שלב 1 - בשלב זה מציירים בצורת חירבוש פוקימון, הוא לא צריך להידמות לפוקימון סתם נותנים ליד לצייר במקומך.
שלב 2 - בשלב זה נתחיל את התיקון, בשלב זה נתחיל מהחלק התחתון שצריכים להיות בו חלקים מעוגלים, ואיך עושים את זה, לוקחים צבע אדום ומסמנים את הנקודות השוחורת שיש להן פוטנציאל להפוך לחלקים עגולים, ומה שנשאר בשחור זה מה שנמחק לאחר הסימון האדום, השחורים הם החלקים הלא טובים.
בצד השני של התמונה נראה את החלקים אחרי המחיקה של השחורים ואז עושים השלמה שמחברת בין החלקים וההשלמה נמצאת בצבע הכחול.
שלב 3 - בשלב זה נעבור לחלק העליון, שהו צריך להיות קוצני יותר, גם בוא אנ אסמן באודם חלקים שיש להם פוטנציאל להיות קוצניים, ואת אלה שלא ישארו בשחור ויעלמו בצד השני של התמונה, ואז אנ שוב עושה השלמה של הצבע הכחול.
שלב 4 - וזהו יש לנו תבנית מוכנה לפייק.

טוב זה השלב האחרון
שלב 1 -בשלב זה נבחר את הסוג של הפוקימון על פיו נעשה גם את הצבעים של הפוקימון, ואז יוצרים מד צבעים כמו שלמדנו במדריך להצללה, ממספרים את הצבעים כמו במדריך להצללה, ואז נשתמש בצבע מספר 2 שהוא הצבע הרגיל.
שלב 2 - בשלב זה נשתמש בצבע מספר 3 כמו במדריך להצללה, צבע מספר שלו הוא צבע ההצללה הכהה, הוא הצבע של הצל.
שלב 3 - בלשב זה נשתמש בצבע מספר 1 שהוא הצבע הכי בהיר כמו במדריך של ההצללה, ונצבע חלקים שצריכים להיות בהירים.
שלב 4 - ניצבע את קווי המתאר בצבע מספר 4, לא לצבוע את כולם רק את החלקים שהכי קרובים לבצע מספר 1 שהוא הכי בהיר.
שלב 5 - אלמנטים ומראה, אחרי שצבענו את הפוקימון צריך לבחור לו את המראה עצבני שמח עצוב, המראה הוא על פי העיניים והפה, תציירו עיניים ופה שיתאימו לפוקימון שלכם, במדריך הזה רואים את שני העיניים של הפוקימון אל בדרך כלל רואים עין אחד או עין אחת ואז החצי של העין השניה, צריך גם להוסיף לפוקימון אלמטנים של הסוג שלו, נגיד סוג אש, להבה, סוג מים סנפירים, סוג עשב עלים, ועוד ועוד.

שלב 1 - בשלב הראשון ניקח את הפוקימון כמו שהוא, נראה מה הבעיות בפייק, הבעיה הגדולה שמופיעה בהרבה פוקימונים, הצללה לא טובה ומראה שהוא חד מימדי, אז איך משפרים את זה.
שלב 2 - בשלב 2 נתחיל בשלב הבסיסי של הפיכת החד מימדי לדו מימדי ואולי אפילו תלת מימדי, הפוקימון צריך להראות בסוג של פרופיל, לא פרופיל מלא אלה חלקי, שיראו קצת מהגב, שיראו קצת מהפנים, ושלפוקימון יהיה מבט לפוקימון היריב.
שלב 3 - הבלטת הגב, כדי שיהיה מראה של פרופיל חלקי צריך להבליט את חלק הגב, ואת זה עושים בעזרת דחיפת חלקים לכיוון אחד ויצירת קווי מתאר שמבליטים חלקים, בפייק הבלטנו את היד והזזנו את האוזן וככה הבלטנו את הגב.
שלב 4 - נתחיל לתקן, צריך שחלקים בגוף יהיו שווים זה לזה, במקרה שלנו הידיים לא שוות מבחינת המראה, ולכן צריך שהן יהיו דומות
שלב 5 - בשלב זה תיקנתי עוד בעיה ספציפית שהיא לעגל את הראש, רב האנשים פשוט לא מעגלים את הראש כמו שצריך, הזזתי טיפה את האוזן כדי שתתחבר לעיגול הראש.
שלב 6 - הצללה מחדש , בשלב זה נעשה הצללה נטרלית שהיא בעצם הצללה שהיא לא בהירה מדי לא ככה מדי, היא תתאים לנו את המראה התלת מימדי.
שלב 7 - בשלב זה צריך להצליל את הפוקימון מאוד בזהירות, צריך להבליט את ההצללה התלת מימדית, ואיך עושים את זה, נצליל חלקים אחוריים כמו הגב שאמרנו שאנחנו נראה חלק ממנו, או חלקים שהצבעים הבהירים לא מגיעים אליהם
שלב 8 הצללה בהירה, היכן שההצללה הבהירה מגיעה נצליל שם, לכל פוקימון יש הצללה בהירה משלו, הכל תלוי מה הסוג של הפוקימון, יש פוקימונים בעלי פרווה שההצללה הבהירה שלהם וגם ההצללה ההכללית שונה מפוקימונים אחרים, גם לפוקימוני מים יש הצללה שונה בגלל הקסקסים שלהם.
שלב 9 - צביעת קווי מתאר, בשלב זה נצבע את קווי המתאר באזורים הבהירים ביותר בגוף.
שלב 10 בשלב זה נעבור על הפייק נבדוק מה צריך לתקן ואחר כך זהו יש לנו סוג של פוקימון דו מימדי, תלת מימדי.