Pokemon GO
עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 33
  1. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Jan 2009
    שם: רמת הגולן
    הודעות: 48
    #1
    מדריך ל Advance Map (מתחילים)
    (במדריך אני משתמש במשחק אדום אש אבל המדריך נוגע כלפי כל משחק אחר שברשימה)

    מה זה Advance Map?

    Advance Map היא תוכנה לעריכת מפות (כמו שמה) שבא ביכולתכם ליצור ולערוך מפות שלמות,
    כמו: ערים, דרכים, מערות, יערות ועוד...
    בAdvance Map תוכלו לערוך כמה דברים-


    אדום
    - "Map" (מפה) בסרגל זה תוכלו לערוך את המראה החיצוני של המפה בעזרת בלוקים (קוביות שבעזרתם אתם בונים את מראה המפה).
    צהוב- "Movement Permissions" (הרשאות תזוזה) בסרגל זה תוכלו לבחור דרך איזה עצמים או דרכים תוכלו לעבור, ודרך איזה לא.
    ירוק- "Events" (אירועים) בסרגל זה תוכלו לערוך, ליצור ולשנות את האירועים שבמשחק על ידי סקריפטים.
    כחול- "Wild Pokémon" (פוקימונים פראיים) בסרגל זה תוכלו לבחור אילו פוקימונים יהיו בשדה, במים או בחכה.
    סגול- "Header" (כותרת) בסרגל זה תוכלו לערוך את מאפייני המפה.

    אפשרויות בסיסיות

    פתיחת משחק

    בכדי לפתוח משחק לחצו על הלחצן הזה-

    יפתח לכם חלון, חפשו את המשחק שברצונכם לפתוח (התוכנה פועלת רק עם המשחקים: רובי, ספיר, ברקת, אדום אש וירוק עלה)ולחצו עליו פעמיים.

    כניסה למפה הרצויה

    לאחר פתיחת המשחק תוכלו לראות שלושה אייקונים מתחת ללחצן הפתיחה-

    לחצו פעמיים על-"From INI" ואז ייפתחו לכם עוד מלא אייקונים מתחתיו, כל אייקון הוא מפה שונה שאותה תועלו לערוך, בכדי לפתוח את המפה לחצו על האייקון פעמיים (המפות רשומות בשפה לא מובנת, לכן תלחצו על המפה הרצויה ותנסו לזהות אותה מהמשחק).

    שמירת השינויים

    בכדי לשמור את השינויים שבמשחק לחצו על הלחצן הצמוד מימין ללחצן הפתיחה-

    והמשחק יישמר אוטומטית.

    סרגל המפה (Map)


    בסרגל המפה תוכלו לערוך את מבנה והמראה החיצוני של המפה.

    ירוק- כאן רואים את כל המפות שאפשר לנווט דרכן, כל ריבוע מראה מפה שונה.
    אדום- כאן רואים את המפה כמו שהיא ואותה תוכלו לשנות בעזרת הבלוקים (במפה לא רואים את האנשים כי זה חלק אחר בעריכה).
    כחול- אלו הבלוקים שבעזרתם בונים את מראה המפה ואת מראה הבלוקים הגובלים.
    צהוב- אלו הבלוקים הגובלים, הבלוקים שנמצאים אחרי כל מה שאתה בונה.

    עכשיו נעבור לבנייה,
    הבנייה היא מאוד פשוטה, פשוט לוחצים על המקש השמאלי הסרגל הבלוקים על אחד מהבלוקים ואז לוחצים שוב על המקש השמאלי ומניחים את הבלוק במקום הרצוי במפה.
    ניתן גם ללחוץ על המקש הימני על אחד הבלוקים שבתוך המפה ובעצם להעתיק אותו למקום אחר.

    סרגל הרשאות התזוזה Movement Permissions))

    בסרגל הרשאות התזוזה תוכלו להחליט איפה עוברים, שוחים, נתקעים ועוד...

    כחול- המפה, שבה תוכלו לשנות את מיקום התזוזה.
    אדום- סרגל המצבים, כל אות וצבע אומרים משהו אחר-
    0-עובר בין רמה לרמה (רמה- הכוונה לרמת גובה).
    1-חפץ, בלתי ניתן לעבור דרכו.
    4-רמת גובה 0, מסמל מים שאפשר לעבור בעזרת HM3 SURF.
    C-רמת גובה 2, רמת הגובה הרגילה, משמש כדרך לעבור בה.
    D-רמת גובה 2, חפץ, בלתי ניתן לעבור דרכו (פועל הדיוק כמו 1). [שלט]
    C3-מאפשר לעבור מתחת ומעל בכל זמן שרמות הגובה והבלוקים הנכונים סביבו.
    (אם מישהו מכם תהה למה לא רשמתי את כל האחרים, זה בגלל שהם לא שימושיים).
    הבנייה היא מאוד פשוטה, פשוט לוחצים על המקש השמאלי בסרגל המצבים על אחד מהמצבים ואז לוחצים שוב על המקש השמאלי ומניחים את המצב במקום הרצוי במפה.
    ניתן גם ללחוץ על המקש הימני על אחד המצבים שבתוך המפה ובעצם להעתיק אותו למקום אחר.

