CBF125, äàç ä÷èï áîùôçä ä- CBF, ñãøú àåôðåòé äúéåø ùì äåðãä.


äåðãä àåôðåòéí îùé÷ä ãâí çãù áñãøú àåôðåòé äúéåø CBF òí îðåò 125 ñî"÷ äîöåéã áäæø÷ú ãì÷ äîú÷ãîú ùì äåðãä, áú÷éðú EURO-3, òéöåá ñôåøè úéåø åîëìåìéí àéëåúééí.

ä- CBF125 äéðå äàåôðåò äàéãéàìé ìøëéáä áòéø åáñáéáåúéä áî÷ñéîåí ðåçåú, äðàä åáèéçåú.
ëîå ëï îöéò ä- CBF125 ÷ìåú úôòåì åéãéãåúéåú ìîùúîù åëëæä äåà îúàéí áîéåçã ìøåëáéí îúçéìéí.

òí îðåò 125 ñî"÷ îåæø÷ ãì÷ çñëåðé áéåúø, ë- 40 ÷éìåîèø ììéèø, àçéæú ëáéù åéöéáåú îøáéú, ä- CBF125 îöéò áéöåòéí ùì àåôðåò úéåø î÷öåòé áòéöåá îøäéá å÷åîô÷èé. ä- CBF125îúàéí ì÷öá äòéøåðé ìëì ñåâé äøåëáéí– áéï àí àúí øåëáéí îðåñéí àå àí æä òúä òìéúí òì äãå-âìâìé äøàùåï ùìëí.

ä- CBF125îåù÷ áéùøàì áîçéø "äçãøä" îéåçã: 20,389 ¤ (ìà ëåìì äåöàåú åàâøú øéùåé)

îôøè èëðé CBF125

îòøëú äðòä
ãâí îðåò öéìéðãø éçéã, ÷øåø àååéø, SOHC
ðôç îðåò 124.7 ñî"÷
äñô÷ 11.2 ë"ñ á 8,000 ñì"ã
éçñ ãçéñä 1:9.2
îàééãéí îòøëú äæø÷ú ãì÷ àì÷èøåðéú PGM-FI
äúðòäçùîìéú
úîñåøú 5 äéìåëéí
îúìéí åáìîéí
îúìä ÷ãîé îæìâ èìñ÷åôé ÷åèø 30 î"î îäìê 115 î"î
îúìä àçåøé áåìí ëôåì îäìê 87 î"î

áìí ÷ãîé ãéñ÷ á÷åèø 240 î"î 2 áåëðåú ì÷ìéôø .
áìí àçåøé úåó á÷åèø 130 î"î
öîéâ ÷ãîé èéåáìñ 80/100-17
öîéâ àçåøé èéåáìñ 100/90-17
îéãåú åîù÷ìéí
áñéñ âìâìéí 1270 î"î
âåáä îåùá 792 î"î
îøååç âçåï 173 î"î
îù÷ì øèåá 128 ÷"â
îéëì ãì÷13 ìéèø
àçøéåú ùðä ììà äâáìú ÷"î