tag
כללי
הערוץ הכללי לכולם
10 בMay 2026
19:27
YoRt3m
ברוכים הבאים לצ'אט החדש
21:33
lord abizi
זהו, עכשיו הפורום באמת מת?
21:33
lord abizi
כבר לא ארכיון?
21:39
YoRt3m
כל המידע עדיין שמור וגם ניסיתי להעביר לכתובת archive.myforum.co.il אבל זה לא ממש עובד כי המערכת כ"כ ישנה.
21:42
lord abizi
באסוש
21:42
lord abizi
למה השעון בצ'אט משוגע
21:43
YoRt3m
כן לא ברור.
21:43
lord abizi
זה מציג לי שההודעות שלי מ-20:40 (שעון מקומי בוינה, הכל נכון) ושלך ב-21:39 (שזה השעון בארץ?)
21:43
YoRt3m
זה בכלל מסמן לי כאילו כתבת את ההודעות מחר
21:43
lord abizi
נהדר
21:43
lord abizi
כאילו לפחות את המספר שהוא השעה אני מבין אם זה מתייג את ההודעה לפי השעון המקומי של היוזר
21:44
lord abizi
תאריך אני כבר לאיודע
21:44
YoRt3m
זה חייב להיות אחיד, קיצר אפתור מתישהו... לא שזה משנה.
21:45
YoRt3m
גם הצ'אט הזה ימות מתישהו או שאיכשהו יגיעו לפה כל מיני ספאמרים ואנשים שמחפשים סטוצים כי זה כל הצ'אטים בישראל
21:47
lord abizi
no kink shaming
11 בMay 2026
12:36
YoRt3m
באיזו שעה אתה רואה הודעה זו?
20:29
lord abizi
12:36
14 בMay 2026
21:19
Michael
שלום עולם
21:44
lord abizi
עוד שעה לא הגיונית בצ'אט
15 בMay 2026
18:47
YoRt3m
אין דבר כזה שעה לא הגיונית.
20:06
lord abizi
יש שעה שלא הגיוני לה
21:15
YoRt3m
באתי לעשות כפתור ימני על התגובה שלך ואז אימוג'י כלשהו ואז נזכרתי שאין פה פיצ'ר כזה
16 בMay 2026
08:53
lord abizi
תפתח על זה אישיו בגיטהאב אני אעבוד על זה
11:29
YoRt3m
לא רוצה פיצ'ר כזה. סתם מעצבן. אם מישהו צוחק שיעשה "חח" כמו פעם
30 בMay 2026
21:24
Uzumaki Naruto
הו
21:25
Uzumaki Naruto
ריפ פורום?
21:27
YoRt3m
כן. המסד עוד קיים, אבל הועבר לארכיון שאפילו לא טרחתי לתקן כדי שיהיה אפשר לגלוש בו.
21:28
YoRt3m
וגם פה אני רואה השעות משוגעות לגמרי ואין לי כח לתקן
21:46
Uzumaki Naruto
דיימ
21:46
Uzumaki Naruto
אצלי השעון נראה תקין
7 בJune 2026
22:03
YoRt3m
יאללה המלחמה התחילה
22:04
lord abizi
שוב...?
22:04
lord abizi
אוקיי אז אני לא מבקר בארץ באוגוסט
8 בJune 2026
14:36
YoRt3m
יאללה נגמרה המלחמה
21:28
lord abizi
אני מוכן לשקול מחדש את ההחלטה שלי לא לבקר בארץ בעוד שבועיים
10 בJune 2026
00:40
OldFriend
אני לא מאמין
00:41
OldFriend
הפורום מת והצ׳אט הזה זה העולם הבא
09:57
YoRt3m
אימוג'י מלאך
13 בJune 2026
13:00
Uzumaki Naruto
באמת מרגיש כמו העולם הבא
13:00
Uzumaki Naruto
רותם אתה חושב שמתישהו תנסה לסדר את זה או שאין בך כוחות יותר?
13:08
YoRt3m
אין כוחות יותר. המערכת ישנה מדי בשביל הטכנולוגיה של השרת הנוכחי... לא שווה את זה
13:08
YoRt3m
אולי אנסה להציג את המידע בדרך קצת יותר נגישה כך שיהיה אפשר לקרוא אבל בלי כל הפונקציונליות של פורום
13:26
Uzumaki Naruto
יאפ זה עדיף על כלום
13:27
Uzumaki Naruto
שלשום מישהו מכאן התחתן ויצא שנפגשנו כמה מהפורום
13:27
Uzumaki Naruto
זה היה נחמד
14:02
YoRt3m
יפה. מזל"ט
14:41
lord abizi
וואו