The White Dragon Tribe
כמה מילים על המשחק:
המשחק מבוסס על שבט הדרקון הלבן, שהוא הינו שבט לוחמים חזקים קסום, וכל בני השבט הינם צאצאים של שני הצ'יפים הגדולים- דיפט ורפיצ'י.
שני הצ'יפים הגדולים הם הלוחמים החזקים בעולם, אבל נוטים להתבודד.
כל בן שבט רגיל, גם האיכר באיכרים יודע אומניות לחימה ויודע לשלוט ביכולות קסומות חזקות, שהתקבלו לבני השבט בעקבות עסקתם המוצלחת של שני הצ'יפים הגדולים- הם הלכו למלך הדרקונים הלבנים, יצורים מסוכנים וחזקים שכיום מונים כעשרה בלבד(!) וביקשו ממנו את בנותיו להיות לאישתם. המלך שאל איך דרקון ואדם יולידו משהו, הרי שהם עם הפרשי גדלים! הצ'יפים הציעו שבנותיו יעברו טקס שינוי צורה, כך שיראו כבנות אנוש, ופעם בחודש יחזרו לדרקונים. המלך הסכים והצאצאים החזקים ירשו את יכולותיהם של הדרקונים הלבנים. וכן פעם בחודש, בירח מלא, כל בני השבט הופכים לחצי-דרקונים לבנים.
אבל כעת- בואו נתחיל!
העלילה:
קרני השמש חודרות דרך העצים, אתם מתעוררים לקול ציוץ הציפורים.
'השלווה של הבוקר' אתם חושבים לעצמכם ומפהקים.
אתם הולכים לסלון ורואים פתק:
'____
הלכתי לקנות מצרכים בשוק, אל תשכח לקחת דואר!
אמא'
אתם אוכלים והולכים לקחת דואר.
"או שלום ________ יש לי היום הרבה מכתבים" אומר לך הדוור ומביא לך ערימת מכתבים, אתם בודקים את הדואר ורואים מעטפה לכם!
אתם רצים הביתה, פותחים את המעטפה וקוראים-
"________ היקר
אנו גאים לבשר לך כי הגעת לפני כשבוע לגיל המתאים להתחיל באימוני הלחימה.
מאתה תוכל לשייט מחוץ לגבולות העיר, תוכל להלחם במפלצות ולגלות אוצרות!
למכתב מצורפת טבעת, אנא לבש אותה אם תרצה לצאת מגבולות העיר.
באיחולים בדרכך החדשה,
ארגון לוחמי העיר"
אתם מהר מוציאים את הטבעת ולובשים אותה, ברגע שהיא נלבשת הבזק אור לבן ועל האצבע יש סימן של דרקון לבן קטן.
לפתע אתם שמים לב שיש לידכם כלי נשק שלא היה שם קודם.
אתם לוקחים את הכלי וחושבים לעצמכם 'הגיע הזמן- לחסל מפלצות'
חוקים:
1. חוקי הפורום הגלובאלים חלים פה
2. חוקי פורום חת"ם חלים פה
3. אם אתה לא מגיב במשך ארבעה ימים ללא תירוץ מוצדק/ הודעה לפני זה אתה עף מיידית
4. נא לצטט את ההמשך שלך בלבד
5. בחוק החשוב ביותר שמי שיעבור עליו אני דואג שהוא ילך מין העולם בייסורים קשים- ל-ה-י-נ-ו-ת-!
הקרבות:
במשחק הזה, הקרבות יהיו בעלי אופי מיוחד-
לכל דמות יהיו 6 תכונות שישפיעו על הקרב- התקפה, הגנה, זריזות, חכמה, חיים וקסם.
בכולם למעט חיים וקסם יהיו לכם ערכים שיעמדו על שלוש לפחות.
ככל שהערך שלכם יהיה יותר גבוה- הוא יהיה יותר טוב בתחומו שלו.
הנה פירוט על הערכים-
התקפה: ההתקפה משפיעה על נקודות החיים אשר תורידו ליריב, ככל שיהיו לכם יותר נקודות התקפה תורידו ליריב יותר נזק. זה הערך ההפוך מהגנה.
הגנה: ההגנה יכולה להמעיט את הנזק שתקבלו מהיריב- ואפילו אולי לאפס אותו. ככל שיהיו לכם יותר נקודות הגנה תמעיטו יותר את נזק היריב. ערך זה גם משפיע על החיים. זה הערך ההפוך מהתקפה.
זריזות: הזריזות משפיעה על היכולת שלך לחמוק מהתקפותיו של היריב, ככל שיהיו לכם יותר נקודות זריזות יש יותר סיכווים שתחמקו מהתקפותיו של היריב. זה הערך ההפוך מחכמה.
חכמה: החכמה משפיעה על היכולת שלך להטיל קסמים ולשמור על ריכוז, ככל שיהיו לכם יותר נקודות חכמה כך יהיו לכם יותר נקודות קסם. זה הערך ההפוך מזריזות.
נקודות חיים וקסם: נקודות חיים וקסם נוגדים זה את זה. חיים משפיע על הנזק שאתה יכול לספוג, כאשר הנזק מגיע ל0 אתה מתעלף, וב 10- אתה מת. נקודות קסם לעומת זאת משפיעות על כמה יכולות מיוחדות/ קסמים אתה יכול לעשות, והם מתרפאות בקצב מסוים.
הוספה לערכים-
אז איך מעלים ערכים? כאשר תתחילו את המשחק תקבלו 5 נקודות להעלאת ארבעת התכונות.
מאז כל פעם אשר תקבלו מס' מסוים של נקודות ניסיון(EXP) תעלו דרגה ותקבלו עוד 5 נקודות להעלאת הערכים שלכם. נשמע פשוט? אז דעו שכל פעם מספר נקודות הניסיון לעלות לדרגה הבאה גדל בצורה מפחידה. כמו כן כשתעלו רמה מקסימום נקודות החיים והקסם יעלה לפי מה שהעלתם.
איך יילך הקרב-
הקרב יילך ככה- אתם פוגשים במפלצת ותוקפים, אני בודק בדרכי שלי אם פגעתם או לא, אם פגעתם אני בודק אקראית כמה נזק הורדתם ומוריד אותו מערך ההגנה של היריב.
כאשר היריב מגיע ל0 ומטה נקודות חיים הוא יתעלף/ ימות כמובן.
ההתמחות:
במשחק לכל לוחם מנוסה יש התמחות מסוימת, בדרגה 10 כל לוחם בוחר באיזו התמחות הוא בוחר, להלן ארבעת ההתמחויות הקיימות-
לוחם- ההפוך מקוסם. הלוחם הינו החזק פיזית מכל המקצועות, הוא יודע להכות קשה ביריבו ולספוג את הנזק שהם נותנים לו. למרות זאת הלוחם הינו גרוע בקסמים וכשפים מכל סוג שהוא, חוץ מקסמים המחזקים יכולת קרבית.
קוסם- ההפוך מלוחם. הקוסם מתמחה בקסם והוא הטוב ביותר בתחום זה מכל שאר המקצועות, הקוסם גורם ליריביו נזק בעזרת קסמים, שבזכות כוחות הקסם שלו ונקודות הקסם הגבוהות שלו הוא משתמש בהם בדיוק כפי שלוחם תוקף בנשקו, בחופשיות. הוא גרוע בקרב פיזי, ובקושי שולט בכלי נשק.
נזיר- ההפוך מברברי. הנזיר הינו בעל כוחות קסם ממוצעים וכוחות פיזים ממוצעים, הוא אינו נוטה להיות הגנתי במיוחד אבל הוא זריז וחינני. הנזיר זריז היות שהוא לא יכול לשאת שיריון על גופו, והזריזות משמשת אותו בקרב בתור יכולת חמיקה מהמכות של היריב, שעלולות להסב לו נזק רב.
