
פורסם במקור על ידי
Alice
אני Alice, טל מנהלת פורום חידות תחרויות ומשחקים מאשרת לך, EZ-S ktyle להחיות את משחק התפקידים !Naruto-Way of the shinobi
דברי המנהל:
מה קורה?, אחלה.
המ"ת הזה יהיה בנושא של נארוטו.
משחק לשישה בלבד.
המשחק דיי ילך בסאגות כמו בנארוטו.
אתם תתחילו כנינג'ות צעירות שבדיוק סיימו את מבחני הקבלה ומקבצים אתכם לקבוצות.
אני אשמח אם לא תהיו יבשים ושחלקכם ייעשו בעצמם צעדים משמעותיים במשחק ;-)
קרדיט לוויקפידיה של נארוטו ולאתר נארוטו XXX(גיליתי שזה אתר מתחרה) ולמשחק תפקידים שנקרא Naruto-will of Iron על נתינת רעיון ג'וטסו פיצוץ אלמנט.
רקע:
כפר העלה הנסתר 10 שנים לפני תחילת הסדרה.
אתם נינג'ות צעירות שהגיע זמנן להיקרא שינובי מן השורה.
אך יש גם תככים וריבים בעולם.
האקטסוקי תמיד בפעולה ללכוד את הג'ינצ'וריקים הנותרים.
אבל אתם צריכים להראות את דרך השינובי ולהילחם!
הסבר:
כללי-
גנין-דרגה ראשונה לנינג'ה,הדרגה הבאה היא צ'ונין בשביל להיות צ'ונין, תצטרכו לעבור את מבחני הצ'ונינים.
צ'ונין-אדם אשר עבר לפחות 3 משימות יוכל להגיע לשלבי מבחני הצ'ונין ואם ייעבור אותם יהפוך לצ'ונין.
כאשר האדם הוא צ'ונין הוא עוזב את קבוצתו שהייתה איתו שהיה גנין ונהיה נינג'ה עצמאי.
ג'ונין-דיי לא ידוע איך אפשר להפוך לג'ונין, אבל לג'ונינים יש ידע,כוח וכישרון עצום. רוב הג'ונינים הם מנהיגי קבוצת גנינים שסיימו את האקדמייה.הג'ונינים שולטים לרוב ב-2 אלמנטים וגם בנינג'וטסו,גנג'וטסו,טאיג'וטסו בצורה כמעט מושלמת.
שונות-
שאתם עושים ג'וטסו עם חותמות ידיים נא להגיד את שם הג'וטסו, ויש גם לציין שאתם מבצעים את חותמות הידיים (אך אינכם חייבים לפרט אותם)
ביג'ו-מפלצת עם כוח עצום. יש 9 ביג'ויים ככל שמס' הזנבות יותר יותר גדול כך הביג'ו יותר חזק. החזק מביניהם הוא בעל ה-9 זנבות וזהו הקיובי.
ג'ינצ'וריקים-אנשים שחתומים הם איזשהו ביג'ו בעזרת חותם כלשהו.
אקטסוקי-ארגון שפועל לתפוס ג'ינצ'וריקים וללכוד את הביג'ו שבתוכם.
תוספת כוח ולמידת ג'וטסויים שונים-
בשביל שנינג'ה תוכל להתחזק יותר וללמוד ג'וטסויים ברמות גבוהות יותר. יהיו לה משימות ושתעבור אותם ותהפכו ליותר ויותר חזקים אז יתווספו לשינובי כח, סיבולת, טכניקות ושליטה בנשקים של השינובי.
ג'וטסויים:
הג'וטסויים מתחלקים ל-3 חלקים:נינג'וטסו,גנג'וטסו,טאיג'וסטו.
נינג'וטסו-ג'וטסויים מיוחדים,שבדרך כלל צורכים חותמות ידיים.
גנג'וטסו-ג'וטסויים אשר יוצרים אשליה אצל היריב בכדי לבלבל אותו ויש אף אשר גורמים לנזק נפשי.
טאיג'וטסו- אלו טכניקות אשר צורכות מאמץ פיזי מאשר שאר הטכניקות ולרוב לא דורש צ'אקרה.
טכניקות מיוחדות-
נינג'ות מיוחדות אלו נינג'ות אשר הטכניקה שלהם מבוססת על כוח מיוחד שלמדו אותו.
לדוגמא כוח שליטה מרובה על הנשקים של טןטן עם הנשקים שלה, כוח שליטת הבובות של קאנקורו עם הבובות שלו, כוח הרוח של טמארי עם המניפה שלה.
קקאי גנקאי:
קקאי גנקאיי זו היא יכולת תורשתית אשר עוברת בתורשה ובדרך כלל נמצאת בשבט אחד.
1)השארינגן הוא היכולת שמאפיינת את שבט האוצ'יהא.
השרינגן יכול להעתיק מתקפות מן היריב בין אם זה טאיג'וטסו,נינג'וטסו וגנג'וטסו.
השארינגן מופיע לראשונה כאשר אדם משבט האוצ'יהא נתקל בקרב קשה מאוד, לאחר ההופעה הראשונה המשתמש יוכל להשתמש בשארינגן כל זמן שיירצה.
לשארינגן יש כמה שלבים:
אדם שרק התחיל את שימושו בשארינגן-2 עיגולים בעיניו.
אדם אשר שולט בצורה מושלמת בשארינגן-3 עיגולים בעיניו.
בכדי להשיג את עיני המנגאקיו שארינגן-תצטרך להרוג אדם קרוב אליך נפשית.
המשתמש יכול להעתיק את המתקפות וכך להשלות את היריב שהמשתמש יודע מה הצעד הבא שלו ויכול לעצור אותו.
החולשה העיקרית של השארינגן היא מתקפות טאיג'וטסו מהירות, השרינגן יכול להעתיק את המתקפות אבל הגוף לא יוכל להגיב מהר כל-כך למתקפות.
היתרון של השארינגן הוא שנגד השארינגן טכניקות נינג'וטסו לרוב לא יעילות והוא יכול להעתיק אותן ולהשתמש בהן כנגד היריב.
טכניקות מיוחדות לשבט זה:
סופושסן נו טאצ'י - להבים נשלטי שארינגאן-בטכניקה זאת האדם משתמש בשארינגן כדיי לזהות את המקום המדוייק להנחת חוטים שמחוברים אליהם שוריקנים גדולים וכך הוא תופס את היריב.
מאגן: קיוטן צ'יטן-זוהי טכניקה אשר בעל השארינגן יכול להחזיר כל גנג'וטסו שהופעל עליו חזרה ליריבו.
Katon: Goukakyuu no Jutsu - שחרור אש: טכניקת כדור אש-טכניקה זו מאפיינת את שבט אוצ'יהא וכל בוגר בשבט חייב לשלוט בטכניקה זאת. המשתמש אוגר צ'אקרה בפיו ויורה אש מפיו לעבר יריביו.
2)ביאקוגן הוא היכולת שמאפיינת את שבט ההיוגה.
הביאקוגן יכול לראות דרך דברים ואנשים ואף הוא יכול לראות גם למרחקים גדולים.
הביאקוגן יכול לראות את מרכז העברת הצ'אקרה בגוף וכך המשתמש יוכל לפגוע בו ולנטרל את יריבו.
הביאקוגן יכול גם לראות את כל מה שקורה 359 מעלות מסביבו וכך קשה לפגוע בו.
אך לא סתם זה רק 359 מעלות. יש נקודה מדוייקת מאחורי ראשו שהוא לא יכול לראות אותה, זוהי גם החולשה של הביאקוגן שמתקפה מדוייקת מרחוק יכולה לעשות את העבודה ולפגוע בבעל הביאקוגן.
טכניקות מיוחדות לשבט זה:
ג'יוקאן - אגרוף עדין:בעזרת טכניקת טאיג'וטסו זאת המשתמש יכול לפגוע בנקודות צ'אקרה אשר קרובות לאיבריו הפנימיים של היריב ולרוב לשתק אותו.
האקה רוקוג'ובונשו - תחום 64 המכות-טכניקה אשר המשתמש יכול בשניות לפגוע ב-64 נקודות חיוניות בגוף ולשתק אותן וכך בעצם לשתק את היריב.
3)היכולת שמאפיינת את השבט הנוסף שבט האקימיצ'י היא שע"י ג'וטסויים מסויימים שבט האקימיצ'י יכול להגדיל את גופו בצורה משמעותית וכך להיות יותר חזקים, אבל יש מחיר שהוא מחיר גופני שע"י ג'וטסיים אלו אנשי שבט האקימיצ'י יכולים להזיק לגופם.
לשבט יש גם מעין 3 כדורים אשר יכולתם להגדיל את הגודל,הכוח והצ'אקרה בהרבה וכך להוסיף כוח למשתמש.
טכניקות מיוחדות לשבט זה:
באיקה נו ג'וטסו - הגדלת גוף:המשתמש יכול להגדיל את הגוף שלו והוא מקבל יותר כוח.
ג'וטסו יכול לשמש גם כבולם ממכות.
הארי סנשה - טנק בשר: המשתמש נהיה ככדור,והוא מתגלגל במהירות למחוץ את היריב.
בובאן באיקה נו ג'וטסו - הגדלת חלק מהגוף:המשתמש יכול להגדיל חלק בגופו כגון:יד,רגל. וזה להגדיל את הכוח של המכה והטווח שלה.
4)שבט נוסף הוא שבט יאמנקה.
לשבט יאמנקה יש יכולת מיוחדת שהיא שליטה בגוף היריב ע"י ג'וטסו למס' דקות.
אינו השתמשה בטכניקה זאת מס' פעמים,מקום מובהק הוא זמן מבחני הצ'ונין שאינו חדרה לגופה של סאקורה בכדיי להעתיק ממנה במבחן הצ'ונין.
טכניקות מיוחדות לשבט זה:
שינטנשן נו ג'וטסו-טכניקת ההחלפה:בטכניקה זאת המשתמש עוזב את הגוף שלו ועובר להשתלט על הגוף של יריבו למס' דקות.
אם המשתמש יפספס את היריב שלו אז יהיה לו קשה מאוד לחזור חזרה לגופו.
בזמן שהמשתמש נמצא בגופו של יריבו כל כאב שנגרם לו נגרם גם לגופו המקורי.
Shinranshin No Jutsu - טכניקת בלבול תודעה וגוף-טכניקה אשר המשתמש גורם לבלבול אצל יריבו בכדיי שייתקוף את חבריו לקרב.
5)לשבט אבורמה יש יכולת מיוחדת במינה יש להם את היכולת לשלוט בחרקים אנשי שבט אבורמה כביכול משאילים את גופם לחרקים והחרקים עושים את כל אשר מבקש מהם המשתמש.
טכניקות מיוחדות לשבט זה:
קיקאי באנשין נו ג'וטסו - כפיל חרקים:
האדם משתמש בכפיל שיוצר מחרקים וכך מתחמק מהיריב.
טכניקת שאיבת צ'אקרה:
האדם משתמש בחרקים בכדיי שיישאבו ליריב צ'אקרה והוא ייעשה יותר ויותר חלש.
6)שבט נוסף אחר הוא שבט נארה.
לשבט נארה יש יכולת להשתמש בצל שלהם ולעשות בו כרצונו להזיז אותו לצדדים ולהיכן שיירצו אבל למרחק מוגבל.
אם המשתמש מצליח לתפוס את צל יריבו בעזרת הצל שלו הוא יכול לגרום ליריב שלו להיות משותק.
טכניקות מיוחדות לשבט זה:
קאגה מאנה נו ג'וטסו - טכניקת העתקת צל:
אם המשתמש תופס את יריבו בעזרת ג'וטסו זה הוא יכול לשלוט בו למשך 5 דקות ושהיריב ייעשה כרצונו אך היריב גם יכול להתנגד תלוי בכוחו של היריב.
קאגה קיובישיברי נו ג'וטסו - חניקת צוואר צללים:
טכניקה זאת באה אחרי טכניקת הקאגהמאנה,בזמן שיריבו משותק מטכניקת הקאגהמאנה יוצא צל מהצל שלך וחונק את היריב או שובר לו את הצוואר.
7)לשבט האינוזוקה יש קשרים מיוחדים עם כלבים וזאבים וכיוצא בהם.ולכל נינג'ה בשבט זה יש חיה:כלב או זאב אשר עוזרים להם בקרבות שלהם.
לאנשי השבט יש גם יכולת שבה הם יכולים להתנהג ממש כמו חיית פרא ובמצב זה המשתמש הופך להילחם במצב ארבע הרגליים בצורה פראית.
טכניקות מיוחדות לשבט זה:
ג'וג'ין באנשין - כפיל חיה-המשתמש חייב "כדור חייל" וחיה כדיי לבצע את הג'וטסו הזה.החיה של המשתמש הופכת לצורת בן אדם על ארבעה רגליים והחיה והמשתמש שלה מתקיפים בעוצמה את היריב שלהם.
גטסוגה - מערבולת-טכניקת טאיג'וטסו, אשר המשתמש והכלב שלו ששניהם במצב בן אדם מסתובבים באוויר כמו סופה, ועפים במהירות אל עבר היריב שלהם.
אלמנטים:
רוב טכניקות הנינג'וטסו הן בעלות אלמנטים:אש(קאטון),מים(סויטון),אדמה(דוטון),רוח(פוטו ן),ברק(ראיטון).
בדרך כלל לשינובי צעיר יש אלמנט אחד שהוא שולט בו, גם לרוב בשבטים מסויימים יש אלמנט שמייחס אותם.
דוגמא לשינובי בעל אלמנט: נארוטו-רוח, קאקאשי-ברק, אדמה.
דוגמא לשבט בעל אלמנט מייחס: אוצ'יהא-אש
ג'וטסויים בסיסיים:
Bunshin no jutsu - טכניקת כפילים-טכניקה בסיסית המשמשת להתחמקות או לפתיון.
Henge No Jutsu - טכניקת שינוי גוף- המשתמש יכול לשנות את צורת גופו לכל דבר שייתחשק לו בכדיי לתמרן את יריבו.
Kage Shuriken No Jutsu - טכניקת צל שוריקאן-בטכניקה זאת המשתמש זורק 2 שוריקנים אבל אחד מהם מוסווה על ידי הראשון.
Kawarimi No Jutsu - טכניקת החלפת הגוף-המשתמש יוכל להחליף את עצמו במהירות רבה לעץ או משהו אחר בכדיי להתחמק.
Nawanuke No Jutsu - טכניקת בריחת חבל-המשתמש יוכל לשחרר עצמו אם נקשר לחבל.
Kai-שיחורר-בטכניקה זאת המשתמש יוכל להשתחרר מכל גנג'וטסו שהופעל עליו.
טכניקת יריית פיצוץ אלמנט-המשתמש אוגר צ'אקרה בפיו ויורה ירייה של האלמנט שלו.
פרסים:
# כל הפותח את עמ' 5 מקבל ג'וטסו נוסף על בחירתי לפי האלמנט שלו.
השיג:
Madara Uchiha-
Jigles Po
# כל הפותח את עמ' 10 מקבל פיתוח משמעותי לקקאי גנקאיי או לאלמנט שלו.
השיג: אף אחד.
# כל הפותח את עמ' 15 מקבל 3 ג'וטסויים על בחירתי לפי האלמנט שלו.
השיג: אף אחד.
# כל הפותח את עמ' 20 מקבל טכניקת זימון אחת לבחירתו.
השיג: אף אחד.
# כל הפותח את עמ' 25 מקבל אלמנט נוסף.
השיג: אף אחד.
# כל הפותח את עמ' 30 מקבל קקאיי גנקאיי נוסף.
השיג: אף אחד.
# כל הפותח את עמ' 40 מקבל רינגן.
השיג: אף אחד.
# כל הפותח את עמ' 50 מקבל להיות הג'ינצ'וריקי של אחד מ-9 הביג'ויים.
השיג: אף אחד.
הישגים:
# אדם שיכתוב תגובה באמת מושקעת יקבל ג'וטסו אחד על בחירתי לפי האלמנט שלו.
השיג: Madara Uchiha
# אדם שיעבור את שהמשימה הראשונה שלו יקבל תוספת כוח, הגנה ומהירות התגובה שלו.
השיג: אף אחד.
# אדם שינצח בקרב מול אדם יקבל ג'וטסו נוסף לקקאי גנקאיי שלו (אם אין לו אז לאלמנט שלו).
השיג: אף אחד.
# שמור להמשך.
נשקים:
שוריקן רגיל-נועד לזריקה על היריב.
קונאי-סכין קטנה בעלת חוד בשוליה נועדה גם לקרב וגם לזריקה.
2 הסוגים הם בלי הגבלה.
חוקים:
# החוקיים הגלובאליים חלים גם פה.
# להשקיע בתגובות.
# להנות.
# שחקן שלא יגיב 3 ימים ברציפות מבלי סיבה מוצדקת, לא ימשיך.
טופס הרשמה:
שם משתמש: השם משתמש..
שם במשחק: השם שבו אפנה אליכם במשחק..
גיל: בין 6~13
אלמנט: אחד מן האלמנטים: ראיטון, קאטון, סויטון, דאטון, פוטון.
שבט: אחד מן השבטים אשר מוזכרים למעלה. (אחד שלא מוזכר גם יתקבל בברכה)
רקע: 4-5 שורות,
אופי: המאפיינים של הדמות.
מראה\תיאור: מראה- תמונה, תיאור- הסבר.
הערות\הארות: מה שתרצו
לא להגיב