Pokemon GO
מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3
  1. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Jul 2011
    שם: אלון
    הודעות: 550
    #1
    דרג"ש ופגיעה
    לכל מפלצת יש דרג"ש, הדרג"ש הוא כמה הגנה יש לישות וכמה קשה יהיה לפגוע בה.
    כדי לפגוע אתה מטיל את הקוביה הכי חשובה (ק 20) ולה אתה מוסיף את הקפא"פ (קרב פנים אל פנים) או טווח רחוק.
    טווח רחוק : פגיעה מרחוק לודגמא חץ, שימוש בלחש בטווח וכו. טווח רחוק הוא : תוסף התקפה בסיסי + זרז.
    קפא"פ : פגיעה מקרוב לדוגמא הנפחת חרב או נשיכת דוב. קפא"פ הוא : התוסף התקפה הבסיסי + כוח
    תוסף התקפה בסיסי : אי אפשר להסביר זה משתנה בין מקצוע למיקצוע ותלוי ברמה.
    דוגמא
    מורטאל הלוחם ברמה 3 תוקף את תניס ברמה 2 (דרג"ש 17) הוא מניף את חרבו האדירה ומטיל ק20. יוצא לו בקובייה 11 לזה הוא מוסיף את מתאם הכוח שלו (4) ואת תוסף ההתקפה הבסיסי שהוא 3. יצא לו סך הכל 18 מה שאומר שהוא
    עבר את דרג"ש היריב ופגע בו.
    תכונות
    לכל שחקן ומפלצת יש תכונות:
    כוח : מעלה נזק של התקפות קפא"פ ומעלה את הסיכויים לפגיעה (כמה הדמות חזקה)
    זרז : מעלה את הדרג"ש, מעלה נזק של התקפות טווח רחוק ומעלה את הסיכויים לפגיעה (כמה הדמות זריזה)
    חוסן : משפיע על החסינות לרעלים וחומצות, משפיע על כמות הנק"פ (חיים) (כמה הדמות חסונה
    כריזמה : כמה הדמות יפה/אקזוטית וכמה היא יודעת לשכנע (משפיע על לחשי טרובדור ומכשף)
    תבונה : כמה הדמות מבינה מתמונה כל שהיא לדוגמא דמות נכנסת לחדר לכמה דברים היא שמה לב. כמו חתימה על התמונה שעל הקיר וכו. משפיע על לחשי אשף
    חכמה : כמה הדמות חכמה וידעת על היסטוריה, טבע או מאגיה. משפיע על לחשי אביר קודש סייר וכהן.

    לחשי תכונות : ישנם לחשים שמעלים באופן זמני את הערך
    כוח : כוח השור
    זרז : חן חתולי
    חוסן : חוסן הדוב
    כריזמה : פאר הנשר
    תבונה : ערמומיות השועל
    חכמה : חכמת הינשוף
    כל לחשים אלו מעלים ב1ק2+2 את ערך התכונה (1ק2 אומר שמטילים פעם אחת קוביה עם 2 פאות [למרות שאין כזאתי אז מטילים במצב כזה מטבע])

    כמות התכונות שיש לכל שחקן מוצגת כך :
    אם לדמות יש ערך כוח 8 אז יש לה -1 מתאם (המתאם הוא המספר שמשתמשים בו להטלות וכו לא הערך)
    8=1-
    10=0
    12=1
    14=2 הנוסחא היא המספר (לדוגמא 16) פחות 10 (6) לחלק ב2 (3)
    16=3
    18=4
    20=5
    וכו

    דרכי חילוק הנקודות לערכים
    דרך 1
    לפי החוקים של הספר את מקבל 28 נקודות שאותם את מחלק בין התכונות
    הכל מתחיל בשמונה ואתה משדר את התכונות ככה.
    לדוגמא כדי לשדרג את 8 ל10 אתה משלם 2 נקודות
    אך כדי לשדרג מ12 ל14 יעלה לך 4 נקודות (כל שדרוג לערך עולה 2 נקודות)
    8-12 כל שדרוג עולה 1
    13-14 כל שדרוג עולה 2
    15-16 כל שדרוג עולה 3
    17-18 כל שדרוג עולה 4
    אי אפשר להעלות יותר מ18. (רק עם לחשים כמו חוסן הדוב, חן חתולי או תוספי גזע)

    דרך 2
    מטילים 4ק6 (מטילים 4 פעמים קוביה שיש לה 6 פאות) ובוחרים את 3 התוצאות הכי גבוהות ומחברים אותם יחד וזה הערך.
    דוגמא : ביצירת הדמות מורטאל הלוחם הטילו 4ק6 ויצא 3 4 6 ו1 אז המספרים הכי גבוהים הם 3 4 ו6 אז עושים 3+4+6=13 בגלל ש13 הוא לא נמוך ולא גבוה אז בחרו לשים את הערך הזה בחוסן אבל כשהטילו 6 6 6 ו5 ובחרו את 6 6 ו6 ועשו 6+6+6=18 שזה מספר מאד גדול החליטו לשים ערך זה בכוח שהוא חלק חשוב מאד ללוחן.
    ככה עושים 6 פעמים (פעם לכל תכונה)

    דרך 3 (הדרך המועדפת עלי ועל כל המדריכים כמעט)
    לוקחים את המספרים 18 16 14 12 10 ו8 ומחלקים אותם בתכונות.
    (הכי פשוט והכי שווה)

    נ.ב
    אני בעצמי כותב את כל המדריכים לא לקוח משום מקום אחר (חוץ מהספר כמובן)
    נערך לאחרונה על ידי alonsiro, 07-09-2011 בשעה 12:05 AM


    תחממו ותאכליו !!! כרגע רק תחממו :-(

    יש לי משחק חדש !!! Clash of Gods

    Spoiler ספוילר

  2. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Jul 2010
    שם: יונתן
    הודעות: 4,808
    #2
    אין בעיה. תכתוב שמחשבים מתאם כך:
    מורידים 10 ואז מחלקים ב2

    לדוגמא:
    המתאם של הערך 12 הוא 1 כי:
    1=2: (12-10)

    קרדיט ענק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לGeneralAdam


  3. היכל התהילה
    תאריך הצטרפות: Apr 2010
    הודעות: 46,420
    #3
    לא אוהב לשחק עם קוביות, לא זוכר איך קוראים לזה שהוא בלי קוביות.
    תודה בכל מקרה, המשך כך.
    נוסף ללינקייה בנעוץ.

מידע על הנושא

משתמשים שצופים באשכול

יש כרגע 1 גולשים שצופים באשכול. (0 משתמשים ו-1 אורחים)

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •