למי שלא הבין זה משחק פורום- יש אינסוף מקום
הקדמה
הרעיון למשחק שאוב דוקא ממשחקי הפייסבוק. משחקים כמו המאפיה, שבהם אתה נלחם, אבל לא לוקח חלק פעיל בקרב, אלא מכין את עצמך כך שבקרב יהיה לך יתרון מספיק גבוה כדי לנצח.
מי נגד מי?
המשחק יהיה משחק יומי, כלומר פעם-פעמיים ביום אני ממשיך לכם אותו. אין לו עלילה, לפחות לא במובן המוכר שלה. אתם משחקים מאמנים צעירים במחוז איצ'יגו, שאין לו פוקימונים שמייחדים אותו, אבל כל הפוקימונים שידועים עד כה מופיעים בו מפעם לפעם. המשחק מחולק לתורות. תור שלי, תור שלכם, תור שלי, תור שלכם. כל אחד מהצדדים (השה"מ מול השחקן) חייב לחכות שהצד שמולו יעשה את התור שלו כדי להמשיך. עד כאן אין הרבה הבדל ממשחקי תפקידים אחרים. ההבדל הוא שאת התור שלכם, כל עוד לא ביצעתם אותו, אתם יכולים לעשות בכל זמן, ואני עושה את התור שלי בזמן קבוע. בכל תור אתם צריכים לבחור פעולה מבין הפעולות המוצעות לבחירה. יש פעולות שאם אתם מבצעים הן מסיימות את התור שלכם, ויש פעולות שאתם יכולים לבצע כמה פעמים שאתם רוצים במהלך התור. יש גם פעולות מיוחדות (פעולות אדומות), שלהן אני מגיב מיידית, בלי קשר למתי התור שלי. כך נוצר מצב ששחקנים שבחרו בפעולה אדומה מקבלים מענה מיידי ושחקנים שבחרו פעולה כחולה מקבלים מענה בזמן הקבוע מראש לתור שלי.
סטאטים
שחקן- לכל שחקן יש כרטיס מאמן, שמכיל את הסטאטים הבאים:
מספר סרטים+מספר תגים+מספר נצחונות-מספר הפסדים=סטאטוס לכידה
סטאטוס לכידה+\*סוג פוכדור= סיכוי הלכידה.
מספר סמלים+מספר סרטים+מספר תגים=כל אלה קובעים את הסיכוי של המאמן למצוא חפצים או פוקימונים מיוחדים- סיכוי שוטטות
פוקימון- לכל פוקימון של שחקן יש את הסטאטים הבאים:
רמת אימונים- הרמה הבסיסית של הפוקימון כמו במשחקים לגיימבוי+ניצוחנות-הפסדים=כל אלה קובעים את הרמה הקרבית של הפוקימון.
רמה קרבית+\-סוג= אלה קובעים מה הסיכוי של הפוקימון לנצח בקרב
קבוצת ניסיון- קובע באיזו מהירות הפוקימון עולה רמה.
*בסיכוי לכידה, סוג הכדור קובע האם התרגיל הוא כפל או חיבור. דוגמא: פוכדור רגיל הוא +0 לסטאטוס לכידה ומסתר זה כפול 2.
*בסיכוי של פוקימון לנצח בקרב, הפלוס\מינוס נקבעים לפי הסוג של הפוקימון והסוג של הפוקימון מולו. דוגמא: אם יש לי צ'ארמנדר ואני מול סקווירטל, הסוג שווה למינוס 4.
הערה- גם אם סיכוי לנצח או סיכוי לכידה הוא גבוה מאוד, כל עוד הוא לא 100% יש סיכוי שתפסידו\הלכידה תיכשל
קבוצות ניסיון
קבוצות ניסיון הוא לא מושג שאני המצאתי, אלא מושג שכבר קיים במשחקים. כל קבוצה מייצגת את המהירות בה הפוקימונים ששייכים אליה עולים רמות. לדוגמא, קבוצת SLOW שכוללת פוקימונים כמו דרגונייט וטיירניטור מכילה פוקימונים שעולים רמות בקצב איטי, וקבוצת Erratic היא הקבוצה שהפוקימונים השייכים אליה עולים רמות יותר מהר מכל השאר. העליה ברמות במשחק מבוססת על קבוצות ניסיון, ועל כן כדאי להכנס לעמוד הויקי בבולבפדיה ולקרוא מידע נוסף, וכן לבדוק לאיזה קבוצת ניסיון שייכים הפוקימונים שלכם
פעולות
בתור שחקנים יש לכם כל פעם כמות מוגבלת של דברים שאתם יכולים לעשות בהשוואה למשחק תפקידים רגיל. אבל הבחירה בדבר הנכון יכולה לקדם אתכם הלאה ולתת לכם הובלה על שאר השחקנים.
שימו לב, פעולות שמסומנות בירוק זה פעולות שניתן לעשות רק אחת מהן בתור. פעולות שמסומנות בכחול ניתן לעשות כמה פעמים שרוצים במהלך תור. פעולות שמסומנות באדום הן פעולות שניתן לעשות רק במצבים מסויימים, לרוב במצב שוטטות.
אימון קרבי- בשביל לעשות אימון קרבי אתם צריכים לבחור את אחד הפוקימונים שאותו אתם רוצים לאמן. אימון קרבי הוא דרך טובה לאמן פוקימון, אבל יש בה סיכון. יש סיכוי של 60% שהאימון לא יצליח. אני מזכיר שהמשחק הוא משחק יומי, כך שאימון שלא מצליח הוא בזבוז ענק של זמן, אבל אימון שמצליח שווה 20-50 נקודות ניסיון
אימון בסיסי- באימון בסיסי הפוקימון שאותו אתם בוחרים מקבל 5-10 נקודות ניסיון אוטומטית. אין בכך שום סיכון, אבל זאת דרך איטית לאמן את הפוקימון שלכם.
שוטטות- האופציה הכי מעניינת. בשוטטות אתם יכולים לבחור מבין כמה מקומות שיוצעו לבחירה, לבחור פוקימון ראשי ופוקימון משני מהשישיה שלכם, ולהתחיל לחפש. לפעמים תמצאו מאמן אחר שרוצה קרב, לפעמים תמצאו חפץ, לפעמים פוקימון פראי, ולפעמים לא תמצאו כלום. הסיכוי למצוא משהו תלוי ברמת סיכוי השוטטות שלכם וקצת מזל.
קרב פראי- אופציה שקיימת במידה ואתה נתקל בפוקימון פראי במהלך שוטטות. הפעולה מתחלקת לשלוש תתי פעולות: להלחם, לברוח, וללכוד. על בחירות של השחקן בקרב פראי השה"מ מגיב מייד, ולא בתור הבא. במידה ואתה רוצה להלחם בפוקימון, עליך לבחור איזה פוקימון (הפוקימון הראשי או הפוקימון המשני) ילחם. במידה והפוקימון שלך מנצח, אתה זוכה בנק' ניסיון בהתאם לרמה שלך ושל הפוקימון היריב. במידה ואתה רוצה לנסות ללכוד, אתה צריך לבחור פוקימון מחליש, וכמה פוכדורים אתה רוצה להשקיע בלכידה. יכול להיות שלא כל הפוכדורים יתבזבזו, אבל ככל שיש יותר פוכדורים, כך יש יותר סיכוי ללכוד. האופציה בריחה תמיד עובדת ומאפשרת לברוח מהקרב.
קרב מאמנים- אופציה שקיימת במידה ואתה נתקל במאמן יריב במהלך שוטטות. הפעולה מתחלקת לשתי תתי פעולות: להלחם, ולפרוש. על בחירות של השחקן בקרב מאמנים השה"מ מגיב מייד, ולא בתור הבא. במידה ואתה רוצה להלחם במאמן, עליך לבחור איזה פוקימון (הפוקימון הראשי או הפוקימון המשני) ילחם באיזה פוקימון שלו. במידה והפוקימון שלך מנצח, אתה זוכה בנק' ניסיון בהתאם לרמה שלך ושל הפוקימון היריב. במידה ואתה מפסיד, אתה צריך להחליף לפוקימון המשני שלך. הראשון שכל הפוקימונים שלו מתים מפסיד וזה שמולו מנצח.
חנות- בחנות אתם יכולים לקנות אחד או יותר מהמוצרים המוצעים למכירה.
קרבות עלילה- קרבות עלילה הם קרבות מיוחדים, קרבות מכון וקרבות ליגה. קרבות כאלה יפתחו רק בשלב יותר מאוחר.
קרב שחקנים- קרב של שחקן מול שחקן. כדי לעשות קרב כזה, אתה צריך לבחור עד שלושה פוקימונים ולהצהיר על קרב. אם יש עוד משתמש שביקש קרב, הקרב יחל, אם לא, התור התבזבז לשווא.
שימוש בחפצים- נתינת חפץ לפוקימון שיחזיק, שימוש באחד מהחפצים שניתן להשתמש בהם מחוץ לקרב (פרטים כשייחשפו).
שימוש במחשב- במחשב אפשר לשים פוקימונים ולהוציא ממנו פוקימונים. פוקימונים במחשב לא יכולים לקבל נק' ניסיון של סוף תור
נקודות תור
מעכשיו כדי להריץ את המשחק יותר מהר, כל השתתפות בתור מעלה לפוקימון אקראי מהשישיה שלכם בין 20-11 נקודות ניסיון. כל אי השתתפות בתור או ויתור על תור מעלה לפוקימון אקראי מהשישיה שלכם 15-12 נק' ניסיון. אם יש לכם רק פוקימון אחד, כמובן שהוא ייבחר
קרבות פוקימונים
במשחק תתקלו בהרבה קרבות, חלק מול מאמנים, חלק מול פוקימונים פראיים. תמיד יש לכם סיכוי לנצח וסיכוי להפסיד. זה תלוי כמו שמצויין בעמוד הסטאטוסים ברמה הבסיסית של הפוקימון, במספר הניצחונות וההפסדים, והסוג שלו. במידה ואתם מנצחים אתם מקבלים בוסט לנקודות הניסיון שלכם. יש נוסחא מתמטית שמסבירה איך בדיוק זה ילך:
קוד:(4*Y)+(5*X)הX זה הרמה של הפוקימון שלכם והY זה ההפרש בין הרמה שלכם לרמה של הפוקימון שניצחתם. יכול להיות שאני אצטרך לשנות קצת את הנוסחא, אבל אם כן אני אודיע.
הרשמה
זה משחק פורום= כולם יכולים להירשם, כמה שיותר יותר טוב. אם תהיו רשומים למשחק תוכלו לקבל בונוסים שעליהם יורחב בהמשך.
טופס הרשמה:
שם משתמש:
שם דמות:
גיל: כל גיל
התחלתי: יכול להיות כל פוקימון שיש לו שתי התפתחויות והוא בשלב הראשון. דוגמאות: פיצ'ו, צ'ארמנדר, אלקיד. עם זאת, הפוקימונים הפסאדו אגדיים:
ו
אסורים לבחירה.
בקשות והערות: לא צריך לפרט...
בונוסים-
בונוסים הם פרסים מיוחדים למשתמשים שאני רואה שתורמים לפורום. זה יכול להיות חפץ מיוחד, זה יכול להיות פרס כספי, וזה יכול להיות פוקימון. בונוסים יכולים גם להיות פרסים בחלק מהתחרויות שיערכו בפורום, ויכולים להיות הפרסים הקטנים שלי כדי להראות שאני מעריך את ההשקעה שלכם
בונוסים קודמים:
1)בונוס ראשון! כל מי ששם את היוזר באר הבא בחתימה:
מקבלעל ההתחלה
בונוס נוכחי
כל משתתף בתחרות משחק הזהב בחת"מ יקבל. פרטים בתחרות עצמה, בנעוץ