Pokemon GO
מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11
  1. מנהל פורומי משחקי פוקימון
    תאריך הצטרפות: Jul 2008
    הודעות: 9,517
    #1
    מדריך ל-Pokemon ROM Changer

    הקדמה:
    אני בטוח שרבים מכם רוצים תוכנת עריכה לשחור 2 ולבן 2, שיצאו לפני כחצי שנה באנגלית.
    למשל לגרום לריולו להתפתח ברמה מסוימת במקום ע"י שמחה.
    לעלות את סטטוס מסוים של פוקימון בשישייה שלכם.
    לעלות את סיכוי התפיסה של אגדיים.
    לשנות את הפוקימונים שמופיעים בשדות.
    לעלות את הכוח הבסיסי של מתקפות מסוימות.

    ובכן, עכשיו אתם יכולים!
    והכל בתוכנה אחת, פשוטה ונוחה לשימוש, שמכילה את כל הדברים האלה, ועוד קצת!
    התכונה הזו היא כמעט מושלמת.
    לא ניתן בה לשנות את המתקפות שהפוקימונים לומדים בעליית רמה, ברבייה או ע"י מלמדי המתקפות, ולא ניתן לעצב את המפה.
    אבל חוץ מזה - כמעט הכל ניתן לעשות בתוכנה הזו!

    אני מדגיש - התוכנה היא רק לשחור 2 ולבן 2!
    לא לשחור ולא לבן ולא לאף משחק אחר.


    הורדה:
    קישור 1: https://dl.dropbox.com/u/12206225/pp...%20%28U%29.zip
    קישור 2: http://www.upf.co.il/file/922922800.html

    מספיק להוריד רק קישור אחד מהם, הקישור השני הוא גיבוי.


    התחלה:
    תשימו לב שאתם צריכים את התוכנה winrar או winzip בשביל לפתוח את הקובץ.
    תתחילו בלהוציא את כל הקבצים מה-zip ותשימו אותם בתיקייה בו נמצא קובץ המשחק שלכם.

    לאחר מכן, תפתחו את הקובץ prc_bw2.exe:



    יתפתח לכם החלון של התוכנה:



    תלחצו על File ואז על (Open Rom (O:



    יפתח לכם חלון, בו תבחרו את המשחק שלכם.
    אני מזכיר - שחור 2 או לבן 2 בלבד!


    בחירת הפוקימון:

    קודם כל, בצד שמאל, יש לכם את הרשימה של כל הפוקימונים לפי הסדר שלהם בנשיונלדקס.
    יש 2 דרכים לזרז מציאת פוקימון שאתם רוצים:
    1. ללחוץ באקראי על פוקימון מסוים. נגיד לחצתם על pidgey. ונגיד שאתם רוצים למצוא את Nidorino. אז תלחצו על האות N במקדלת. התוכנה תעבור לפוקימון הכי קרוב שמתחיל ב-N.
    במקרה הזה, הפוקימון הוא Nidoran-F (נידורן נקבה).
    תלחצו שוב על N וזה יוביל אתכם לפוקימון הבא שמתחיל ב-N, שזו Nidorina.
    ככה עוד פעמיים עד שתגיעו ל-Nidorino.
    2. למטה בצד שמאל יש לכם אפשרות חיפוש:


    מתחת ל-Filter תרשמו באנגלית את האותיות הראשונות של הפוקימון, ואחר כך תלחצו Search.
    זה ימצא לכם את כל הפוקימונים שמתחילים באותיות שרשמתם.

    אתם יכולים לחפש גם לפי אותיות שנמצאות בשם של הפוקימון, ללא קשר למיקום שלהן בשם.
    בשביל זה, תשנו את ה-Begins with ל-Includes:


    ואתם יכולים לחפש את האותיות שנמצאות בסוף השם של הפוקימון, ע"י בחירה ב-Ends with:


    שימו לב! החיפוש רגיש לאותיות גדולות. אם תנסו לחפש פוקימון עם אות ראשונה קטנה זה לא ימצא אותו!

    עריכת הסטטוסים השונים (כולל יכולות, סוגים, קובצת רבייה, סיכויי תפיסה) של הפוקימון:

    אחרי שבחרתם את הפוקימון שאתם רוצים, בואו נראה איך משנים לו את הסטטוסים השונים.
    לצורך המדריך אתמקד בצריזרד.
    האפשרות לשנות לו את הסטטוסים נמצאת במסך הראשי של התוכנה:




    הסטטוסים הבסיסיים:
    בצד שמאל נמצאים הסטטוסים של ההתקפות, המהירות, ההגנות וה-HP הבסיסיים של צריזרד:


    הכי למעלה נמצא ה-HP, שזה החיים הבסיסיים של צריזרד.
    Atk-ההתקפה הפיזית
    Def-הגנה פיזית
    SpA-התקפה מיוחדת
    SpD-הגנה מיוחדת.
    Speed-מהירות.

    אתם יכולים לשנות אותם ע"י החיצים, או פשוט לסמן את המספר עם העכבר ולרשום איזה מספר שבא לכם.
    המספר הכי גבוה האפשרי הוא 255.


    עריכת נקודות ה-EV שהפוקימון נותן:

    זו ללא ספק תוספת נחמדה, ולא זכור לי בעבר תוכנת עריכה עם אפשרות כזו.
    כמו שרובכם יודעים, כל פעם שאתם מנצחים פוקימון אתם מקבלים מספר משתנה של נקודות EV.
    הנקודות האלה מצטברות ובסופו של דבר גורמות לעליית סטטוס בפוקימון שלכם.

    נגיד שאין לכם בשישייה תוקפים משולבים.
    ועכשיו הגעתם למצב בעלילה בו אתם חייבים להלחם בסוויפר.
    ניצחון על סוויפר מביא נקודה אחת להתקפה הפיזית, ואחת להתקפה המיוחדת.
    EV זה מספר מוגבל, ואתם לא רוצים שהפוקימונים שלכם יקבלו נקודת EV למשהו שהם כלל לא צריכים.
    התוכנה הזו פותרת את הבעיה.
    פשוט תבחרו את הפוקימון הבעייתי, ותשנו לו את ה-EV שהוא נותן.

    במקרה של צריזרד, הוא מביא 3 נקודות EV להתקפה המיוחדת:


    HP-מספר נקודות ה-EV של HP שהפוקימון שלכם יקבל כשהוא ינצח את צריזרד.
    Atk-מספר נקודות ה-EV של התקפה פיזית שהפוקימון שלכם יקבל כשהוא ינצח את צריזרד.
    Def-מספר נקודות ה-EV של הגנה פיזית שהפוקימון שלכם יקבל כשהוא ינצח את צריזרד.
    יש בתוכנה הזו טעות בשמות שהם נתנו ל-EV האחרונים, אז שימו לב:
    SpA-מספר נקודות ה-EV של מהירות שהפוקימון שלכם יקבל כשהוא ינצח את צריזרד.
    SpD-מספר נקודות ה-EV של התקפה מיוחדת שהפוקימון שלכם יקבל כשהוא ינצח את צריזרד.
    Speed-מספר נקודות ה-EV של הגנה מיוחדת שהפוקימון שלכם יקבל כשהוא ינצח את צריזרד.

    המספר הכי גבוה האפשרי לכל אחד מהם הוא 3.

    סטטוסים-אחר:
    יש עוד מספר סטטוסים שהתוכנה הזו מאפשרת לשנות:


    Catch Rate-אחד מהדברים הכי שימושיים פה. זה הסיכוי לתפוס את הפוקימון.
    אם תסתכלו על פוקימונים אגדיים, תראו שהערך פה הוא 3.
    אצל פוקימונים כמו קטרפי הערך הוא 255, הערך הכי גבוה.
    ככל שהמספר נמוך יותר, כך קטנים הסיכויים לתפוס את אותו הפוקימון.
    וככל שהוא גבוה יותר, כך גדלים הסיכויים לתפוס אותו.
    אם תשנו את המספר של מיוטו ב-Catch Rate ל-255, יש סיכוי לא רע שתצליחו לתפוס אותו עם פוכדור פשוט ובלי להוריד לו חיים!

    Evo Stage-זה מראה על המיקום של הפוקימון בשרשרת ההתפתחויות.
    אני לא יודע כ"כ למה זה שימושי.

    Hatch Counter-אין לי מושג מה זה..

    Base Happiness-השמחה הבסיסית של הפוקימון.
    נמאס לכם ללכת 40 אלף צעדים בשביל שפוקימון יהיה שמח מקסימלית?
    תוכלו מראש להתחיל עם שמחה גבוהה יותר, עם תעלו את המספר פה.
    שוב, 255 זה המקסימלי.

    Escape Rate-הסיכוי של אותו פוקימון לברוח מהקרב כאשר אתם נלחמים נגדו.
    לדעתי זה רלוונטי רק במקרים בהם מדובר על פוקימונים משוטטים.

    Base EXP-קשור לחישובים של כמה נקודות ניסיון הפוקימון הזה יקבל שהוא ינצח פוקימון אחר.
    אם אתם רוצים שהפוקימון שלכם יעלה רמות מהר יותר, תעלו את המספר פה.

    חפץ מוחזק:
    לחלק מהפוקימונים במשחק יש סיכוי להחזיק חפץ כאשר אתם נתקלים בהם.
    התוכנה הזו מאפשרת לכם לקבוע איזה חפץ, אם בכלל, הפוקימון יחזיק:


    לצריזרד אין חפץ מוחזק כרגע, לכן אתם רואים רק --.
    אצל פוקימונים אחרים, זה נראה אחרת. למשל אצל פונגס:



    בשביל לגרום לצריזרד להחזיק חפץ כלשהו, תלחצו על אחד מה--:


    ואז יפתח לכם חלון בו כל החפצים במשחק:



    זו גם אחלה דרך להשיג חפצים נדירים כמו מאסטר בול, Leftovers (שמעלה חיים בסיום כל תור בקרב), ה-Shardים השונים הנחוצים למלמדי המתקפות ועוד.

    אני מאוד ממליץ לא לבחור חפצים ששייכים ל-Key itmes וגם לא לבחור HM!
    זה עלול לגרום לבעיות!

    גם פה יש אפשרות חיפוש, והיא בדיוק כמו מקודם.
    גם פה תשימו לב שהחיפוש רגיש לאות גדולה. אם תחפשו חפץ שמתחיל ב-red לא תמצאו כלום.
    אבל אם תחפשו חפץ שמתחיל ב-Red כן תמצאו.

    אם אתם רוצים חפץ מסוים את ממליץ לשנות את כל שלושת ה'--' לחפץ הזה, וכך זה מגדיל את הסיכויים שכאשר תמצאו את הפוקימון, החפץ יהיה עליו.

    ה'--' הכי שמאלי גורם ל-50% שהחפץ יהיה על הפוקימון.
    ה'--' האמצעי הוא 5%.
    ה'--' הימני הוא אחוז בודד ועובד רק בדשא כפול.


    יכולות:
    לכל פוקימון יש 3 אפשרויות ליכולות.
    2 אפשרויות רגילות במשחק, ואפשרות נוספת של עולם החלום.
    לצריזרד במשחק יש רק אפשרות אחת-Blaze ויש לו גם אפשרות של עולם החלום:


    ה'--' האמצעי והשמאלי אלה האפשרויות במשחק.
    אם אתם רוצים שלפוקימון תהיה רק אפשרות אחת, תוכלו להפוך את אחת מהיכולות שלו ל'--'.

    ה'--' הימני (פה הוא כבר מכוון ליכולת עולם החלום של צריזרד) זו יכולת עולם החלום של אותו הפוקימון.

    בשביל לשנות יכולת פשוט תלחצו עליה, ויעלה לכם חלון עם כל היכולות:



    גם פה יש מערכת חיפוש וגם היא רגישה לאותיות גדולות.


    שינוי סיכויי מגדר:

    לכל פוקימון יש סיכוי להיות במין מסוים. יש גם כאלה חסרי מין, וכאלה שהם תמיד זכר או תמיד נקבה.
    במקרה של צריזרד, יש לו 87.5% סיכוי להיות זכר ו-12.5% סיכוי להיות נקבה:


    אם אתם רוצים לשנות את הסיכויים האלה, תלחצו על זה ותעלה לכם רשימה עם כמה אפשרויות:


    Always Male - הפוקימון תמיד יהיה זכר.
    M87.5% / 12.5% F - יש לפוקימון 87.5% להיות זכר ו-12.5% להיות נקבה.
    25%F/75%M - יש לפוקימון 75% סיכוי להיות זכר ו-25% סיכוי להיות נקבה.
    50%F/50%M - יש לפוקימון 50% סיכוי להיות זכר ו-50% סיכוי להיות נקבה.
    75%F/25%M - יש לפוקימון 25% סיכוי להיות זכר ו-75% סיכוי להיות נקבה.
    Always Female - הפוקימון תמיד יהיה נקבה.
    Genderless - הפוקימון יהיה ללא מין.

    אם תקחו פוקימון ללא מין, ותגרמו לו להיות כן במין (וגם תשימו אותו בקבוצת רבייה-פרטים בהמשך) אז יש סיכוי שיהיה ניתן להרבות אותו בבית הגידול.
    אבל לא בדקתי את זה אז אני לא בטוח.
    אבל אם כן, זה אומר שיהיה ניתן לקבל ביצה עם אגדי.


    EXP:
    בנוסף ל-base EXP ממקודם, הנה עוד אחד שמשנה את מהירות עליית הרמה:






    ככל שתבחרו מספר יותר נמוך, כך הפוקימון יקבל יותר EXP ויעלה רמות מהר יותר.

    לעוד פרטים:
    http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Experience


    עריכת הסוג:
    הרבה אנשים חושבים שגרידוס וצריזרד צריכים להיות סוג דרקון ולא מעופף.
    אז הנה ההזדמנות שלהם לשנות זאת:


    פשוט וקל. תלחצו על אחד מהסוגים ותבחרו מה שבא לכם.
    אם אתם רוצים שפוקימון יהיה מסוג טהור, אז תעשו ששני הסוגים שלו יהיו אותו סוג.


    עריכת קבוצת הרבייה:

    לכל פוקימון יש בין קבוצה ל-2 קבוצות של פוקימונים שהוא יכול להתרבות איתם.
    פה זו ההזדמנות לשנות זאת:


    אני לא יודע אם זה באמת יגרום לאגדיים להתרבות, אז זה שווה בדיקה (אל תשכחו לשנות את המין שלהם).
    גם פה זה פשוט וקל. תלחצו על קבוצה ותבחרו איזו קבוצה שאתם רוצים.


    במסך הראשי יש עוד כמה דברים שאני לא בטוח מה הם עושים, אז אני מדלג עליהם.


    עריכת TMHM שהפוקימון לומד:

    חוץ ממיו, כל פוקימון יכול ללמוד רק חלק מה-TM וחלק מה-HM.
    התוכנה הזו מאפשרת לשנות את זה, בצד ימין שלה:


    למטה יש 2 כפתורים שימושיים.
    No TMs גורם לזה שהפוקימון לא יוכל ללמוד אף אחד מה-TMHM (מעין "בטל סימון על הכל").
    All TMs גורם לזה שהפוקימון יוכל ללמוד את כל אחד מה-TMHM (מעין כפתור של "סמן הכל").
    אתם יכולים פשוט גם לסמן ידנית TM ספציפי שאתם רוצים.
    הפוקימון יוכל ללמוד רק HMHM שיש לידו וי.


    עורך התפתחויות:
    נמאס לכם לחכות עד שתשיגו את האבן המתאימה בשביל לפתח את הפוקימון שלכם?
    רוצים להשיג את גנגר אבל במחשב אי אפשר להחליף?
    התוכנה הזו נותנת מענה לבעיות האלה!

    תלחצו על Evolution Editor:




    ותגיעו לחלון הזה:




    בצד שמאל יש לכם שוב את רשימת הפוקימונים.
    ותוכלו למצוא שם פוקימונים כמו מקודם.
    בצד ימין יש לכם את הפוקימונים אליהם צריזרד מתפתח.
    כמובן שכרגע הוא לא יתפתח לכלום.
    אצל איוי אתם תראו את כל 7 האפשרויות ממולאות במידע.

    בשביל לגרום לצריזרד להתפתח למשהו, ראשית נסמן את אחת מהאפשרויות.
    בתמונה, האפשרות הראשונה כבר מסומנת.
    אז, נלחץ על Method ונקבל את החלון הבא:








    בחלון הזה יש לכם את כל סוגי ההתפתחויות השונות.
    עליית רמה, החזקת חפץ, החלפה, יופי ועוד.
    כולל גם עליית רמה ביום, החזקת חפץ בלילה וכדומה.

    לצורך העניין נבחר עליית רמה ונלחץ OK.
    תראו איך האפשרות הראשונה השתנתה:


    מה שלמעשה רשום שם, שצריזרד יתפתח לפוקימון לא ידוע ברמה 0 ומעלה.
    אבל אנחנו לא רוצים שהוא יתפתח ברמה 0.
    בואו נגרום לו להתפתח ברמה 40.
    בשביל זה, נלך ל-condition:




    לפה תלכו גם שאתם רוצים לבחור חפץ מסוים.
    נשאר עם הדוגמה של הרמה.
    יעלה לכם החלון הבא:



    תבחרו את הרמה שאתם רוצים ותלחצו על OK.
    במקרה שלנו, 40:



    עכשיו רשום שצריזרד יתפתח לפוקימון לא ידוע ברמה 40 ומעלה.
    עכשיו כל מה שנשאר הוא לבחור את הפוקימון אליו צריזרד יתפתח.
    בשביל זה, תלחצו על To Pokemon:



    תעלה לכם רשימה של כל הפוקימונים השונים:



    גם פה אותה מערכת חיפוש ממקודם.
    אני שוב מזכיר שזה רגיש לאותיות גדולות.
    נבחר לצורך העניין את דרגונייט ונלחץ OK.
    תשימו לב מה רשום עכשיו באפשרות הראשונה:






    "מתפתח לדרגונייט ברמה 40 או יותר".
    באותה צורה אפשר לערוך את שאר האפשרויות:



    לצריזרד עכשיו יש 5 אפשרויות להתפתח:
    1. ברמה 40 לדרגונייט.
    2. כאשר הוא שמח מקסימלית ועולה רמה הוא יתפתח לסקווירטל.
    3. אם הוא יחזיק מאסטר בול הוא יתפתח למיוטו.
    4. אם מדובר בצריזרד זכר והוא יחזיק אבן מים הוא יתפתח לפוריגון 2.
    5. כאשר הוא ילמד Acid (מתקפה שהוא בכלל לא יכול ללמוד) ויעלה רמה הא יתפתח לגולט.

    אפשר לעשות כה 7 אפשרויות, אבל התעצלתי..

    בכל מקרה, לחלק הבא במדריך:


    עריכת הפוקימונים בשדות:

    אולי התוכנה הכי מבוקשת לכל משחק של פוקימון היא לערוך את הפוקימונים שנתקלים בהם בשדות, בים, במערות וביער.
    בשביל לערוך את זה בשחור 2 ולבן 2, תכנסו ל-Tools ואז תבחרו Encounter Slot Editor:



    תקבלו את החלון הבא:




    בצד שמאל, יש לכם את כל האזורים במשחק שחור 2 ולבן 2.

