טוב אחרי שהקורסים שלי נגמרו הינה כל המדריכים וההסברים שעשיתי, מקווה שזה יעזור לכם.

שלב 1 - נעשה 4 נקודות, בכל נקודה שנצייר צריכה להיות נקודה מתחתיה באותו ציר ונקודה מהצד שלה באותו ציר.
שלב 2 - נציר ליד כל נקודה שתי נקודות משני הצדדים, שהנקודו שנצייר יהיו באלכסון.
שלב 3 - נוסיף לכל נקודה שציירנו בשלב 2 עוד נקודה שתמשיך את הציר שלה לכיוון של הנקודה שמולה
שלב 4 - נצייר קו שחור מעל איפה שציירנו את הנקודות בשתי שלבים הקודמים.
וזהו יש לנו עיגול! בשלב הבא נלמד להצליל.
שלב ראשון - עיגול - ציירו עיגול או תשתמשו בכפתור המצוג ליד העיגול הוא יעזור לכם להכין עיגול כי אתם עדיין מתחילים, אבל מומלץ שתנסו לצייר עיגול.
שלב שני - לוקחים צבע - להתחלה קחו פוקימון, אני לקחתי את סקווירטל, השתמשו בכפתור שליד סקווירטל וקחו ממנו רק צבע אחד, אני לקחתי את הכחול.
שלב שלישי - בונים מד צבעים - אחרי שלקחתם את הצבעים סדרו אותם מהבהיר לכהה ביותר, כחו לפחות 4 דוגמאות, את צבע מספר 4 אפשר למצוא ליד הקווים השחורים איפה שיש את הצבע הכי בהיר בגוף, עכשיו תמספרו את הצבעים מ1 עד 4, ההכי בהיר הוא 1 וההכי כהה הוא 4.
- צובעים את העיגול - בשלב זה נצבע את העיגול בצבע 2.
צבע מספר 2 הוא צבע הבסיס של הגוף שלא מושפע מהתאורה שבמקום.
שלב רביעי - הצללה בהירה - בשלב הזה נצייר שמש שתראה לנו מהכין מגיעים הצבעים הבהירים, ואז צבע את המקום הזה בצבע הבהיר, שמספרו הוא 1.
צבע מספר 1 צבע המשופע מהצללת האור, מהכין שמגיע האור שם תהיה הצללה בהירה.
שלב חמישי - הצללה כהה - בשלב זה נצייר כמו צל שיש לעיגול, הצל הוא בעצם מה שאומר לנו איפה הצל של העיגול עצמו, הצבע של הצל הוא צבע מספר 3.
צבע מספר 3 - צבע אשר מושפע מהצל של אותו עצם, הצבע מסמן את הצל של אותו עצם.
שלב שישי - צביעת קווי המתאר - בשלב זה צובעים את הקווים השחורים הנקראים קווי מתאר, הם קווי הבסיס של העיגול או של כל דבר אחר, הם כמו מן תבנית, כדי לצבוע אותם נשתמש בצבע מספר 4, אנחנו צבע את קווי המתאר רק באזורים שנמצאים מעל להצללה הבהירה של צבע מספר .
צבע מספר 4- צבע קווי המתאר המסמן את האזור של ההצללה המהירה של צבע מספר 1.
שלב שביעי - סיימנו את העבודה יש לנו הצללה!
עבודה נעימה.
שלב 1 - בשלב זה מציירים בצורת חירבוש פוקימון, הוא לא צריך להידמות לפוקימון סתם נותנים ליד לצייר במקומך.
שלב 2 - בשלב זה נתחיל את התיקון, בשלב זה נתחיל מהחלק התחתון שצריכים להיות בו חלקים מעוגלים, ואיך עושים את זה, לוקחים צבע אדום ומסמנים את הנקודות השוחורת שיש להן פוטנציאל להפוך לחלקים עגולים, ומה שנשאר בשחור זה מה שנמחק לאחר הסימון האדום, השחורים הם החלקים הלא טובים.
בצד השני של התמונה נראה את החלקים אחרי המחיקה של השחורים ואז עושים השלמה שמחברת בין החלקים וההשלמה נמצאת בצבע הכחול.
שלב 3 - בשלב זה נעבור לחלק העליון, שהו צריך להיות קוצני יותר, גם בוא אנ אסמן באודם חלקים שיש להם פוטנציאל להיות קוצניים, ואת אלה שלא ישארו בשחור ויעלמו בצד השני של התמונה, ואז אנ שוב עושה השלמה של הצבע הכחול.
