
כל הזכויות שמורות לי, אמיר. ©
חוץ מהקרדיטים בסוף, טמבלים.
כל מי שרוצה את הלוגו של המשחק בחתימה:
קוד:

אוקיי החלטתי לחלק את הנושא לשתי תגובות-הערות, ויש הרבה, ומידע, ויש לא פחות.
חוץ מהבהרה אחת:
*הבהרה: העלילה והמשחק הינם בדיוניים לגמרי ולא בעים בשום אופן לפגיעה בדת.*
~~~~~~~~

עלילה:
היא בראה את הטבע כמו שאנחנו מכירים אותו.
היא יכולה ליצור את האיזון המושלם.
היא אולי המציאה את היופי הטבעי.
העולם היה אחד מהרעיונות הקצת יותר מוצלחים שלה.
ליידי נייצ'ר, או בתרגום חופשי וקצת קלוקל: אמא טבע.
אז, מה יכולות להיות הבעיות שלה, אתם שואלים?
טוב, אז התשובה היא בעיקר אתם-בני האדם. הורסים את כל מה שהיא טרחה להכין בשבילכם. כפויי טובה, אני אומר.
כן, זאת בעיה מופרחת-אבל מה שלא נעשה- אמא טבע יכולה רק לתת. אתם בוחרים מה תעשו עם המתנה שלה.
ולאחרונה-אתם-בני האדם-התחלתם באמת להרגיז אותה.
תאבת בצע, שנאה, כעס, קמצנות ורוע פשוט ובסיסי. רק עשן בשמים הכחולים והיפים שלה.
לפעמים, באמת שהיא חושבת לפרוש. לקחת הכול באיזה בום אחד גדול, באותה קלות שבה היא נתנה את זה. אבל לא; אמא טבע לא אוהבת לקחת כמו שהיא אוהבת לתת.
היא ציפתה שזה יקרה כמה שנים קודם לכן. כמה מאות שנים קודם לכן.
כן. כבר אז הרגזתם אותה. לפחות קצת. אתם וה"אש" הארורה שלכם. יכולתם פשוט לבקש יפה, אתם יודעים. בני האדם והיצר שלהם לצוד כול דבר. פחח.
בכ"מ, הפתרון שלה אז היה לתת לכמה מהצדיקים שלה את הנשקים המטורפים האלה.
נשקים קסומים שנראים כמו נצנצים שקיבלו צורה. "נשקי האיזון", היא קראה להם. אני בטוח שנבחרים של אלים אחרים כבר השתמשו בכאלה.
אבל מי אני שאשפוט ולא רק את רעיונותיה של אמא טבע?
שוב, חזרה לנושא; אתם הצאצאים של הצדיקים האלה. והירושה שתקבלו היום, בין אם ציפיתם לה כל חייכם ובין אם לא, בטח תשנה אותם.
___________________
חוקים והבהרות - חובה לקרוא
החוקים הגלובאליים וחוקי חת"ם תקפים פה.. בלהבלהבלה
1. בלי להציק בפרטי.
2.טופס ההרשמה ידרוש הרבה השקעה, אין וויתורים.
3.לא נהנים?המשחק מסובך מידי?לא לטעמכם? כל צרה, מיד אליי.
בכלל, אם לא כיף לכם, אתם יכולים לפרוש. לא בושה Q:
4.לא חובה להגיב יותר מידי ביום אם יש לכם תגובות מושקעות. 2-3 מינימום בכל זאת. אם יש בעיה (עומס בלימודים, נוסעים לאיפשהו..) אני אבין.
5.תגובות מושקעות! שתי מילים\ לאמר לא או כן זה ממש לא תגובה(הערות: בנפרד מתגובתכם במשחק. )

נשקי האיזון
לנשק שתבחרו תהיה השפעה מכרעת במשחק.
הוא ישפיע על המקצוע שלכם, דרך הלחימה שלכם, והמשחק בכלל.
אל תבחרו בפזיזות.
תבדקו שיש לנשק שלכם תכונות שאתם רוצים- שהוא לא מוסתר מידי ולא גלוי מידי, ההשפעות* שלו, התחומים של הלחשים שלו** וכל מה שתרצו נוסף שיוכל לעזור לכם.
*ההשפעות של כל נשק הם יכולות שלו שישפיעו עליכם ואולי גם על הסביבה.
ההשפעות כולן לטובה. חלק מההשפעות של נשקים מסוימים קשורים לנשק בעקיפין בלבד.
**תחומי לחשים- נשק שתחומי הלחשים שלא הם-לדוגמא: "עלים קוצניים, קוצים" עשויים לתקוף בעזרת קוצים, להפוך לקוצים, לזמן שיח קוצים ועוד ועוד- ככל שתתאמנו יותר ותלמדו לשלוט בו.
***כוח של יכולות של כל נשק מתואר כ 1 מתוך מס' מסוים, כ 1\1 הוא השלם המושלם, או כ'קל, 'בינוני', ו'רב' (מהקטן לגדול)
הגרזן האדיר של הרוגע (גרזן)
תיאור:
הגרזן האדיר של הרוגע הוא גרזן גדול למדי העשוי (?) המצופה בשכבת כסף נוצצת וקשה במיוחד בעובי לא מבוטל. הלהב הירוק והמרשים עשוי ככל הנראה מאזמרגד, שמשויף באופן יוצא מן הכלל, אפילו יחסית למלאכת מחשבת.
בשני קצותיו של המוט שלו נמצאים חלקי כסף מחודדים, שאל אף שאי אפשר להשתמש בהן כנשק נראים מאיימים. אם תחליקו את אצבעכם על הלהב המדהים ביופיו של הגרזן, תשמעו צליל מדהים בחינניותו.
את מוט האחיזה מעטר מעטה בד גס ושחור שנוח לאחיזה.
למראית עין הגרזן מושך צומת לב רבה דומה שהוא מתאים הרבה יותר על הקיר בתצוגה מאשר לקרב.
תמונה: הגרזן האדיר של הרוגע.
השפעות בסיסיות:
-מונע: עצבנות, חוסר שלווה פנימי, רעב.
-גורר אחריו: שקט\ציפורי שיר, פריחה(קל), נס (1\100).
תחומי לחשים: חיות(קל), צמחיה(קל), צליל(בינוני).
תכונות:
-טוב: בולט(רב)-מאיים. מלאכת מחשבת-עושה רושם ראשוני טוב. מושך צומת לב(בינוני-רב)-נושא טוב לשיחה ואנשים מעוניינים בו.
-רע: בולט(רב)-קשה להסתיר אותו. מושך צומת לב(בינוני-רב)- רע אם תרצו להיבלע בקהל.
מקצועות שמאפשר: לוחם(Warriar) , מזמן. (Summoner)
הערות: מגיע עם חגורה שנקשר עליה. החגורה לא מסתירה את הלהב.
הפגיון המנצנץ של החריצות (סכין\פגיון)
תיאור:
הפגיון המנצנץ של החריצות הוא פגיון בגודל בינוני, שלהב המעניין שלו מושך לא מעט צומת לב-דומה שהוא עשוי מעין מתכת ירוקה שבוהקת בצורה יוצאת דופן. במבט שני היא נראית יותר זוהרת ממנצנצת, אבל בצורה מאוד מוזרה-הלהב עצמו דיי כהה.
הדבר השני שתופס צומת לב הוא הקת. בעצם, מה שבתוכה. משובצת באמצע הקת אבן חן מסוג לא ידוע, שבולטת מהסכין קצת. האבן בוהקת בכחול בהיר.
ועכשיו לחלק הכי מוזר שבפגיון-הקת. הקת עשויה מתכת נוחה לאחיזה שמצופה בחומר בעל מרקם של מתכת אבל צבע מגוון של שלכת. הקת ירקרקה בקצה התחתון.
תמונה: הפיגיון המנצנץ של החריצות.
השפעות בסיסיות:
-מונע: עייפות, יאוש, רעב.
-גורר אחריו: אווירה מעשית(בינוני), שגשוג(1\10),נס(1\100).