    סרגל האירועים (Events)

    בסרגל האירועים תוכלו לערוך את האירועים שבמשחק.

    אדום-אלו האירועים, האירועים יכולים להיות בצורת אנשים, עצים, פוכדורים, שלטים ומלכודות.
    סגול-זוהי המפה בה תוכלו לערוך את האירועים.
    ירוק-זה סרגל האירועים, הוא משנה את האפשרויות של כל אירוע.
    כתום-"Picture No" (מספר התמונה) לכל תמונה במשחק יש מספר, דפדפו בין המספרים ותראו את התמונה משתנה.
    כחול-"Movement Type" (סוג תזוזה) כאן אתם יכולים לבחור איך האירוע (לרוב אנשים) יזוז.
    ורוד-"View Radius" (רדיוס תצפית)האופציה הזו היא רק למאמנים, זה אומר מכמה רחוק המאמן יכול לראות אתכם.

    אם תלחצו על הלחצן הזה-

    המפה שלכם תשתנה ותיראה ככה-

    ואז אתם תראו את כל האירועים, אפילו אלו שלא נראים לעיין כמו שיגור או נקודת נחיתה.
    W-(Warp) זה אירוע השיגור, כשהשחקן מגיע לנקודה הזו הוא משתגר למפה מסוימת.
    S-(Script) בסימנים האלו לא כדי לכם לגעת, כי אם משנים שם כל מני דברים אז חלק מהאירועים לא מתקיימים (תתאמנו לכם ותחפשו כל מני דברים בתוכנה ואולי תבינו קצת יותר ותוכלו להתעסק עם זה).
    P-(Person) אלו האירועים שמייצגים את האנשים, העצים והפוכדורים.
    S-(Signpost) אלו האירועים שמייצגים את השלטים.
    F-(Flying Position) זהו איזור הנחיתה, כאשר אתם עפים לאותה עיר זה יהיה המקום בו תנחתו.

    סרגל הפוקימונים הפראיים (Wild Pokémon)

    בסרגל הפוקימונים הפראיים תוכלו לבחור אילו פוקימונים יהיו בדשא במים או בחכה.

    אדום-כאן תוכלו לבחור איזה פוקימונים את רוצים לערוך אלו שבדשא, אלו שבמים או אלו שבחכה.
    סגול-אחוזי ההיתקלות בפוקימון, ככל שהמדד יותר גבוה כך הסיכויים יותר גדולים.
    כתום-הרמה המינימאלית והמקסימאלית של הפוקימונים.
    ירוק-הפוקימונים שבדשא.

    סרגל הכותרת (Header)

    בסרגל הכותרת תוכלו לערוך את מאפייני המפה.

    אדום-שינוי שם המפה, רק רשמו את השם הרצוי ולחצו על "Change Name".
    כתום-המוזיקה שמתנגנת ברקע של המפה, פשוט בחרו אחת מן המנגינות האפשריות וזה ישתנה.
    ירוק-המערה שתהיה באותה העיר, האם היא תהיה מערה חשוכה או רגילה.
    כחול-מזג אוויר, מאוד שימושי, אפשר לשנות את מזג האוויר באותה המפה.
    סגול-סוג, כאן אתה בוחר מה זה בעצם המפה הזאת, עיר, מתחת למים, עיירה, בסיס סודי ועוד...

    זהו,
    בעצם זהו סיומו של המדריך אני נתתי לכם פחות או יותר כל מה שאני יודע על התוכנה
    Advance Map אם למישהו יש הערות ,תיקונים או רוצים להוסיף, אני אקבל אותם בברכה.
    המדריך הזה הוא 100% שלי (Floop).
    אבל אם מישהו ממש חייב להעתיק את המדריך הזה לפורומים או אתרים אחרים בבקשה שייתן קרדיט לFloop מפורום פוקימונס.
    תודה רבה והמשך יום נעים, בברכה .Floop
    :lol:
    בברכה, <span style=\'color:orange\'>Floop</span>.
    פעיל <span style=\'color:red\'>Pokemons.co.il</span>
    בפורום משחקים שונים של פוקימון :]
    לשאלות, עזרה או הדרכה בנושא האקים של פוקימון-
    ניתן לפנות אלי דרך ICQ

    שלי &gt;.&lt;
    מעצב מתחיל D:

  2. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Feb 2009
    שם: בבית
    הודעות: 1,682
    #2
    תודה אחי עזר לי
    אבל איך שמים פוקימונים בדשא?
    מחפש מעצב.
    לפנות אלי בפרטי D:

    תודה למאי.

    שלי.

    פוקימון - המאמן החוזר!

  3. מורחקים
    תאריך הצטרפות: Dec 2008
    הודעות: 278
    #3
    תגיד איך מוסיפים איוונטים? (לא כמו של מיו,אלא כמו של מישהו שחוסם אותך אם אתה מנסה ללכת).

  4. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Dec 2008
    הודעות: 324
    #4
    תודה רבה&#33;&#33; אבל איך אני מוחק צעד לא רצוי?

  5. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Jan 2009
    שם: רמת הגולן
    הודעות: 48
    #5
    תגיד איך מוסיפים איוונטים? (לא כמו של מיו,אלא כמו של מישהו שחוסם אותך אם אתה מנסה ללכת).
    בשביל שה חייבים ללמוד סקריפטים ושפות מחשב, אפילו אני לא יודע את זה, זה ממש מסובך.

    תודה רבה&#33;&#33; אבל איך אני מוחק צעד לא רצוי?
    עניתי לך על זה כבר באשכול אחר...
    אתה לא יכול, זה בלתי אפשרי בתוכנה.
    אולי יעשו משהו כזה בגרסאות מאוחרות יותר.

    תודה אחי עזר לי
    אבל איך שמים פוקימונים בדשא?
    וואי אחי שחכתי לגמרי את החלק הזה :XD:
    עכשיו אני מוסיף ועורך.[ערכתי :]
    בברכה, <span style=\'color:orange\'>Floop</span>.
    פעיל <span style=\'color:red\'>Pokemons.co.il</span>
    בפורום משחקים שונים של פוקימון :]
    לשאלות, עזרה או הדרכה בנושא האקים של פוקימון-
    ניתן לפנות אלי דרך ICQ

    שלי &gt;.&lt;
    מעצב מתחיל D:

  6. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Oct 2008
    הודעות: 368
    #6
    אחי איך אני עושה שיגור למקום שאני בוחר כי כל פעם שאני עושה את זה זה יוצא לי במקום לא רצוי אתה יכול לעזור לי

  7. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Jan 2009
    שם: רמת הגולן
    הודעות: 48
    #7
    אחי איך אני עושה שיגור למקום שאני בוחר כי כל פעם שאני עושה את זה זה יוצא לי במקום לא רצוי אתה יכול לעזור לי
    אם אתה נכנס למפות דרך הHEADER (במקום ללחוץ על FROM INI ללחוץ על FROM HEADER)
    אתה תראה שזה הולך לפי מספרים.
    כל תקיה תהיה מספר-שזה ה"MAP BANK"
    ואז יהיה נגיד נכנסתה לתקייה 4,
    אז יהיה- 4.0 4.2 4.3 וכ&#39;ו...
    המספר שלאחר הנקודה זה

    ה"MAP".
    עכשיו...
    אם תלחץ על אחד מהשיגורים אתה תראה בצד-

    את זה.

    בקיצר,
    תחפש את המפה שאתה רוצה להשתגר אליה דרך הHEADER,
    תמלא את הפרטים שלה בתוך האירוע של השיגור,
    ואתה מסודר. :P
    בברכה,
    Floop
    בברכה, <span style=\'color:orange\'>Floop</span>.
    פעיל <span style=\'color:red\'>Pokemons.co.il</span>
    בפורום משחקים שונים של פוקימון :]
    לשאלות, עזרה או הדרכה בנושא האקים של פוקימון-
    ניתן לפנות אלי דרך ICQ

    שלי &gt;.&lt;
    מעצב מתחיל D:

  8. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Dec 2008
    הודעות: 324
    #8
    אם אי אפשר למחוק צעד לא רצוי אז אתה צריך לעשות הכל מההתחלה עם טעית? ולא הבנתי נגיד עשיתי משהו איך אני עושה שיהיה אפשר להיכנס דרך הדלת? ואיך אני עושה שהיא תוביל לאן שאני מחליט..

  9. מנהל פורומי משחקי פוקימון
    תאריך הצטרפות: Jul 2008
    הודעות: 9,517
    #9
    אתה חייב לערוך את התמונות.
    או שהתמונות קטנות מדיי וקשה להבין איפה הן בתוכנה, או שהן גדולות מדי והורסות את העמוד.
    אחרי שתערוך את התמונות לגודל נורמלי, אקרא את המדריך כמו שצריך ואחליט מה לעשות איתו.