שלב 4 - וזהו יש לנו תבנית מוכנה לפייק.

טוב זה השלב האחרון
שלב 1 -בשלב זה נבחר את הסוג של הפוקימון על פיו נעשה גם את הצבעים של הפוקימון, ואז יוצרים מד צבעים כמו שלמדנו במדריך להצללה, ממספרים את הצבעים כמו במדריך להצללה, ואז נשתמש בצבע מספר 2 שהוא הצבע הרגיל.
שלב 2 - בשלב זה נשתמש בצבע מספר 3 כמו במדריך להצללה, צבע מספר שלו הוא צבע ההצללה הכהה, הוא הצבע של הצל.
שלב 3 - בלשב זה נשתמש בצבע מספר 1 שהוא הצבע הכי בהיר כמו במדריך של ההצללה, ונצבע חלקים שצריכים להיות בהירים.
שלב 4 - ניצבע את קווי המתאר בצבע מספר 4, לא לצבוע את כולם רק את החלקים שהכי קרובים לבצע מספר 1 שהוא הכי בהיר.
שלב 5 - אלמנטים ומראה, אחרי שצבענו את הפוקימון צריך לבחור לו את המראה עצבני שמח עצוב, המראה הוא על פי העיניים והפה, תציירו עיניים ופה שיתאימו לפוקימון שלכם, במדריך הזה רואים את שני העיניים של הפוקימון אל בדרך כלל רואים עין אחד או עין אחת ואז החצי של העין השניה, צריך גם להוסיף לפוקימון אלמטנים של הסוג שלו, נגיד סוג אש, להבה, סוג מים סנפירים, סוג עשב עלים, ועוד ועוד.

שלב 1 - בשלב הראשון ניקח את הפוקימון כמו שהוא, נראה מה הבעיות בפייק, הבעיה הגדולה שמופיעה בהרבה פוקימונים, הצללה לא טובה ומראה שהוא חד מימדי, אז איך משפרים את זה.
שלב 2 - בשלב 2 נתחיל בשלב הבסיסי של הפיכת החד מימדי לדו מימדי ואולי אפילו תלת מימדי, הפוקימון צריך להראות בסוג של פרופיל, לא פרופיל מלא אלה חלקי, שיראו קצת מהגב, שיראו קצת מהפנים, ושלפוקימון יהיה מבט לפוקימון היריב.
שלב 3 - הבלטת הגב, כדי שיהיה מראה של פרופיל חלקי צריך להבליט את חלק הגב, ואת זה עושים בעזרת דחיפת חלקים לכיוון אחד ויצירת קווי מתאר שמבליטים חלקים, בפייק הבלטנו את היד והזזנו את האוזן וככה הבלטנו את הגב.
שלב 4 - נתחיל לתקן, צריך שחלקים בגוף יהיו שווים זה לזה, במקרה שלנו הידיים לא שוות מבחינת המראה, ולכן צריך שהן יהיו דומות
שלב 5 - בשלב זה תיקנתי עוד בעיה ספציפית שהיא לעגל את הראש, רב האנשים פשוט לא מעגלים את הראש כמו שצריך, הזזתי טיפה את האוזן כדי שתתחבר לעיגול הראש.
שלב 6 - הצללה מחדש , בשלב זה נעשה הצללה נטרלית שהיא בעצם הצללה שהיא לא בהירה מדי לא ככה מדי, היא תתאים לנו את המראה התלת מימדי.
שלב 7 - בשלב זה צריך להצליל את הפוקימון מאוד בזהירות, צריך להבליט את ההצללה התלת מימדית, ואיך עושים את זה, נצליל חלקים אחוריים כמו הגב שאמרנו שאנחנו נראה חלק ממנו, או חלקים שהצבעים הבהירים לא מגיעים אליהם
שלב 8 הצללה בהירה, היכן שההצללה הבהירה מגיעה נצליל שם, לכל פוקימון יש הצללה בהירה משלו, הכל תלוי מה הסוג של הפוקימון, יש פוקימונים בעלי פרווה שההצללה הבהירה שלהם וגם ההצללה ההכללית שונה מפוקימונים אחרים, גם לפוקימוני מים יש הצללה שונה בגלל הקסקסים שלהם.
