קודם כל, אישור:
עכשיו, למ"ת עצמו:פורסם במקור על ידי ~DaRk_AnGeL~
שומרי הפוקימונים!
רקע המשחק:
בדור המתקדם שלנו, של כל המחוזות, הצלחנו ליצור מכשיר מיוחד התופס פוקימונים ללא פוקדור הנקרא סטיילר. למכשיר יש מין סביבון מיוחד הנשלט ע"י האדם וסובב סביב פוקימון, וכך נותן לאדם שליטה מלאה על הפוקימון. לאנשים שתופסים כך פוקימונים קוראים רינג'רים או שומרי פוקימונים. כיום, רינג'רים מכל העולם מקבלים סטיילר ועוזרים לשמור על פוקימונים. אבל, לא תמיד יש שומרי פוקימונים טובים, יש תמיד גם כמה רעים שרוצים להזיק, ומהם צריך להיזהר. יום אחד, רינג'ר הנחשב כמצליח מאוד בעולם בעבודתו כשומר פוקימונים, עשה את אחד המעשים הנוראים ביותר בחיו. הוא לכד את כל האגדיים שקיימים והכריח אותם להשמיד את העולם. מזלו שהוא לא תפס את גירטינה שהציל את כולם בכך ששבר את הסטיילר שלו. אותו איש, שמת מזמן, נשאר כתעלומה. האיש, שנקרא נוקו סימייה, מופיע לפעמים בחלומם של אנשים. אנשים טוענים שאותו 'נוקו' מופיע מולם ממש כרוח מפחידה. אותם אנשים מספרים כי נוקו נעלב כל כך מהעולם ולכן ניסה להשמיד אותו. נוקו מספר שביום מסויים, לפני כ4000 שנים, הוזמנו כל הרינג'רים המוצלחים ביותר לישיבה חשובה. נווקו לא קיבל הזמנה, ולכן התפרע בזעם ורצה להשמיד את העולם על כך. התברר שבישיבה בחרו את השומר המצטיין והיו נותנים לו משימה גדולה להצלה. ובכלל, התברר שנוקו לא פתח את תיבת הדואר שלו ולכן לא קיבל את הדואר. תמיד, בימינו יש כאלה שטוענים כי נוקו נהג בסדר גמור ויש כאלה שזועמים עליו ולא מוכנים לומר את שמו אפילו. נוקו השאיר מאחוריו כמה צוותים רעים כדי שיהרסו את העולם, ואילו יריבו, גירטינה, השאיר צוותים טובים שיצילו את העולם. נוקו אמר את משפטו האחרון: לא הטוב קובע, אם כי תמיד מנצח, הרוע תמיד קובע, אם כי תמיד מפסיד. זה הי משפטו האחרון בהיותו בכלא ותמיד מנסים לפענח אותו ולהבין את הכוונה. גירטינה אמר את משפטו האחרון לפני תרדמתו: הטובים אולי לא קובעים, אך תמיד מצליחים, אולם, הרוע תמיד צודק, אך תמיד מפסיד. היריבות שבינהם נשארה בליבם שלהם ולא של אף אחד אחר. הצוותים הטובים עושים הכל כדי להציל את העולם מהרשע.
הסבר:
כל רשום יקבל סטיילר ופוקימון קבע. פוקימון קבע הוא פוקימון מיוחד שאוהב אותך ולא מוכן להפרד ממך וישאר בביתך אם תחליף אותו בפוקימון קבע אחר, כלומר, אם פוקימון אחר יאהב אותך, ותרצה להשתמש בו במסע, תוכל להחליף אותו, זאת אומרת שהפוקימון קבע הקודם ילך לביתך וישאר שם. תוכל לחזור לקחת אותו תמיד. הסטיילר זה המכשיר שלוכד פוקימון ע"י סיבוב סביבון מיוחד סביב הפוקימון. פוקימון מסויים יכול לאהוב אותך ברמה מסויימת ועל ידה להשאר איתך לנצח ולציית לך. אם פוקימון אחר נוסף אוהב אותך, ורוצה להיות פוקימון קבע, אתה יכול לבקש מהפוקימון קבע שנמצא איתך כבר לחזור אל ביתך, וכל פעם שתרצה אותו שוב, תצטרך לחזור לביתך ולקחת את הפוקימון. כל רינג'ר יתחיל במסעו עם חבר נוסף שיוגרל בצורה אקראית ובהמשך המשחק יצטרף לשאר וכך החבורה תגדל, אך זהירות! ככל שהחבורה של הטוב גודלת, כך גם הרשע. תוכלו לבחור מדי פעם להשתמש במתקפות על הסטיילר כדי ללכוד פוקימונים בצורה יעילה יותר ומהירה יותר, אך אם תשתמשו בפוקימון למתקפת סטיילר, הוא יעזוב אתכם אחר כך. כל רינג'ר מתחיל מרמה 10 בסטיילר שלו ועל כל לכידה מקבל נקודות עלית רמת סטיילר. תוכלו גם ללכוד פוקימונים, אך עדיף לכם להיעזר בסטיילר כי זה יהיה יותר קל לכם. על כל הצלחות או משימות שתעברו, תקבלו מקום לפוקימון נוסף בחבורה שלכם. אתם תישתמשו בעיקר בסטיילר שלכם כדי להציל פוקימונים שיש להם בעיה והם משתגעים בגלל זה והורסים דברים. בתחילת המסע, אין לכם פוקימון, רק סטיילר, ובהמשכו, תוכלו ללכוד עוד מלא פוקימונים!
דוגמאות נוספות:
אם למשל יש לך פיג'י בתור פוקימון קבע שהולך איתך לכל מקום ואז בא ארקניין ואתה מצליח ללכוד אותו(בהמשך העלילה יבוא פוקימון קבע ויפגש עם השחקן, מהרשימה השנייה), אם הארקניין מבקש להישאר איתך ומסתובב סביבך, אתה יכול לבקש ממנו לחזור לביתך ושם הפרופ. יטפל בו וישמור עליו, ואתה יכול גם לבקש מפיג'י שנמצא אצלך לחזור לגינה(אותו דבר) ולהמשיך במסע עם ארקניין. אם אתה מבקש מארקניין לחזור לביתך ולאחר מספר ימים, מתחרט, אתה צריך לחזור לביתך חזרה כדי לקחת אותו. ולמשל אם יש לך פיג'י ויש לך אצל הפרופסור ארקניין וגרווליט ואזוריל, ואתה רוצה אחד מהם אליך למסע, אתה צריך לחזור עד הבית ולבקש מהפרופסור את הפוקימון. יכול להיות לך פוקימון קבע אחד רק כשאתה הולך איתו. לפרופסור, זה תלוי בעצם. ככל שאתה מתקדם במשחק, הכמות שהפרופסור יכול להחזיק קטנה. הוא יכול בהתחלה להחזיק אחד בלבד. ככל שאת המנצח וזוכה ותופס פוקימונים, הרמה עולה והמקום גדל.
מטרת המשחק:
לקבל פוקימון קבע, לעשות צוות שומרי פוקימונים, לנצח את הצוות הרע, וכמובן, לעזור בדרך לחברים, פוקימונים, לפלס דרכים במסע, לשחק וגם לנוח. בדרך תוכלו גם לערוך החלפות פוקימונים, להציל פוקימונים וכ'ו.
מקומות במשחק:
- מחוז קנטו(שונה).
ערים:
העיר התחלתית קיומל-
מקומות בעיר: איזור אימונים, מרכז פוקימונים, מעבדה, 3 בתים מרכזיים.
העיר מיוסה-
מקומות בעיר: חנות, מרכז פוקימונים, לוח מודעות, איזור אימונים, מערה.
שאר הערים הן ערים פשוטות הכוללות חנויות, מרכזי אימונים, מרכז לוטו, מכונים ואיזורי תחרויות.
- מחוז ג'וטו הנעלם.
קצת מידע- המחוז היה עד היום מחוז ידוע עד יום אחד שלא היו כמויות מלחים סבירות במים ולכן המחוז שקע והפך לאטלנטיס הבאה. יש מקומות יבשה זעירים מאוד שכמעט ולא נמצאים ויש טוענים שהם לא קיימים אפילו.
ערים:
העיר ההתחלתית פלופו-
מקומות בעיר: איזור אימונים, מרכז פוקימונים, מעבדה, 3 בתים מרכזיים(עיר קצת מסתורית בגלל דרכים מפותלות.)
העיר קיניקו-
העיר הזאת כוללת הפתעות, קרבות והמון, אבל המון דיבורים, עיר נחמדה למנוחה ועיר עם אנשים אכפתיים שאוהבים להלחם. הרבה מספרים על מיו שבא כל שנה לכל בית ועושה מזל טוב, ואם פוגשים אותו על הר, מקבלים מזל יותר גדול!
העיר מיופל-
עיר יפה ומיוחדת שאפשר לנוח, לשחק ולרוץ וכמובן לזכות, בואו עוד היום לדוכן הלוטו המדהים!
שאר הערים הן ערים פשוטות הכוללות חנויות, מרכזי אימונים, מרכז לוטו, מכונים ואיזורי תחרויות.
- מחוז ג'וטו.
ערים:
העיר התחלתית ליסין-
מקומות בעיר: איזור אימונים, מרכז פוקימונים, מעבדה, 3 בתים מרכזיים(גם מסתורית מעט, בגלל שיש בה בניין ענק שאין לו כניסה בגלל שומרים מוזרים בחליפה כחולה.)
העיר מיזילו-
עיר מיוחדת שמשמאלה ים כחול יפיפה ומרגיע. לא לשכוח שאם בא לכם להרגע, מיזילו זה המקום המתאים.
שאר הערים הן ערים פשוטות הכוללות חנויות, מרכזי אימונים, מרכז לוטו, מכונים ואיזורי תחרויות.
- מחוז רשע.
ערים:
לא ידוע- כל צוותי הרשע נמצאים שם ותמיד מתחוללת סערת ברקים איומה.
- המחוז הלא ידוע.
המחוז הזה לא היה קיים עד היום. לא עד שחבורת רינג'רים טבעו בים אך לכדו מנטיין שהוביל אותם לחליפות אוויר ולמחוז הימי הזה. הוא הוביל אותם לכיפת ענק של אוויר ושם הם התגוררו עד שיצרו קשר עם מדענים שחקרו את המחוז ועד היום הוא נשאר חבוי מתחת לים.
ערים:
לא ידוע.
מי שלא הבין משהו מוזמן לפנות אלי בפרטי!
לא להגיב!