*אביזי,אתה המנהל היחיד,ואתה יודע שאישרת,אני באמת חייב לצטט?
The Rise Of The Mage Of Darkness
*פעם זה היה "כוח הקסם-עלייתו של המכשף האפל" אבל אני מוריד את הקטע הזה של ה"כוח הקסם" בקרוב תבינו למה...
רקע:
לפני שנים רבות,בארץ מסתורית ומלאה חיות קסם וכוחות מסתוריים,קוסם אפל מרושע,קוסם ראשון ויחיד מסוגו קם,הוא השתמש בכוחותיו העצומים בשביל לשלוט בחיות הקסם והפך אותם למרושעות במטרה אחת לשלוט בארץ שבה הוא חי.
מסדר הקוסמים העליון החליט שלא להכניע למכשף האפל והחליט להילחם,חמשת היסודות:אש,מים,טבע,חשמל,רוח התאחדו במטרה אחת,להשמיד את האפלה.
מכשפי המסדר נכשלו במשימה שלהם,והמכשף האפל לקח את כוחותיהם והצליח להפוך לבעל כול הכוחות.
המכשפים הזקנים והחלשים החליטו שלא להילחם במכשף הרשע והחליטו לשלוח חמישה קוסמים צעירים,חזקים וטובים יותר מהם.
כעת,שהמכשף האפל קיבל את כול הכוחות שהוא צריך בשביל להיות בעל הכוח האולטימטיבי,כמעט אין אף אחד שיצליח להשמידו.
אך קוסם אחד הצליח לכבול את כוחותיו של המכשף למשך אלף שנים שלמות.
אחרי אלף שנים
"איפה אני" דרש לדעת המכשף האפל אחרי שהתעורר מהכישוף שהטיל עליו אותו מכשף אמיץ,הוא גילה שכוחותיו נעלמו,ויצא למסע אחר חמשת היסודות
המטרה שלכם בתור קוסמים היא להגן על חמשת היסודות מפני הקוסם האפל ולהרוס את הכוח שלו.
*הרקע מיועד למ''ת המקורי,חלק מין הדברים פה לא קשורים לנוכחי*
מקצועות:
במ''ת הזה,בניגוד למקורי תוכלו לבחור בין שלוש מקצועות,אביר,קשת וקוסם [גנב\סייר לא יהיה,לא סובל אותם...],לכל מקצוע יש יתרון וחסרון.
בסיסיים:
*מההתחלה,אי אפשר להשתנות אליהם אבל אפשר מהם*
קוסם:
יתרון:מהיר מאוד,בעל יכולות זימון וכישוף.
חסרון:גרוע בקרב אחד על אחד מקרוב,הגנה נמוכה מאוד.
במשחק תוכלו לבחור בין שני סוגים של קוסמים,מודרני וקלאסי.
הקוסם המודרני משתמש בקלפים בשביל להשתמש בקסמים שלו,בכך הוא לוקח סיכון רב שהוא לא יקבל את הקלף המתאים למצב שלו ולכן הוא עלול להפסיד בקרב.
לקוסם הקלאסי יש היתרון בזה בגלל שהוא משתמש בשרביט או בכלים מיסטים אחרים והוא יכול לבחור את הקסם המתאים,הבעיה היא שלעומת הקלפים,הקוסם צריך להשתמש בכוחות שעלולים להיגמר לו בזמן קרב [קסמי קלף מחלישים פחות את המשתמש בהם].
אביר:
יתרון:התקפה פיזית חזקה,שריון חזק.
חסרון:תנועה מוגבלת ומהירות נמוכה [יש אפשרות להוריד את החסרונות האלו עם הורדת השריון] הגבלת יריבים [אביר יכול להילחם רק במעט יריבים כל פעם {זה הגבלה פיזית,אין אפשרות לשנות}].
אבירים הם לוחמים חזקים מאוד,משתמשים בנשקים כבדים כמו חרבות,פטישים או גרזנים,זה מאפשר להם לגרום נזק רב מאוד ליריב שלהם,בזמן קרב הם נמצאים במרכז הקרב בגלל שיכולותיהם לא מאפשרות להם יותר מזה.
יכולות\Skills
ספוילר
קשת:
יתרון:דיוק גבוה במיוחד [כמובן שאתם תוכלו לפספס את המטרה],יכולת טיפוס ומהירות גבוהות במיוחד.
חסרון:תחמושת מוגבלת,הגנה נמוכה.
הקשתים משתמשים בחץ וקשת בדרך כלל מעץ,לעיתים נדירות גם ממתכת [חצים ממתכת עולים יותר,כבדים יותר אבל יכולים לגרום נזק גבוה יותר],יכולת הטיפוס שלהם גבוהה מאוד,יכולת הדיוק של הקשתים גבוהה מאוד והם יכולים לפגוע ביריב גם ממרחק רב,לרוב לא נמצאים בזירת הקרב המרכזית.
יכולות\Skills
ספוילר
משניים:
*אפשר להפוך במהלך המשחק*
גנב:
יתרון:זריזות,הגנה ממוצעת.
חסרון:נלחם בטווח קצר בדר''כ [אלא אם כן משתמש ביכולות מיוחדות].
גנבים משתמש בשני סכינים קצרים בשביל לפגוע ביריביהם,בדרך כלל הם לא נותנים לנשק שלהם לאבד.
יכולות\Skills
ספוילר