NYO HO HO
    תאריך הצטרפות: Dec 2009
    שם: עמית.
    הודעות: 19,665
    #8
    צודק רותם...
    NYO HO HO BITCH

  9. מייסד האתר והפורום
    תאריך הצטרפות: Jun 2007
    הודעות: 22,715
    #9
    לאחר חשיבה מעמיקה הגעתי למסקנה שאולי יס לא עשו כל כך בשכל.
    אבל לא צריך לפנות בשביל דבר כזה לתקשורת אלא פשוט לפנות לחברה ולבקש לשנות את זה להבא.

  10. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: May 2010
    שם: חנות אדידס
    הודעות: 681
    #10
    הם הייו צריכים כמו שהגיבו יזס על כתבה,לשאול אם להעביר את המנוי או לבטלו.
    המסקנה היא שיס עשו מעשה לא נכון בכך ששלחו את החשבונית בלי להסדיר מה יקרה עם החשבון בחברה לפני.

  11. A little MONSTER
    תאריך הצטרפות: Dec 2008
    שם: <=====
    הודעות: 1,391
    #11
    אוי איזה שטויות, כל אחד מחפש פרסום של יומיים בכותרות, עם כל הכבוד למנוח, לא צריך לעשות רעש בגלל מכתב מסכן :|

  12. Professional Design
    תאריך הצטרפות: May 2009
    הודעות: 6,131
    #12
    שטויות ,
    מה כבר יס עשתה ..

  13. היכל התהילה
    תאריך הצטרפות: Apr 2010
    הודעות: 46,420
    #13
    כן, שטויות...
    לא צריך לעשות מזה עניין..

מידע על הנושא

משתמשים שצופים באשכול

יש כרגע 1 גולשים שצופים באשכול. (0 משתמשים ו-1 אורחים)

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •