group

מחוברים info

0
tag

כללי

10 בMay 2026
19:27 YoRt3m ברוכים הבאים לצ'אט החדש
21:33 lord abizi זהו, עכשיו הפורום באמת מת?
21:33 lord abizi כבר לא ארכיון?
21:39 YoRt3m כל המידע עדיין שמור וגם ניסיתי להעביר לכתובת archive.myforum.co.il אבל זה לא ממש עובד כי המערכת כ"כ ישנה.
21:42 lord abizi באסוש
21:42 lord abizi למה השעון בצ'אט משוגע
21:43 YoRt3m כן לא ברור.
21:43 lord abizi זה מציג לי שההודעות שלי מ-20:40 (שעון מקומי בוינה, הכל נכון) ושלך ב-21:39 (שזה השעון בארץ?)
21:43 YoRt3m זה בכלל מסמן לי כאילו כתבת את ההודעות מחר
21:43 lord abizi נהדר
21:43 lord abizi כאילו לפחות את המספר שהוא השעה אני מבין אם זה מתייג את ההודעה לפי השעון המקומי של היוזר
21:44 lord abizi תאריך אני כבר לאיודע
21:44 YoRt3m זה חייב להיות אחיד, קיצר אפתור מתישהו... לא שזה משנה.
21:45 YoRt3m גם הצ'אט הזה ימות מתישהו או שאיכשהו יגיעו לפה כל מיני ספאמרים ואנשים שמחפשים סטוצים כי זה כל הצ'אטים בישראל
21:47 lord abizi no kink shaming
11 בMay 2026
12:36 YoRt3m באיזו שעה אתה רואה הודעה זו?
20:29 lord abizi 12:36
14 בMay 2026
21:19 Michael שלום עולם
21:44 lord abizi עוד שעה לא הגיונית בצ'אט
15 בMay 2026
18:47 YoRt3m אין דבר כזה שעה לא הגיונית.
20:06 lord abizi יש שעה שלא הגיוני לה
21:15 YoRt3m באתי לעשות כפתור ימני על התגובה שלך ואז אימוג'י כלשהו ואז נזכרתי שאין פה פיצ'ר כזה
16 בMay 2026
08:53 lord abizi תפתח על זה אישיו בגיטהאב אני אעבוד על זה
11:29 YoRt3m לא רוצה פיצ'ר כזה. סתם מעצבן. אם מישהו צוחק שיעשה "חח" כמו פעם
30 בMay 2026
21:24 Uzumaki Naruto הו
21:25 Uzumaki Naruto ריפ פורום?
21:27 YoRt3m כן. המסד עוד קיים, אבל הועבר לארכיון שאפילו לא טרחתי לתקן כדי שיהיה אפשר לגלוש בו.
21:28 YoRt3m וגם פה אני רואה השעות משוגעות לגמרי ואין לי כח לתקן
21:46 Uzumaki Naruto דיימ
21:46 Uzumaki Naruto אצלי השעון נראה תקין
7 בJune 2026
22:03 YoRt3m יאללה המלחמה התחילה
22:04 lord abizi שוב...?
22:04 lord abizi אוקיי אז אני לא מבקר בארץ באוגוסט
8 בJune 2026
14:36 YoRt3m יאללה נגמרה המלחמה
21:28 lord abizi אני מוכן לשקול מחדש את ההחלטה שלי לא לבקר בארץ בעוד שבועיים
10 בJune 2026
00:40 OldFriend אני לא מאמין
00:41 OldFriend הפורום מת והצ׳אט הזה זה העולם הבא
09:57 YoRt3m אימוג'י מלאך
13 בJune 2026
13:00 Uzumaki Naruto באמת מרגיש כמו העולם הבא
13:00 Uzumaki Naruto רותם אתה חושב שמתישהו תנסה לסדר את זה או שאין בך כוחות יותר?
13:08 YoRt3m אין כוחות יותר. המערכת ישנה מדי בשביל הטכנולוגיה של השרת הנוכחי... לא שווה את זה
13:08 YoRt3m אולי אנסה להציג את המידע בדרך קצת יותר נגישה כך שיהיה אפשר לקרוא אבל בלי כל הפונקציונליות של פורום
13:26 Uzumaki Naruto יאפ זה עדיף על כלום
13:27 Uzumaki Naruto שלשום מישהו מכאן התחתן ויצא שנפגשנו כמה מהפורום
13:27 Uzumaki Naruto זה היה נחמד
14:02 YoRt3m יפה. מזל"ט
14:41 lord abizi וואו
Enter שלח @ תיוג # חדר