שלב 2!
בשלב זה תלמדו דבר חשוב, הצללה, הצללה גורמת לקח שמה שאתם מציירים יראה אמיתי ובעל עומק, יצור לציור שלכם צורה ומראה, הצללה היא הדבר הכי חשוב בציור ממוחשב
שלב ראשון - עיגול - ציירו עיגול או תשתמשו בכפתור המצוג ליד העיגול הוא יעזור לכם להכין עיגול כי אתם עדיין מתחילים, אבל מומלץ שתנסו לצייר עיגול.
שלב שני - לוקחים צבע - להתחלה קחו פוקימון, אני לקחתי את סקווירטל, השתמשו בכפתור שליד סקווירטל וקחו ממנו רק צבע אחד, אני לקחתי את הכחול.
שלב שלישי - בונים מד צבעים - אחרי שלקחתם את הצבעים סדרו אותם מהבהיר לכהה ביותר, כחו לפחות 4 דוגמאות, את צבע מספר 4 אפשר למצוא ליד הקווים השחורים איפה שיש את הצבע הכי בהיר בגוף, עכשיו תמספרו את הצבעים מ1 עד 4, ההכי בהיר הוא 1 וההכי כהה הוא 4.
- צובעים את העיגול - בשלב זה נצבע את העיגול בצבע 2.
צבע מספר 2 הוא צבע הבסיס של הגוף שלא מושפע מהתאורה שבמקום.
שלב רביעי - הצללה בהירה - בשלב הזה נצייר שמש שתראה לנו מהכין מגיעים הצבעים הבהירים, ואז צבע את המקום הזה בצבע הבהיר, שמספרו הוא 1.
צבע מספר 1 צבע המשופע מהצללת האור, מהכין שמגיע האור שם תהיה הצללה בהירה.
שלב חמישי - הצללה כהה - בשלב זה נצייר כמו צל שיש לעיגול, הצל הוא בעצם מה שאומר לנו איפה הצל של העיגול עצמו, הצבע של הצל הוא צבע מספר 3.
צבע מספר 3 - צבע אשר מושפע מהצל של אותו עצם, הצבע מסמן את הצל של אותו עצם.
שלב שישי - צביעת קווי המתאר - בשלב זה צובעים את הקווים השחורים הנקראים קווי מתאר, הם קווי הבסיס של העיגול או של כל דבר אחר, הם כמו מן תבנית, כדי לצבוע אותם נשתמש בצבע מספר 4, אנחנו צבע את קווי המתאר רק באזורים שנמצאים מעל להצללה הבהירה של צבע מספר .
צבע מספר 4- צבע קווי המתאר המסמן את האזור של ההצללה המהירה של צבע מספר 1.
שלב שביעי - סיימנו את העבודה יש לנו הצללה!
זה ממש לא טוב
קודם אל תשתמשי בתמונות כאלה, תשתמשי רק בתמונות של הפוקימונים מהמשחקים.
הצבעים שלקחת לא נכונים, לקחת מכל חלקי הגוף, אם תשימי לב אני לקחתי רק מהחלקים הכחולים של סקווירטל בגוף, כאילו רק מגוף עצמו שלו ולא מהשריון, את צריכה לקחת את הצבעים רק מהגוף של צ'יקוריטה, בלי להכליל את העלה או הציפורניים או העיניים
שלב 3 א - הכנת הפייק הראשון
בשלב זה נתחיל להכין את הפייק הראשון שלכם, בשלב זה נעבוד רק על התבנית עצמה של הפייק.
התבנית היא בעצם בניית הצורה של הפייק, איך הוא יראה, בשלב זה נפעל לפי שיטת הקישקוש, בשיטה זו לא צריך להשקיעה מחשבה רבה בהמצאת הפייק אלה סתם לנסות ליצור איזה משהו, בשלבים הבאים כבר נלמד איך ליצור פייק ברמה גבוה.
שלב 1 - בשלב זה מציירים בצורת חירבוש פוקימון, הוא לא צריך להידמות לפוקימון סתם נותנים ליד לצייר במקומך.
שלב 2 - בשלב זה נתחיל את התיקון, בשלב זה נתחיל מהחלק התחתון שצריכים להיות בו חלקים מעוגלים, ואיך עושים את זה, לוקחים צבע אדום ומסמנים את הנקודות השוחורת שיש להן פוטנציאל להפוך לחלקים עגולים, ומה שנשאר בשחור זה מה שנמחק לאחר הסימון האדום, השחורים הם החלקים הלא טובים.
בצד השני של התמונה נראה את החלקים אחרי המחיקה של השחורים ואז עושים השלמה שמחברת בין החלקים וההשלמה נמצאת בצבע הכחול.
שלב 3 - בשלב זה נעבור לחלק העליון, שהו צריך להיות קוצני יותר, גם בוא אנ אסמן באודם חלקים שיש להם פוטנציאל להיות קוצניים, ואת אלה שלא ישארו בשחור ויעלמו בצד השני של התמונה, ואז אנ שוב עושה השלמה של הצבע הכחול.
שלב 4 - וזהו יש לנו תבנית מוכנה לפייק.
יש כרגע 1 גולשים שצופים באשכול. (0 משתמשים ו-1 אורחים)