  10. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Oct 2008
    הודעות: 368
    #10
    אחי איך אני מוסיף תמונות לאיוונטים וגם איך אני עושה שאחרי שאני מדבר אם הפוקימון אז זה נכנס לי לקרב

    תודה מראש

  11. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Dec 2007
    הודעות: 232
    #11
    מצטרף לשאלה של גרטינה איך כשמדברים עם פוקימון זה נכנס לקרב?
    ואיך אני מוסיף עוד שיגורים לבתים?

    תודה.

  12. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Dec 2008
    הודעות: 324
    #12
    איך אני עושה שיהיה אפשר להיכנס דרך הדלת של הבית?

  13. YoRt3m
    Guest
    #13
    כל הכבוד על ההשקעה&#33;

  • משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Jan 2009
    שם: רמת הגולן
    הודעות: 48
    #14
    אם אי אפשר למחוק צעד לא רצוי אז אתה צריך לעשות הכל מההתחלה עם טעית? ולא הבנתי נגיד עשיתי משהו איך אני עושה שיהיה אפשר להיכנס דרך הדלת? ואיך אני עושה שהיא תוביל לאן שאני מחליט..
    לא, אי אפשר למחוק צעד לא רצוי (שאלתה אותי את זה כבר 5 פעמים...)
    אם עשיתה משהו לא טוב, אז אתה יכול פשוט לתקן את הצעד הזה אתה לא חייב להתחיל הכל מההתחלה...
    (זה לא כמו לכתוב ספר תנ"ך).
    אם אתה רוצה להיכנס דרך הדלת, אתה פשוט מאוד שם את האירוע של השיגור (W) על הדלת...
    ובכדי להחליט לאן היא תוביל, תסתכל על התגובה שלי מעליך...

    אתה חייב לערוך את התמונות.
    או שהתמונות קטנות מדיי וקשה להבין איפה הן בתוכנה, או שהן גדולות מדי והורסות את העמוד.
    אחרי שתערוך את התמונות לגודל נורמלי, אקרא את המדריך כמו שצריך ואחליט מה לעשות איתו
    כן ערכתי אותן כבר אתמול ב-1 בלילה, אבל בגלל שהיה ROLLBACK
    אני אערוך אותן שוב.

    אחי איך אני מוסיף תמונות לאיוונטים וגם איך אני עושה שאחרי שאני מדבר אם הפוקימון אז זה נכנס לי לקרב

    תודה מראש
    מה זה תמונה לאיוונט???
    ובכדי לעשות שאתה תדבר עם פוקימון ואז תילחם נגדו אתה צריך ללמוד סקריפטים ושפת מחשב...
    וכבר כתבתי במדריך שאני לא יודע את שני הדברים האלה.
    אז אני לא יכול לעזור לך (אם אתה ממש חייב אז תפנה אלי בפרטי אני אביא לך קישורים למדריכים באנגלית).

    מצטרף לשאלה של גרטינה איך כשמדברים עם פוקימון זה נכנס לקרב?
    ואיך אני מוסיף עוד שיגורים לבתים?

    תודה.
    על השאלה הראשונה עניתי,
    אבל מה זאת אומרת עוד שיגורים?
    אתה לא יכול להסתפק באחד?

    איך אני עושה שיהיה אפשר להיכנס דרך הדלת של הבית?
    אתה פשוט מאוד שם את האירוע של השיגור על דלת הבית,
    ואז כשאתה הולך לאותו מקום אתה משתגר לתוך הבית.

    כל הכבוד על ההשקעה&#33;
    תודה&#33; :XD:
    (נחמד שהמייסד אומר לי כל הכבוד ונותן לי "חבר כבוד" :P )
    בברכה, <span style=\'color:orange\'>Floop</span>.
    פעיל <span style=\'color:red\'>Pokemons.co.il</span>
    בפורום משחקים שונים של פוקימון :]
    לשאלות, עזרה או הדרכה בנושא האקים של פוקימון-
    ניתן לפנות אלי דרך ICQ

    שלי &gt;.&lt;
    מעצב מתחיל D:

  • משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Dec 2007
    הודעות: 232
    #15
    אני מתכוון לזה שנגיד שיש 4 שיגורים בעיר למקומות כלשהם ואני רוצה לעשות עוד שיגור אז איך אני מוסיף?

  • עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון

    מידע על הנושא

    משתמשים שצופים באשכול

    יש כרגע 1 גולשים שצופים באשכול. (0 משתמשים ו-1 אורחים)

    הרשאות

    • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
    • אתה לא יכול לפרסם תגובות
    • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
    • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
    •