ברברי- ההפוך מנזיר. הברברי אינו זריז היות שהוא נוהג ללבוש שיריונות העוזרים לו להפחית את הנזק שנגרם לו. הברברי טוב בהתקפה ובקסם בצורה שווה. הוא מאוד הגנתי ובעל נקודות חיים רבות, בניגוד לנזיר השביר.
כמו כן דמות מתחת לדרגה 10 היא-
לוחם צעיר- הלוחם הצעיר טוב בהכל, זהו שלב מעבר בין איש רגיל להתמחות. הלוחם הצעיר טוב בכל דבר ואצלו בכל שווה, כל אחד התחיל בתור לוחם צעיר.
התכונות וההתמחויות-
התכונות חשובות לבעלי ההתמחויות, לדוגמא, לוחם בעל 6 התקפה ו30 חוכמה יהיה מגוחך לא? אך קוסם בעל 6 התקפה ו30 חוכמה יהיה דווקא מאוד מכובד.
על מנת מניעת מצב זה לפניכם הסדר מה התכונה החשובה ביותר לכל מקצוע-
הכי חשוב----------> הכי לא חשוב.
לוחם-התקפה, הגנה, זריזות, חכמה.
קוסם-חכמה, זריזות, הגנה, התקפה.
נזיר-זריזות, חכמה, התקפה, הגנה.
ברברי-הגנה, התקפה, חכמה, זריזות.
תופס הרשמה:
הסבר על התופס:
כינוי: בבקשה בלי תנחש וכאלה.
שם מלא: לא ישראלי או אמריקאי, ניתן לבחור יפני או שם שהוא לא רגיל (כמו דיפט ורפיצ'י)
גיל: 12-16
תיאור: מומלץ תמונה ואם תמונה של אנימה.
אופי: שלוש רעים ושלוש טובים ובבקשה גם וודאו שאתם משחקים את הדמות כראוי (דמות קמצנית לא תיתן כסף ככה סתם)
תכונות: הוסיפו לתכונות 5 נקודות וזכרו- המלצה שלי לא להוסיף את כולן או רובן למשהו מסוים, אך גם לא לתת הכל ממש בשווה.
התקפה-3
הגנה-3
זריזות-3
חכמה-3
חיים(לא לגעת)- 20/20
קסם(לא לגעת)- 20/20
רקע: תכתבו הכל על הדמות- איך המצב החברתי, האם הייתה לה טראומה שהיא הייתה קטנה, האם יש לה אחים ואחיות, חבר/ה וכדומה. רקעים קצרים לא יתקבלו.
נשק: תבחרו בין אלו אשר בחנות (ראו הודעה הבאה)
חפצים:ספר מפלצות, מזון לשבוע, אוהל ואבן מצת(להדלקת מדורות).
כסף: 50 מטבעות זהב.
שותף/ה: כן/לא
שם שותפה: הערות כמו בסעיף 'שם מלא' ורק מי שאמר כן.
רקע השותף: פה אפשר הערות יותר שוליות אחרי הכל אתה לא יודע הכל על השותף, אבל עדיין פרטו דברים שסביר להניח שאנשים קרובים ידעו. ורק מי שאמר כן.
רומנטיקה: לא לדאוג בלי *אתם יודעים מה*
הערות וירקות: יש בעיות? חרבן קוביות! סתם! יש לכם בקשה או ירק? תגידו כאן ו99% תקבלו.
נא להעתיק מהקוד:
קוד:[B]כינוי: שם מלא: גיל: תיאור: אופי: תכונות: התקפה-3 הגנה-3 זריזות-3 חכמה-3 חיים- 20/20 קסם- 20/20 רקע: נשק: חפצים:ספר מפלצות, מזון לשבוע, אוהל ואבן מצת(להדלקת מדורות). כסף: 50 מטבעות זהב שותף/ה: שם שותפה: רקע השותף: רומנטיקה: הערות וירקות:[/B]