שלב 9 - צביעת קווי מתאר, בשלב זה נצבע את קווי המתאר באזורים הבהירים ביותר בגוף.
שלב 10 בשלב זה נעבור על הפייק נבדוק מה צריך לתקן ואחר כך זהו יש לנו סוג של פוקימון דו מימדי, תלת מימדי
שלב 1: בוחרים חיה שעליה אתם רוצים שהפוקימון שלכם יהיה מבוסס, אני בחרתי סמור, לא יודע למה פשוט אהבתי את החיה, בדרך כלל התמונה תהיה גדולה מאוד.
שלב 2: תלחצו מקש ימני ותלחצו על שינוי גודל / הטיה
שלב 3: עכשיו אתם משנים את המספרים איפה שכתוב אופקית , אנכית אתם מורדים מ100 עד ההכי נמוך שיש, כל פעם אתם עושים ככה עד שאתם מגיעים לכך שהתמונה תיכנס למסגרת של ה80 על 80, אבל שהחיה תהיה טיפה קטנה יותר מהמסגרת.
שלב 4: אחרי שקיווצתם את התמונה כמה פעמים תנסו להכניס אותה למסגרת, עד שתצליחו.
5. טוב אחרי שהכנסתם את החיה למסגרת תסמנו את קווי המתאר (הקווים השחורים שמקיפים את נקודות הגוף של הפוקימון)
6. תמחקו את מה שנשאר מהתמונה של החיה ככה שתשאר רק התבנית של הקווי מתאר.
7. עכשיו אתם יוצרים מד צבעים של הצללה , כאשר אתם יוצרים את המד זה אומר שאתם בוחרים את הסוג של הפוקימון, נגיד ירוק סוג עשב, צובעים עם הצבע הפשוט, הראשון מלמעלה במד.
8 בשלב זה מצלילים את הפייק
9 בשלב זה מוסיפים אלמנטים של הסוג, הסמור שלי הוא סוג עשב אז אני מוסיף לו עלים בגב, במקרה שלכם אתם יכולים להוסיף כמה אלמנטים שאתם רוצים.
10 בשלב זה אני צובע ומצליל את העלים.
11. וזהו עכשיו אני מוסיף לפייק עיניים והוא מוכן.
הסבר על המדריך: יש בעיה גדולה לפורום, והיא שאתם לא מקוריים, אז החלטתי לעשות לכם מדריך שיסביר לכם איך להיות מקורייים.
שלב 1: כמו שלמדנו במדריך החירבוש ניצור פייק חדש על פי החירבוש, ואז נתקן את קווי המתאר וניצור סוג של פייק.
שלב 2: עכשיו ניצור מד צבעים ונצבע את הפייק על פי הסוג שלו, סוג אש- אדום, סוג מים - כחול, עשב - ירוק.
שלב 3: נצליל את הפייק, צריך לחשוב בהגיון עם ההצללה של הפייק, כמו שאתם רואים עשיתי הצללה מיוחד לגרון שיעשה צורה לרש, וצריך גם להצליל עוד חלקים.
שלב 4 - בשלב זה נוסיף את החלק החשוב בפייק שכולכם מדלגים עליו, לפייק יש סוג עיניים שצריך להראות כמו פוקימון אמיתי, כל עין תעשה לפייק מראה אחר, לפייק עשב הוספתי עיניים בצבע צהוב, לפייק אש עשיתי עיניים בצבע ירוק, לפייק מים עשיתי עיניים בצבע סגול.
העיניים משקפות את המראה של הפוקימון, תנסו לעשות עיניים כמו שעשיתי שיראה מגניב.
שלב 5 הפה, הפה משקף גם על הפייק, לפייק עשב עשיתי פה קטן שמשקף מסטוריות.
לפייק אש עשיתי פה עם שיניים בולטות שמראה שהוא כמו פוקימון דרקון וזה עושה אותו גם זועף.
לפייק מים עשיתי פה שמח שעושה אותו פוקימון חמוד.
שלב 6 - בשלב זה נוסיף עוד צבע, נעשה אולי פסים, או כל מני תוספת שעושים עם צבע אחד.
בפייק מים עשיתי פסים לבנים אחד סביב הפה, בבטן ועל הזנב.
בפייק אש השתמשתי בצבע צהוב, עשיתי כמו עיגול של פקאצ'ו ועשיתי על הזנב כמו להבות בצבע צהוב, ועיגולים על הידיים והרגליים.
בפייק עשב הוספתי צבע חום, עשיתי לו פסים על הגוף על הזב ועל הרגליים
לא חובה לעשות מה שעשיתי עם הפייקים אבל זו דרך מקורית להשתמש בעוד צבעים, וכמה שיותר צבעים זה הריי מבורך.
שלב 7
בשלב האחרון נוסיף אלמנט, כל פוקימון שיש לו סוג הוא בעל אלמנט של הסוג
לפייק מים הוספתי כמו זימים כאלה על הראש.
לפייק אש הוספתי להבה מאחורי הראש.
לפייק עשב הוספתי עלים על הידיים.
אני עשיתי את זה בצורה פשוטה אפשר להוסיף עוד ועוד אלמנטים.
הסבר - השלב הזה יסביר לכם איך לעשות היתפתחות לפוקימון בלי הרבה בעיות.
שלב 1 - ניקח את החלקים החשובים בפייק, החלקים הבולטים שצריכים להשתנות בפיתוח ונסמן אותם.
אני לקחתי את הפייק אש, סמנתי את הקרן, את העיגול ליד הפה, את הזנב את הלהבה ואת הידיים, כל אלה חלקים שיעבור שינוי בפיתוח.
שלב 2 - בשלב השני נעשה חירבוש מחושב, על הרעיון כבר נחשוב לפני שנצייר החירבוש הוא רק הדרך לעשות את זה במהירות, ואז נתקן קווי מתאר שיתאימו להתפתחות.
שלב 3 - הצללה פשוטה שתגרום לפוקימון להראות דו מימדי, בהצללה ניקח צבע חדש, לא אתם הצבע הקודם, ניקח צבע כהה יותר מהקודם כדי שהפוקימון יראה מפותח ובוגר.
שלב 4 - הוספת עיניים ואף, אם תשימו לב העיניים השתנו בהיתפתחות, בכל התפתחות חשוב לשנות את העיניים, זה דבר חשוב שמראה על הבגרות של הפוקימון.
שלב 5 בשלב זה נוסיף את הצבע הצהוב לחלקים שבהם הוא היה.
שלב 6 מוסיפים להבה שתהיה יותר גדולה יותר מהלהבה שהיייתה בגוף הקודם, כמו האלמנטים האחרים שהשתמשנו בהם בשלב הקודם העלה יגל, הזימים יגדלו וישתנו.
הסבר סופי - כמו שאם רואים כל השינויים מומשו, הזנב השתנה כמו שאמרתי, הצהוב ליד הפה גדל והשתנה, הלהבה גדלה והשתנתה, הקרן הוכפלה הידיים השתנו וקיבלו אצבעות, והנה כל השינויים.
בתכלס זה מה שצריך להיות בהתפתחות.
+ צבע גוף חדש
+ שינוי בעין
+ שינוי חלקים בגוף שהיו בפוקימון כאשר הוא היה קטן, צריכים להיות לפחות 4 שינויים כאלה.
+ תוספת חדשה לפוקימון שבפיתוח הבא תהיה משפיע יותר בשינויי החלקים - דבר זה לא חובה אבל מומלץ.
הפייק החמוד
בכל פייקדקס יש תמיד פייק חמוד, אז המדריך שלנו היום יסביר לכם איך לעשות אחד כזה
שלב 1 - בשלב הראשון הוא הפרצוץ החמוד, צריך לברוח עיניים חמודות, אמרו לי שלא עשיתי מדריך לעיניים טובות, אז עכשיו תיראו שעשיתי מדריך לעיניים תורידו את המדריך למחשב ותשתמשו בזכוכית מגדלת לראות איך עשיתי את העיינים ואת הפה.
שלב 2 בשלב השני אחרי שציירנו את הראש נעשה בטן, הבטן צריכה להיות כמו אליפסה כזו שתהיה מתחת לגוף.
שלב 3 בשלב השלישי נוסיף ידיים, יד אחת יראו שהיא מתחברת לגוף ויד אחד רואים שהיא לא כי היא בצד השני.
שלב 4 מוסיפים רגליים קטנות ועגולות.
שלב 5 מוסיפים איזה אוזניים קטנות וחמודות זה לא חובה.
שלב 6 בשלב השישי נוסיף איזה זנב קטן וחמוד.
שלב 7 בשלב הזה נצבע את הפייק ונצליל אותו.
שלב 8 בשלב הזה נוסיף קצת עוד צבע כדי שהפייק יהיה מעניין וזהו
הסבר: זה המדריך לאיך בוחרים סוג ובכלל חושבים מקורי.
שלב 1: בשלב הראשון אני הולך לחפש מקור, נגיד רציתי סוג עשב לקחתי בצל, אז התחלתי לצייר בצל, הינה הבצל הוא נראה נחמד לא מיוחד
שלב 2: בשלב השני אני מתחיל לצייר לבצל גוף, תוך כדי שאני מצייר את הגוף עולה בראש שלי רעיון גאוני.
שלב 3: הרעיון שעולה בראש שלי הוא להוסיף עוד סוג אפשר לוחם, אז אני מצייר לפייק שלי כפפות לחימה ורגלי לחימה.
שלב 4: אני מוסיף לו עיניים ופה שיעשו את כל המראה
שלב 5 : וזהו מצללים את הפייק והוא מוכן אפשר להתחיל להשוויץ שיש לכם פייק.
עכשיו קבלו הסבר על דרך העבודה: בתכלס יש שתי דרכי עבודה.
1 אחת שבה אתה פשוט מצייר ובעת הציור אתה ממציא ת הפייק
2 שאתה מתכנן בראש את הפייק ומצייר על פי מה שדימיינתה.
אני בעיקר עובד על פי שיטה 2 ומשפר קצת את הפייק אחר כך על פי הטעם, בתכלס כל המחשבה המקורית מגיעה מהראש.
הסבר: בעבר כבר עשיתי מדריך להתפתחות, אבל אני חושב שהוא לא מספיק היה טוב, כאילו לא הסברתי אותו בצורה חדה מספיק שתבינו ותיצרו את ההבדל. המדריך שלנו יחולק לשני חלקים 1 מעשי ואחד הסברי.
חלק 1
שלב 1: בשלב הראשון ניקח את הפייק שלו אנחנו רוצים ליצור התפתחות. בקטן בססתי את הפוקימון על לוחם קראטה ובצל, השילוב יצר פוקימון סוג לוחם עשב.
שלב 2: בשלב השני אנחנו צריכים להתחיל לשנות את היסודות, להראות שבאמת מתקיים שינוי, אז בצל הוא הראש בקטן, למה בצל יכול להשתנות? בצל רגיל יכול להשתנות לבצל ירוק, אז אני עושה ראש של בצל ירוק.
שלב 3: בשלב השלישי אני רוצה לראות מה יהיה השינוי בגוף מקראטה למשהו חדש אז אני חושב והופ עולה לי רעיון לעשות לפייק גוף של תופס מבייסבול. וזהו יש לנו גוף, וראש עכשיו אפשר להתחיל לעבוד.
שלב 4: ואז מצלילים בונים גוף עושים את הפייק מעניין לא רק במבנה גם בצבע. וזהו יש לנו התפתחות.
חלק 2
עכשיו החלק השני, בחלק השני אני אראה לכם שינוי מהו.
1) בראשון אנחנו רואים את השינוי בצוואר, מה השינוי, לתופס בבייסבול יש מן מגן כזה על החזה, אז לקחתי את המגן והעברתי לצוואר של ההתפתחות.
2) בראש גם העברתי איזה שינוי קטן, קודם עשיתי את הפייק יותר עצבני בהתפתחות שיניתי טיפה את הפה, שיניתי צבע מאפור לבן לירוק, השינוי הזה קטן אבל הוא מראה משהו גדול.
3) השינוי הגדול הוא בראש במעבר בין הבצל הרגיל לירוק, השינוי נעשה שלבצל הירוק יש מן פתיל מה שאין לבצל הרגיל ואת זה אני מוסיף להתפתחות.
4) ועוד שינוי הוא המעבר בין קראטה לבייסבול, הכפפה ברגליים ובידיים משתנה, והופכת מקראטה לכפפת תופס בבייסבול, יזה עוד שינוי קטן.
סיכום:
שימו לב שכל השינויים הם קטנים אבל שמחברים את כולם ביחד יוצרים משהו חדש, וזה הדבר הטוב.
עיניים שכדי להשתמש בהם
אני ממליץ לכם להשתמש בעיניים האלה לכל פייק שאתם עושים