תחומי לחשים: שיפור(בינוני), צרה(קל), בלבול(קל).
תכונות:
-טוב: קטן-אפשר להחביא בלבוש בלי בעיה, קשה לאיתור. קל-לא מפריע לנוע. קל לשימוש-לא צריך ללמוד להשתמש בו.
-רע: קטן-לא מאיים. אחיזה רופפת-אין משהו שמצפה את קת הסכין-הוא עלול להחליק מהיד אחרי כמה מהלומות קלות בלבד.
מקצועות שמאפשר: סייר(Ranger),מזמן(Summoner).
הערות: אם בחרתם בסכין בתור הנשק שלכם, תקבלו עוד נשק לשימוש בקרב כיוון שהסכין לא מתאים לקרב עם נגיד..אורק+גרזן אדיר.
המטה הבוהק של הערנות(מטה)
תיאור:
המקל דומה במבט ראשון למקל הליכה פשוט, אבל הוא פשוט לא.
בקצה המטה אבן חן בוהקת ומחודדת, שבמבט ראשון נראית לא מזיקה, אבל למעשה מסוגלת לגרום לנזק רציני בשימוש נכון. החלק המעוטר של המטה ירוק בוהק, והחומר ממנו עשוי לא ברור-ספק אבן ספק עץ.
המקל עצמו עשוי עץ אלון קשיח בצורה יוצאת דופן ומצופה לקה(?) שחורה נוצצת. המטה קל לאחיזה ונראה כי ממש דובק מרצונו ביד האוחז. המטה קל כיוון שעשוי עץ, אבל קשה לתפעול ע"י איש שלא מתורגל לכלי זה.
תמונה: המטה הבוהק של הערנות.
השפעות בסיסיות:
-מונע: עייפות, עצלנות, רעב.
-גורר אחריו: שחר\בוקר(1\1000), שמחה, גבעולי דשא מפוצלים לשניים, נס(1\100).
תחומי לחשים: קסם(בינוני), הגדלה(בינוני), עץ(בינוני).
תכונות:
-טוב: קל-לא מפריע לתנועה. אחיזה טובה-נשמט לעיתים רחוקות בלבד. לא מאיים-גורם לאויב לזלזל לעיתים. אויב שמזלזל הוא אויב בעל חולשה. תיעול קסם- כיוון שהמטה הוא -בעצם-מטה, הוא לא מפריע לשימוש בקסם ואף לעיתים מעודד אותו.
-רע: דורש ידע בשימוש- אי אפשר לעשות להטוטי מקל בלי אימונים. לא עשוי מתכת- מכות לא משאירות חתך. ניגוד קסם- כייון שהמטה הוא -בעצם-מטה, הוא עלול להיות מנוגד לסוג הקסם שמתמש בו המשתמש ולהפריע לשימוש בו.
מקצועות שמאפשר: סייר(Ranger), קוסם(Magician), מזמן (Summoner).
הערות: דורש ידע בשימוש- יש רמה מתקדמת של שימוש במטה-קצת כמו להטוטנות-שדורשת הרבה אימונים. דמויות עם הרבה נקודות ביכולת "שליטה בנשק" יקבלו יכולת זאת.
מקל יכול לשמש כ"מטה קסמים" לקוסם ומזמן, אבל כמטה בעל סגולות לסייר.
לא מפריע להיכנס למקומות שאסורה בהם הכניס עם נשק-דומה למקל הליכה.
להב הברקת האדיר(חרב)
תיאור:
החרב האדירה לא דומה במבנה לשום חרב אחרת שאדם אנושי מסוגל לשאת.
הלהב המשויף בצורה מלאכת מחשבת אינו אחיד אך אין ספק שהדבר רק מוסיף לחינניותו. הלהב משמיע צליל חלק כשמעבירי עליו את האצבע.
הלהב עצמו עשוי חומר שאינו אבן חן ואינו אבן רגילה, אך הוא שקוף למחצה. המחזה עצמו של התבוננות בנשק שבוהק בכזאת עוצמה לא תיאמן.
הקת של החרב יפה לא פחות מלהב עצמו. היא עשויה מלאכת מחשבת ומצופה בצבע כחול נוצץ שלא היה מתאים לאף חרב אחרת מלבד זאת.
תמונה: להב הברקת האדיר
השפעות בסיסיות:
-מונע: מחלה, חולשה, רעב.
-גורר אחריו: פריחה(1\10), טוב(1\10,000), נס(1\100).
תחומי לחשים: צליל(קל), בעלי חיים(בינוני), ירח(בינוני).
תכונות:
-טוב: אצולה-רושם ראשוני טוב. הסטת משקל-אפשר להטות את משקל הנשק על האויב ולגרום בכך נזק. יקר לליבך-אתם קשורים לחרב. אתם לא נותנים לה להשמט מידכם בשום מכיר.
-רע: מושך צומת לב-קשה להסתיר מאויבאו בכלל. גדול וכבד-קשה להחביא+חובה להחזיק בשתי יידים. איבוד שליטה-הנשק כבד וקשה לשלוט בו. שחקנים עם הרבה נקודות ביכולת "שליטה בנשק" עשויים להתגבר על הבעיה.
מקצועות שמאפשר: לוחם(Warriar).
הערות: מגיע עם נדן עשוי עור שמספיק גדול להסתיר את כל הלהב ונקשר לגב השחקן.

לוחם (Warriar)
כללי: לוחם הוא מקצוע מקיף ביותר- לרוב האנשים שיש להם נשק חד כלשהו ושיריון כלשהו.
ללוחם יש העדפה לכלי נשק מסיביים וגדולים למדי, ולרוב הוא אדם בעל מבנה גוף חזק.
הלוחם לוחם לוחמה פיזית. ומכאן שמו-לוחם.
אנשים לומדים את אומנות הלוחמה בכל מיני מוסדים שונים; מכללות,גדודים של אנשי אצולה ועוד ועוד. (זכרו זאת שאתם משלבים את המקצוע ברקע!)
סקילים ולחשים: הלוחם מקבל לחשים\ מתקפות מיוחדות מעט מאוד שרובן בחיזוק הנשק או הנזק הבסיסי וכו'.
סקיל הבסיס שמקבל שחקן שבוחר להיות לוחם הוא הרעפת משקל-(רמה 1) כאשר הלוחם מכה את האויב הוא משעין עליו את כל משקלו וגורם נזק רב יותר.
בונוס ציוד: הציוד הבסיסי הנוסף שמקבל לוחם הוא כפפות ברזל ושיריון קשקשים.
מזמן (Summoner)
כללי: מזמן הוא בעצם סוג של אשף או קוסם המתמחה במיוחד או אך ורק בקסמי זימון.
אפילו שרוב הזמן הזימונים שזימן נלחמים למענו והמזמן יושב בצד ומחזק אותם בלחשי חיזוק ושיפור, רוב המזמנים נושאים איתם נשק לכל מקרה שהוא או התקלות מטווח קרוב וכו'.
רוב המזמנים לומדים את אומנות הזימון דרך מורשת משפחתית או מזמן מוכשר של הכפר שמוכן ללמד אותם וכו'.(זכרו זאת כשאתם משלבים את המקצוע ברקע!)
סקילים ולחשים: רוב מקצוע הזימון בנוי על לחש הבסיס -זימון- אף שיש הרבה לחשים שמטרתם לזמן משהו באופן פחות רנדומלי, כגון: זימון חוצן,זימון בעל אוב, זימון בעל ברית מהטבע ועוד רבים ושונים, אבל רוב המזמנים מעדיפים לא להשאיר את העבודה לזימונים שלהם בלבד ומפתחים סקילים של תקיפה ממרחק או סקילים לחיזוק או הזימון.
שחקן שבוחר להיות מזמן מקבל כמה לחשי בסיס:
זימון בסיסי-(רמה 1) הסקיל מזמן יצור בסיס. אני מטיל קוביה (כן, אני כן -.- ) וככל שהמס' גבוהה יותר היצור שזימנתם חזק יותר. (קוביית 10 פאות)
קליע קסם-(רמה 1) קליע קסום יוצא מנשקו או אצבעו של המשתמש ופוגע ביריב. כוחו של הקליע שווה בערך לכוחו של חץ, וקל לכוון אותו. מראו וצורתו של קליע הקסם משתנה בין אדם ל אדם- אצל אנשים מוסיימים נראה כהבזק אור כחול ובוהק, ועד הלהבה השחורה הקטנה שבוקעת מאצבעם של אחרים.
בונוס ציוד: הציוד הבסיסי שמקבל המזמן הוא כפפות עור ושיריון עור.
מיוחד- אם נשק האיזון של המזמן הוא הפגיון הוא מקבל גם אלה.
סייר (Ranger)
כללי:
סייר הוא אינו מקצוע רשמי לגמרי כמו לוחם או קוסם,אלא דומה יותר לתחביב.
לסיירים יש חוש טבעי ליערות, ואם הם לא גרים בעיר היער שליד ביתם יהיה המקום האהוב עליהם בוודאות.
הסייר הוא לוחם מוכשר ויכול להשתמש ברוב כלי הנשק, אפילו שהנשק האהוב עליו הוא קשת, ובעדיפות שניה- כל מקל שאפשר להתמש בו.
ישנם גם כמה סיירים הנודדים בעולם, והנשק האהוב על אלו הוא לעיתים גם המטה, שבשימוש נכון יכול להיות מאיים במיוחד.
רוב האנשים הופכים לסיירים רק כי הם אוהבים את הטבע ורוצים ללכת בדרכו.
(זכרו זאת כשאתם משלבים את המקצוע ברקע!)
סקילים ולחשים: הסייר יכול ללכת בכמה דרכים, וזה תלוי מאוד בנשק שלו ובשחקן.
הוא יכול לבחור לתקוף מקרוב ואז להשתמש בכלי נשק אחד, או לתקוף מרחוק ולהתמש באחר, ואפילו שרוב הסיירים בוחרים בשתי האופציות לרובם יש נשק מועדף.
שחקן שבוחר להיות סייר מקבל כמה לחשי בסיס:
חץ ברזל-(רמה 1,ארד) הסייר שולף חץ עשוי כולו מתכת קשיחה שעושה יותר נזק מחץ רגיל. קשה יותר לפגוע איתו.
גוף זריז-(רמה 1)הסייר משתמש בלחש כדי להגביר את מהירותו, ובכך גורם לפחות סיכויים שיפגעו בו.
בונוס ציוד: הציוד הבסיסי שמקבל הסייר הוא קשת ,אשפת חיצים וכפפות עור.
קוסם(Magician)
כללי:
קוסם הוא אדם העוסק בכוחות הקסם, ומכאן שמו- קוסם.
קוסמים עובדים קשה כל הזמן על מנת לשפר את יכולותיהם- הם מתייעצים בקוסמים הזקנים של הכפר, מתווכחים עם חבריהם למקצוע על תורות קסם שונות, משכתבים הערות בספר כשפים של קוסם אדיר שנגנז ועוד עוד.
הנשק האהוב על הקוסם הוא המטה, שלא מפריע לתהליך הכישוף ואף מתעל את כשפיו ולחשיו ביעילות רבה.
ישנם גם הקוסמים הבוחרים בדרך הנדודים ואף שאלו נדירים למדי הם אפילו נעים בקבוצות לעיתים.
הקוסם הממוצע לומד את תורותיו של הקסם מהקוסם הזקן של הכפר, או בביתי הספר היוקרתיים, או אם סתם כך התמזל מזלם והם מצאו ספר כשפים והתגלו כישרוניים, וכו' וכו'.
(זכרו זאת כשאתם משלבים את המקצוע ברקע!)
סקילים ולחשים:
הקוסם לומד לחש נוסף כל שתי רמות-מאוד בדחיפות.
יש רק עוד שיטה אחת ללמוד קסם-קוסם יכול ללמוד גם איזה לחש גנוז מזדמן מספר כשפים מיוחד, זקן מטורף וכו'. חוץ מהאפשרוית שלמעלה, אין ממש עוד אופציות.
שחקן שבוחר להיות קוסם מקבל כמה לחשי בסיס:
קליע קסם-(רמה 1) קליע קסום יוצא מנשקו או אצבעו של המשתמש ופוגע ביריב. כוחו של הקליע שווה בערך לכוחו של חץ, וקל לכוון אותו. מראו וצורתו של קליע הקסם משתנה בין אדם ל אדם- אצל אנשים מוסיימים נראה כהבזק אור כחול ובוהק, ועד הלהבה השחורה הקטנה שבוקעת מאצבעם של אחרים.
כישרון מטה מולד-(רמה 1) הקוסם מנסה לסיים את הכישרון המורש שלו של שליטה במטה. *הבהרה - השפעת הלחש הינה זמנית בלבד*
בונוס ציוד: הציוד הבסיסי המיוחד שמקבל קוסם הוא כפפות עור חסינות חום ,ספר הכשפים הבסיסי, ובגדי מסע.

טופס ההרשמה
לטופס יש חלק מסובך, אז אני אמלא אותו בדוגמא ואסביר הרבה.
שם משתמש: בלי משחקים.
שם במשחק: אין העדפה.
הנשק שבחרתי: אהה, נדפקתם, למה עכשיו גם צריך לקרוא על הנשקיםD=
המקצוע שבחרתי: רק כזה שהנשק מאפשר..
מראה: מושקע- שער, עיניים, בגדים[תזכרו שזה בימי הביניים (בערךS: )]
אופי: עדיף פשוט תיאור, אבל אם אתם מתעצלים - 3 טוב, 3 רע.
גיל: לא מוגזם.
רקע: חובה, וצריך להיות ארוך וחופר. הרקע צריך לספר על הילדות שלכם(כללי), הנשק שעובר במשפחה ומה אתם חושבים עליו, המקצוע שלכם ואיך הגעתם אליו, והיום הספציפי שבו קיבלתם את הנשק ( אתמול.)
איזון סקילים ולחשים: ישפיע על הסקילים והלחשים שתקבלו.
אתם מחלקים 100 נקודות (אחוזים.) לשני הסעיפי משנה שלמטה-
-אלוהות: סקילים שתקבלו שקשורים לאל שלכם (ליידי נייצ'ר) ותקבלו כבונוס, לעיתים נדירות יחסית, אבל בלי צורך ללמוד אותם (..יותר מידי) .
-מקצוע: סקילים שתקבלו כשתעלו רמות ותתאמנו, קשורים למקצוע.
איזון מתקפות: ישפיע על איזון המתקפות שלכם.
לחלק 100 נקודות(אחוזים) בשלושה סעיפי משנה למטה:
-דיוק: הרבה יותר קריטי למתקפות מתווך רחוק-קובע אם יפגעו או לא. חשוב פחות אבל עדיין למתקפות מתווך קרוב.
-כוח: כוח פיזי-חשוב יותר למתקפות פיזות ומתווך קרוב, אבל עדיין חשוב למתקפות מתווך רחוק.
-שימוש בנשק: מאזן בין הכוח הפיזי לדיוק-רמת השליטה שלכם בנשק. (המחשה: לוחם עם 10% שליטה בנשק וחרב וודאי ישמוט אותה פעמים רבות ותכופות כל כך שבמקרה הטוב אף אחד לא יפגע.)
הערות ובקשות+כמה הומור אני רוצה במשחק: כל מה שתרצו. הומור- D&D זה דבר רציני ומידי פעם צריך להשחיל קצת הומור. לא יותר מידי!
להעתיק מפה:
[B]שם משתמש: [/B]
[B]שם במשחק: [/B]
[B]הנשק שבחרתי: [/B]
[B]המקצוע שבחרתי: [/B]
[B]מראה: [/B]
[B]אופי: [/B]
[B]גיל: [/B]
[B]רקע: [/B]
[B]איזון סקילים ולחשים: [/B]
-אלוהות:
-מקצוע:
[B]איזון מתקפות: [/B]
-דיוק:
-כוח:
-שימוש בנשק:
[B]הערות ובקשות+כמה הומור אני רוצה במשחק: [/B]
דוגמא לטופס כיאה (איך אפשר בליXP ) :
שם משתמש: Inuzuka-Kiba
שם במשחק: לי ג'ורדן-Lee Jorden
הנשק שבחרתי: המטה הבוהק של הערנות.
המקצוע שבחרתי: קוסם.
מראה: ללי יש עיניים חומות עם גוון צהבהב במרכזן; רוב הזמן הוא לובש מכנס ארוך וחולצה ארוכה מבד גס ופשוט, כי הוא לא אוהב בגדים רשמיים. ללי יש שער שטני-שחרחר לא ארוך מידי, אבל לא קצוץ כמו המקובל. ללי יש נעליים נוחות עשויות -שוב- עור, ובעלות סוליה יצאת דופן העשויה עץ, שהוא אוהב ללבוש.
אופי: [רע]פזיז, קצר פתיל, חסר טאקט, [טוב] בעל חשיבה מהירה, בעל היגיון בריא, נדיב.
גיל: 17.
רקע:
לי נולד למשפחה נורמלית שגרה בכפר קטן והתפרנסה מחקלאות. לפחות, הוא חשב שהיא נורמלית.
לי לא ראה את דודו הרבה, אל אף שגר איתו באותו בית - דודו של לי היה חביב עליו אך היה נוסע בדחיפות למקומות מוזרים, והיה נדמה שללא סיבה כלשהי - (לי לא ידע על קיומו מטה האיזון שעובר בירושה במשפחתו וכרגע נמצא אצל דודו)-והיה חוזר כעבור זמן רב, ואז אחרי זמן מועט שוב הולך וחוזר חלילה. בגיל מסויים העיניין הפסיק להטריד אותו והוא פשוט נהנה מהזמן בו דודו היה בבית. בזמן שדודו לא היה בבית, לעיתים היה הולך לי לביתו של זקן הכפר, דינג, שהסתבר שהוא קוסם. לי יכל רק לדמיין מה יוכל לעשות אם ילמד קסמים כששמע שדינג הוא קוסם. אחרי תחנונים רבים הסכים האיש הזקן ללמד אותו את אומנות ותורת הקסם.
לי היה מוקסם מהעולם החדש שנפתח לפניו והשקיע את כל זמנו בלימוד הקסם. הוריו ידעו על כך והאמינו כי יוכל לממש את הפוטנציאל שלו לרשת את נשק האיזון העובר במשפחה.
לפני כמה ימים הודיע שליח מהעיר הסמוכה לכפר שדודו של לי נפטר. הוא הביא איתו את חפציו של הדוד ומגילה קטנה שהייתה שם - הצוואה.
בצוואה היו רשומים שני אנשים.
"את כול רכושי לאחי החביב אתן, מלבד מקל ההליכה היקר שלי, אותו לבן אחי אוריש."
וכך היה.
אביו ואימו של לי סיפרו לו לבסוף את הסוד שהסתירו ממנו כל חייו כשהגיעה העת שבנם ירש את מטה האיזון הקדוש, ולי קיבל את הסוד ואימץ את המטה לליבו.
איזון סקילים ולחשים:
-אלוהות: 36%
-מקצוע: 64%
איזון מתקפות:
-דיוק: 37%
-כוח: 26%
-שימוש בנשק: 37%
הערות ובקשות + כמה הומור אני רוצה במשחק: אין הערות ובקשות, 33% . (זה המון! )
~קרדיטים~
לוגו+יוזר באר+ רעיון וכו'- אניD=
נשקי האיזון- משחק הרשת-DragonFable-במקור, אפילו שאני צבעתי אותם מחדש שתאימו לעלילה.
העלאת תמונות- ImageShack~
שוב הבהרה - המשחק הוא משחק ניסיוני. אם הוא לא ילך כנראה שלא יפתח שוב, והוא רק בגדר ניסיון- לא מאוד גמור.

ההרשמה פתוחהD=