    נבחר לצורך העניין את דרך 19, הדרך הראשונה במשחקים האלה:



    נעבור על הטבלה:


    Slot-מיקום הפוקימון (שדה, שדה כפול, שדה זז, ים, דייג) והסיכוי למצוא אותו.
    • Grass: דשא רגיל.
    • Doubles (Drak) Grass: דשא כפול, איפה שלרוב יש פוקימונים יותר חזקים ואפשרות להלחם בקרב כפול נגד פוקימונים פראיים.
    • Shaking Grass: דשא זז. במערות זה החול הזז.
    • Surfing: פוקימונים שמוצאים בשחייה פשוטה.
    • Surfing Spot: שחייה בעיגול הזה שמופיע לפעמים בים.
    • Fishing: דייג ע"י חכה.
    • Fishinh Spot: דייג ע"י חכה בעיגול שלפעמים מופיע בים.
    לכל אחד מהם יש מספר לידו, שאומר משהו על הסיכוי למצוא את הפוקימון.
    Grass 0 - יש 20% סיכוי למצוא את הפוקימון.
    Grass 1 - יש 20% סיכוי למצוא את הפוקימון.
    Grass 2 - יש 10% סיכוי למצוא את הפוקימון.
    Grass 3 - יש 10% סיכוי למצוא את הפוקימון.
    Grass 4 - יש 10% סיכוי למצוא את הפוקימון.
    Grass 5 - יש 10% סיכוי למצוא את הפוקימון.
    Grass 6 - יש 5% סיכוי למצוא את הפוקימון.
    Grass 7 - יש 5% סיכוי למצוא את הפוקימון.
    Grass 8 - יש 4% סיכוי למצוא את הפוקימון.
    Grass 9 - יש 4% סיכוי למצוא את הפוקימון.
    Grass 10 - יש 1% סיכוי למצוא את הפוקימון.
    Grass 11 - יש 1% סיכוי למצוא את הפוקימון.


    לצערי אני לא יודע עדין את כל שאר המספרים.

    pokemon-הפוקימון באותו מקום.
    Min level-הרמה המינימלית בה ניתן למצוא את הפוקימון.
    Max Level-הרמה המקסימלית בה ניתן למצוא את הפוקימון.

    כמו שאתם רואים, בדרך 19 ניתן למצוא בשדה רק פטרט ופורלוין.
    בשביל לערוך את זה, נסמן למשל את השור הראשונה, Grass 0.
    תסתכלו על התמונה מעל ותראו שזה כבר מסומן.
    בשביל לשנות את הפוקימון שם, נלחץ על Edit Pokemon:



    נקבל את החלון הבא:



    שוב חלון עם רשימת כל הפוקימונים ועם אותה מערכת חיפוש.
    שוב אני מזכיר שזה רגיש לאותיות גדולות.
    נבחר לצורך העניין את סקווירטל.
    בשביל לשנות את הרמות שסקווירטל יהיה בדשא, צריך לבחור לו רמה מינימלית ומקסימלית.
    נתחיל עם המינימלית:



    יעלה לכם החלון הבא:


    תבחרו פה את הרמה המינימלית שאתם רוצים לסקווירטל בשדה הזה ותלחצו OK.
    אחר כך תלחצו על Edit Max Level בשביל לבחור את הרמה הכי גבוהה שסוויקרטל יופיע בשדה הזה:


    ויעלה לכם אותו חלון ממקודם.




    עכשיו בדרך 19 ניתן יהיה למצוא את סקווירטל בין רמה 1 לרמה 50.

    אני מאוד ממליץ לעשות את הרמות האלה הגיוניות.
    לא לעשות למשל שהרמה המינימלית היא 20 והמקסימלית היא 10.
    לא בדקתי אם זה גורם לבעיות, ואני מעדיף גם לא לבדוק.


    למטה, יש לכם את הסיכויים להתקל בפוקימון בכללי:


    ככל שהמספר גדול יותר, כך גדל הסיכוי שתמצאו פוקימון שתלכו באותו אזור.
    המספר הכי גדול האפשרי בכל אחד מהם הוא 255.

    Regular-דשא רגיל.
    Double-דשא כפול.
    Shake-דשא זז או חול זז במערה.
    Surf-שחייה.
    Surf*-שחייה בנקודה שלפעמים מופיעה בים.
    Fish-דייג.
    Fish*-דייג בנקודה שלפעמים מופיע בים.
    Item-במערות בחול זז יש לפעמים סיכוי למצוא חפץ. הסיכוי למצוא חפץ נקבע פה.

    שתסיימו לערוך, תלחצו על OK.


    עורך המתקפות:

    הגענו לעורך האחרון בתוכנה הזו.
    עורך המתקפות עורך את התכונות של מתקפה מסוימת.
    למשל אם אתם רוצים לעלות את הדיוק של המתקפה FLY, פה זה המקום.

    תלחצו על Tools ואז על Move Editor:



    תקבלו את החלון הבא:




    יש לכם בצד שמאל את רשימת כל המתקפות הקיימות.
    ושוב מנוע חיפוש כמו מקודם.
    שוב אני מזכיר שזה רגיש לאותיות גדולות.

    המתקפות מסודרות פה לפי ה-א'-ב'.
    נבחר למשל את FLY:




    נתחיל לעבור על האפשרויות:



    Base Power - הכוח הבסיסי אל המתקפה.
    Accuracy - דיוק המתקפה. הכי הרבה שאפשר זה 100. בשביל שהמתקפה בחיים לא תפספס, זה באפשרות אחרת בהמשך.
    PP - כמות הפעמים בה ניתן להשתמש במתקפה.
    Priority - מהירות המתקפה. ככל שהערך פה יותר גדול, המתקפה תתקוף ראשונה יותר בתור.
    לצורך השוואה, להתקפה מהירה הערך פה הוא 1. הערך של ExtremeSpeed הוא 2.
    אם המתקפה באמת תתקוף בתור או לא זה כבר תלוי במהירויות של המשתמש ושל היריב וגם במתקפה של היריב (כי אולי גם לה יש ערך גבוהה בתכונה הזו).
    Multihit - כמות הפעמים שהמתקפה תתקוף בתור אחד.
    בצד שמאל זה מינימום הפעמים ובצד ימין זה מקסימום.
    לצורך השוואה, ב-Double Slap הערך השמאלי פה הוא 2 והימני הוא 5.
    Trap Turns - כמות התורות בהן המתקפה מונעת מהפוקימון היריב לברוח או להתחלף.
    גם פה שמאל זה מינימום וימין זה מקסימום.
    לצורך השוואה במתקפה warp הערך השמאלי פה הוא 5 והימני הוא 6.
    +Crit Stage: האם למתקפה יש יותר סיכוי לפגיעה קריטית.
    הערך המקסימלי פה הוא 6, כמו במקרה של המתקפה Frost Breath שתמיד עושה פגיעה קריטית.
    עוד על פגיעה קריטית במדריך הזה:
    http://www.myforum.co.il/showthread.php?t=49113
    Flinch-לחלק מהתקפות, כמו Bite, יש סיכוי שאם הן פוגעות ראשונות בתור, אז היריב לא יוכל לתקוף באותו תור. זה נקרא flinch.
    ל-Bite יש 30% שזה יקרה.
    Effect Code-לא יודע בדיוק מה זה ואני ממליץ לא לגעת בזה.
    DMG Heal-חלק מהמתקפות יכולות לעלות חיים לפוקימון, או להוריד לו חיים.
    Wood Hammer מורידה למשתמש שליש מהנזק שהוא עשה למשתמש, ולכן פה הערך שלו יהיה מינוס 33.
    Mega Drain מנגד מביאה למשתמש חיים - 50% מהנזק שהוא עשה ליריב.
    Quantity - לא יודע בדיוק מה זה. ראיתי שהערך של זה זה 50 בכמה מתקפות שמעלות חיים כמו roots. יכול להיות שזה אומר כמה המתקפה מעלה חיים לפוקימון.



    נעבור לחלק הימני בתוכנה:



    Type-סוג המתקפה.
    Category-פה יש כמה אפשרויות. למשל DMG אומר שהמתקפה תעשה נזק.
    אני לא אעבור על כל האפשרויות.
    זה כולל למשל מצבים בו המתקפה רק מורידה סטטוס. או גם מורידה סטטוס וגם גורמת נזק.
    או עושה נזק ליריב ומעלה סטטוס למשתמש.
    או כל מיני מקרים אחרים.
    אם יש שם משהו שלא ברור, תשאלו.
    Class-האם המתקפה היא פיזית (Physical), מיוחדת (Special) או מתקפת סטטוס (Status).
    Targeting-במי המתקפה תפגע. זה שימושי למשל במקרה של רעידת אדמה בקרב כפול או משולש.
    רעידת אדמה פוגעת גם בשותפים לקרב (All adjacent Ally/Foe), ופה תוכלו לעשות שהיא תפגע רק ביריבים (All adjacent Foe-כל היריבים בלבד).
    שוב לא אעבור על כל האפשרויות, אם יש שאלה, אענה.
    Inflict-האם המתקפה תגרום לשיתוק, הקפאה, שרפה וכדומה.
    זה גם כולל השפעות כמו Leech Seed.
    שוב, אם יש שאלה ספציפית אענה עליה בנפרד.
    % Inflict: הסיכוי שהמתקפה תעשה את ה-Inflict הנבחר. למשל, הסיכוי שהמתקפה תגרום להרעלת האויב.

    הטבלה:
    חלק מהמתקפות גורמות להורדת סטטוס מסוים.
    או להעלאת סטטוס.
    פה ניתן לערוך את זה.
    Stat-הסטטוס המדובר. התקפה/הגנה פיזית/מיוחדת, מהירות, דיוק, התחמקות או הכל (כן, אפשר שהמתקפה תעלה/תוריד את כל הסטטוסים! וקיימות מתקפות כאלה).
    Stages-כמה רמות המתקפה תעלה או תוריד את הסטטוס הנבחר.
    הכי הרבה זה 6.
    אם אתם רוצים שהמתקפה תוריד סטטוס מסוים, תוסיפו פה מקף (כלומר מינוס).
    אם אתם רוצים שהמתקפה תעלה סטטוס מסוים, אל תוסיפו מקף.
    % Chance - הסיכוי שהמתקפה תוריד/תעלה את אותו סטטוס. עד 100%.

    יש שם עוד משהו למטה שאני מתעלם ממנו.


    זהו!
    אלה כל אפשרויות העריכה בתוכנה הזו.
    נשאר רק דבר אחד והכי חשוב.. לשמור!

    שמירה:
    פשוט וקל:
    תלחצו על File ואז על Save Rom:



    והשינויים שערכתם נשמרו!

    אני מאוד, מאוד ממליץ לשמור אחרי כל שינוי שאתם עושים בכל שלב.
    זה אמור לשמור את כל השינויים שעשיתם בבת אחת, אבל עדיף לא לקחת סיכונים.


    הערה:
    חלקכם בטח תעשו שינויים על פוקימונים שכבר תספתם.
    חלק מהשינויים יבואו לידי ביטוי רק כאשר הפוקימון שלכם יעלה רמה.
    ויכול להיות שבחלק מהמקרים תצטרכו לתפוס את אותו פוקימון מחדש בשביל שהעריכה תבוא לידי ביטוי.



    זהו!
    המדריך הסתיים!

    זו תוכנה דיי פשוטה, אך אני מקווה שהיא תעזור לחלק מכם!

  2. מייסד האתר והפורום
    תאריך הצטרפות: Jun 2007
    הודעות: 22,715
    #2
    איך לעזאזל יש לך כח להכין את המדריכים המושקעים האלו?!?!?
    קשה לי להבין, באמת שקשה לי.

    תודה רבה על הכל ועל המדריך בפרט.

  3. Retired
    תאריך הצטרפות: Oct 2008
    שם: Ashar
    הודעות: 18,344
    #3
    אתה ממשיך להפתיע אותי שוב ושוב מחדש.
    אם יש שמעון פרס של המבוגרים , טל מוסרי של הילדים , אתה stm של פוקימון.
    שאפו על המדריך כל הכבוד גבר
    פרישה

  4. TBM
    תאריך הצטרפות: Jun 2011
    שם: מתן
    הודעות: 1,675
    #4
    יותר מדי מושקע ~התפחלצות~
    אני רציני , איך יש לך כוח להכין את כל זה !!!!


  5. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: Apr 2012
    הודעות: 872
    #5
    סחטיין על ההשקעה תאמין לי אני נהנה מכל מדריך שאתה עושה קורא אותו כמה פעמים
    [

  6. משתמש מנוסה
    תאריך הצטרפות: May 2011
    שם: טל
    הודעות: 1,539
    #6
    תודה על הפרסום,מדריך ממש מושקע!

  7. bbuuuii
    תאריך הצטרפות: Apr 2010
    שם: עידן
    הודעות: 10,560
    #7
    תודה רבה וכל הכבוד על המדריך! כנראה שלא אשתמש בו אבל בכל זאת, ח"ח על ההשקעה!

    Spoiler ספוילר



  8. משתמש מתקדם
    תאריך הצטרפות: Mar 2013
    הודעות: 17
    #8
    "הקפצה"
    stm אני מקוה שמותר לעשות את זה כי זה פשוט קשור לנושא ולא רציתי לפתוח עוד שרשור.
    האם יש תוכנה כזאת שאפשר לעשות אותו דבר אבל למשחקים של גיימבוי אדוונס??
    מה הסיכוי שאתה או מישהו אחר עוזר לי למצוא??
    המון תודה, זה שיש משהו שעורך כבר טוב.
    באמת שהיה עוזר לי לראות דרך איזה תוכנות עשו את "אש גראי" למשל..

  9. מנהל פורומי משחקי פוקימון
    תאריך הצטרפות: Jul 2008
    הודעות: 9,517
    #9
    ציטוט פורסם במקור על ידי omaster צפה בהודעה
    "הקפצה"
    stm אני מקוה שמותר לעשות את זה כי זה פשוט קשור לנושא ולא רציתי לפתוח עוד שרשור.
    האם יש תוכנה כזאת שאפשר לעשות אותו דבר אבל למשחקים של גיימבוי אדוונס??
    מה הסיכוי שאתה או מישהו אחר עוזר לי למצוא??
    המון תודה, זה שיש משהו שעורך כבר טוב.
    באמת שהיה עוזר לי לראות דרך איזה תוכנות עשו את "אש גראי" למשל..
    התוכנה בה לרוב משתמשים לערוך משחקי דור 3 (רובי, ספיר, ברקת, אדום אש וירוק עלה) היא Advance Map
    תנסה לחפש אותה פה:
    http://www.myforum.co.il/showthread.php?t=14723
    או פה:
    http://www.myforum.co.il/showthread.php?t=7948

