למרות שאני לא מורה,
זה נראה כאילו את מחכה שיגידו לך אם בסדר או לא, תסתכלי על העיניים, זה נראה לך מתאים?
במקום להראות אלף עיניים אחת אחת ולחכות שיגידו לך "סטופ" תסתכלי לבד ותעני על השאלה למעלה..
בהצלחה בהמשך..
התכוונתי שהעיניים לא מתאימות ואפשר לראות את זה לבד.
את לא תתקדמי אם תשאלי כל הזמן אם זה בסדר או לא אלא אם תביני את זה בעצמך..
פוזון הביא חבילת עיניים וכל הכבוד לו על זה, תנסי להשתמש בכמה עד שתיצרי פרצוף שתוכלי להתגאות בו
מדריך 2 תלת מימדיות ועומק
שלב 1 - בשלב הראשון ניקח את הפוקימון כמו שהוא, נראה מה הבעיות בפייק, הבעיה הגדולה שמופיעה בהרבה פוקימונים, הצללה לא טובה ומראה שהוא חד מימדי, אז איך משפרים את זה.
שלב 2 - בשלב 2 נתחיל בשלב הבסיסי של הפיכת החד מימדי לדו מימדי ואולי אפילו תלת מימדי, הפוקימון צריך להראות בסוג של פרופיל, לא פרופיל מלא אלה חלקי, שיראו קצת מהגב, שיראו קצת מהפנים, ושלפוקימון יהיה מבט לפוקימון היריב.
שלב 3 - הבלטת הגב, כדי שיהיה מראה של פרופיל חלקי צריך להבליט את חלק הגב, ואת זה עושים בעזרת דחיפת חלקים לכיוון אחד ויצירת קווי מתאר שמבליטים חלקים, בפייק הבלטנו את היד והזזנו את האוזן וככה הבלטנו את הגב.
שלב 4 - נתחיל לתקן, צריך שחלקים בגוף יהיו שווים זה לזה, במקרה שלנו הידיים לא שוות מבחינת המראה, ולכן צריך שהן יהיו דומות
שלב 5 - בשלב זה תיקנתי עוד בעיה ספציפית שהיא לעגל את הראש, רב האנשים פשוט לא מעגלים את הראש כמו שצריך, הזזתי טיפה את האוזן כדי שתתחבר לעיגול הראש.
שלב 6 - הצללה מחדש , בשלב זה נעשה הצללה נטרלית שהיא בעצם הצללה שהיא לא בהירה מדי לא ככה מדי, היא תתאים לנו את המראה התלת מימדי.
שלב 7 - בשלב זה צריך להצליל את הפוקימון מאוד בזהירות, צריך להבליט את ההצללה התלת מימדית, ואיך עושים את זה, נצליל חלקים אחוריים כמו הגב שאמרנו שאנחנו נראה חלק ממנו, או חלקים שהצבעים הבהירים לא מגיעים אליהם
שלב 8 הצללה בהירה, היכן שההצללה הבהירה מגיעה נצליל שם, לכל פוקימון יש הצללה בהירה משלו, הכל תלוי מה הסוג של הפוקימון, יש פוקימונים בעלי פרווה שההצללה הבהירה שלהם וגם ההצללה ההכללית שונה מפוקימונים אחרים, גם לפוקימוני מים יש הצללה שונה בגלל הקסקסים שלהם.
שלב 9 - צביעת קווי מתאר, בשלב זה נצבע את קווי המתאר באזורים הבהירים ביותר בגוף.
שלב 10 בשלב זה נעבור על הפייק נבדוק מה צריך לתקן ואחר כך זהו יש לנו סוג של פוקימון דו מימדי, תלת מימדי
אוקיי מצטער על שהמורה נעדר מהשיעור רבותיי.. הייתי בטיול צופים! אוקיי מדריך להצללה (למרות שממש אני מעדיף יותר ליצור פייקים..)
אוקיי בעצם ההצללה זה ממש פשוט.. יותר ממה שזה נראה.. תחשבו על הייצור המפוקסל שלכם כבאמת דבר שצריך לדמיין אותו במשחק!
לשם דוגמא ניקח את צ'ויסטרקפוקימון קלאסי ולא מובנה יותר מידיי...
אוקיי..
1. ההצללה הבהירה!.. החלו את ההצללה בדבר הפשוט ביותר בחירת צבע בהיר יחסית לצבע שבחרתם לפייק!
ההצללה באה בצד שמאל למעלה של הפייק תמיד!!!!! משום ש''שמש'' באה משם! רוב הזמן פשוט הצלילו את מצחו של הפייק שלכם.. הסתכלו בתמונה! יופי שלב ראשון עברנו
2. ההצללה הכהה!.. מעט יותר קשה אתם יודעים.. תמיד תצלילו את הפייק שלכם בצבעים כהים יותר מהרגיל ובצורה מעגלית בלבד! (אלא אם כן אתם מצלילים אבן או משהו) בעיקרון תלמדו על בשרכם את המצב.. ואני רציני! הדליקו את האור בחדר או בכל מקום אחר.. והרימו את ידכם 90 מעלות מגופכם! ראו איך ההצללה עובדת בחיים האמיתיים
זה עוזר תאמינו לי.. ועכשיו על הפייק שלכם.. תנועות מעגליות אמרנו! ושמקיפות את הפייק בכל הצדדים חוץ משמאל למעלה ומעט ימין למעלה.. חשוב שתתייחסו לפייק שלכם בצורה ממש אנושית.. תחשבו שזה יהיה אמיתי.. איך הוא היה מוצלל.. אך ורק בצורה הגיונית.. מעגלית.. ולא מסורבלת!
3. קווי המתאר- הכי קל בעולם... קחו צבע ממש כהה.. והצלילו מקומות בהירים..
4. צבעי התימוכין.. קחו צבעים ממש כהים כמעט כמו קווי המתאר.. וסמנו מקומות חסומים בפייק.. פשוט קחו את המדריך שכרגע פירסמתי פה.. ותראו במקומות כמו כף הרגל שלו.. מקום חסום ולא מואר.. יש עוד גוון צבע כהה בהרבה! לפעמים קווי המתאר וצבעי התימוכין זהים!
שיעורי בית תלמידים!
לפקסל בשיטת הבועות שלי (יש מדריך) ולהצליל!
אם קשה תעשו בשיטת החירבוש.. ולהצלייייילללללל יפההההה
רוצה לראות תוצאות!!!!!!!!!!!!
נערך לאחרונה על ידי TheDragonFly, 04-02-2011 בשעה 11:44 PM
יש כרגע 1 גולשים שצופים באשכול. (0 משתמשים ו-1 אורחים)