    בכל מקרה מרפרוף אני רואה שבנושא הראשון יש קישור למדריך ל-Advance Map
    ובקישור השני יש הורדות למשחק תוכנות עריכה הקשורות למשחקי דור 3

    אני חייב לציין שהתגובה שלך לא קשורה לנושא
    תגובות הקשורות לנושא אלה תגובות לגביי המדריך עצמו ולגביי התוכנה עליה המדריך מדבר
    לא על תוכנות אחרות
    בשביל זה צריך לפתוח נושא חדש

    ואגב, 2 הקישורים שהבאתי לך הם מנושאים נעוצים
    שהם בכוונה נעוצים - שיהיו כל הזמן למעלה כך שיראו אותם ויהיה קל למצוא אותם
    כי יש שם בדיוק את הדברים שהרבה אנשים מחפשים - וגם את מה שאתה מחפש

  10. משתמש מתקדם
    תאריך הצטרפות: Mar 2013
    הודעות: 17
    #10
    המון תודה איש יקר, אתה עוזר לי המון.
    יש בעיקרון את הפורום פוקיקומיוניטי, אבל יותר נוח לכתוב פה, וגם אני רואה שאתה דיי מבין בנושא ככה שיש עם מי לדבר על זה.
    כל הכבוד לך.
    הלוואי, שהיה לי את הידע, הייתי יוצר משחק שפיקאצ'ו הולך אחריך כמו בפוקימון צהוב, לא יודע למה לא עשו את זה בשאר המשחקים חוץ מהגרסאות המעודכנות לזהב וכסף, אש גראי נחמד אבל יש קטעים מתים, הוא לא עשה את זה מאה אחוז.
    גם, יש עוד קטע שהייתי מצפה שמישהו יעשה, בהאקים של הסילבר, גולד, וקריסטל, צריך לשנות את הפוקימונים ההתחלתיים, או לפחות אם לא משנים לתת אפשרות לתפוס את כולם.
    ועוד כל מיני דברים שבאנימה מופיעים ובמשחק לא מוזכרים בכלל, למרות שזה היה אמור להיות ההפך בגדול..
    יש אגב משהו דומה למה שהזכרתי כרגע??
    מקוה שזה לא ספאם לכתוב כאן את כל זה, האמת שזה דיי קשור לעריכת משחקים..

  11. מנהל פורומי משחקי פוקימון
    תאריך הצטרפות: Jul 2008
    הודעות: 9,517
    #11
    ציטוט פורסם במקור על ידי omaster צפה בהודעה
    המון תודה איש יקר, אתה עוזר לי המון.
    יש בעיקרון את הפורום פוקיקומיוניטי, אבל יותר נוח לכתוב פה, וגם אני רואה שאתה דיי מבין בנושא ככה שיש עם מי לדבר על זה.
    כל הכבוד לך.
    הלוואי, שהיה לי את הידע, הייתי יוצר משחק שפיקאצ'ו הולך אחריך כמו בפוקימון צהוב, לא יודע למה לא עשו את זה בשאר המשחקים חוץ מהגרסאות המעודכנות לזהב וכסף, אש גראי נחמד אבל יש קטעים מתים, הוא לא עשה את זה מאה אחוז.
    גם, יש עוד קטע שהייתי מצפה שמישהו יעשה, בהאקים של הסילבר, גולד, וקריסטל, צריך לשנות את הפוקימונים ההתחלתיים, או לפחות אם לא משנים לתת אפשרות לתפוס את כולם.
    ועוד כל מיני דברים שבאנימה מופיעים ובמשחק לא מוזכרים בכלל, למרות שזה היה אמור להיות ההפך בגדול..
    יש אגב משהו דומה למה שהזכרתי כרגע??
    מקוה שזה לא ספאם לכתוב כאן את כל זה, האמת שזה דיי קשור לעריכת משחקים..
    כמו שאמרתי לך בהודעה הקודמת מה שאתה רושם לא קשור לנושא הספציפי הזה ועליך לפתוח נושא חדש
    בהודעה הקודמת הערתי לך ובכל זאת עניתי, אבל בפעם הזו כבר לא אענה כי כבר אמרתי לך שאתה לא צריך לשאול את השאלות האלה פה.
    תפתח נושא חדש.

    ושוב למקרה שזה לא היה ברור:
    תגובות בנושא הזה צריכות להיות קשורות למדריך עצמו או לתוכנת העריכה עליה המדריך מדבר.
    לא על משחקים ערוכים בכללי ולא על תוכנות עריכה אחרות.
    בשביל זה יש את כל הפורום של "משחקים שונים של פוקימון".

מידע על הנושא

משתמשים שצופים באשכול

יש כרגע 1 גולשים שצופים באשכול. (0 משתמשים ו-1 אורחים)

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •